Genocide in zicht en geplande ontvolking?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Obamot » 22/10/21, 23:18

ABC2019 schreef:
(Laten we terloops de genialiteit van professor Raoult eren, die erin geslaagd is een effectieve remedie te vinden tegen een virus dat niet bestaat. Ik zeg, volledig respect).

Het bestaat, maar alleen in de mate van zijn daadwerkelijke overlast, en niet in de bloedingen van fantasmagorische rondingen van infecties, die je al 18 maanden herhaalt... Zonder onderscheid... 18 maanden onzin goed voor de afvalcontainer, en dat je nog steeds niet gerechtvaardigd volgens uw eigen criteria die hier beschikbaar zijn: gezondheid-preventie-verontreiniging / covid-19-lijst-met-effectieve-vaccins-t16510-3670.html # p471664

(Blijkbaar kun je de irrelevantie in je lijst met esoterische en antisemitische verwijzingen ook niet onderscheiden)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Obamot » 19/11/21, 11:30

:onheil: :schok: Ik plaats het hier vrijwillig, omdat het te ernstig wordt – aangezien de kans om een ​​tijdperk van “geplande ontvolking” niet in te gaan uiterst klein wordt – al dan niet opzettelijk (voor het “nee” is het de nalatigheid van regeringen om de deur open voor de machiavellistische ‘vaccin’-val van de farma, om mogelijk de deur voor hen open te laten voor een soort ‘Uiteindelijke oplossing” (in het ergste geval, maar blijkbaar is niemand meer veilig... dus..) :schok: :onheil:

Ik geloof er niet meer in - ik geloof bijvoorbeeld niet dat noch Frankrijk noch Zwitserland zullen durven? Zwitserland, dat nog steeds een van de platforms is voor wereldwijde financiële stromen, zou het dit durven opleggen aan zijn vooraanstaande gasten die in privéjets komen...? het is voldoende om elk jaar de vertegenwoordigers van de petro-monarchieën te zien, die "hun kleine zaken in Genève komen doen", de kades van het meer zijn gevuld met hun kleine gezinnen die wandelen, vaak met moeders in niqabs - hoewel in Frankrijk , we weten niet nooit...

Dat is alles: de facho drift is er!

716D55EE-898A-45A3-8EE5-E16D8222DA8C.jpeg
716D55EE-898A-45A3-8EE5-E16D8222DA8C.jpeg (270.97 Kio) Consulté 529 fois


Bron: Bluewin/ATS

Allemaal beperkte en verplichte vaccinaties!

Oostenrijk sluit zijn hele bevolking vanaf maandag af en heeft besloten om vaccinatie vanaf 1 februari verplicht te stellen, en wordt daarmee het eerste EU-land dat dergelijke maatregelen neemt in het licht van de heropflakkering van Covid-gevallen.

19.11.2021
Dernière édition par Obamot de 19 / 11 / 21, 11: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79372
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Christophe » 19/11/21, 11:31

Al gepost in 2 andere topics...

Ik zie niet hoe opsluiting genocide is... integendeel, niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Obamot » 19/11/21, 11:35

Nee, nu is het zover "verplichte vaccinatie" in de pijpleiding :!:

Dat is "De deur open voor alle ramen', zoals Gad zei.

Tot slot wil ik niet zeggen dat deze SCHANDE, afgezien van een fascistische drift, extreem schadelijk en iatrogeen is, zie ik niet (het is pure waanzin, neem me niet kwalijk... maar in termen van preventie, het zijn tientallen jaren van educatieve inspanningen om mensen hun verantwoordelijkheden op het gebied van gezondheid onder ogen te laten zien, door zo'n stomme beslissing naar de vuilcontainer te brengen...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79372
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Christophe » 19/11/21, 11:46

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Janic » 19/11/21, 12:06

gewoon een herinnering! Er zijn al 11 verplichte vaccins in Frankrijk (bedankt dames Buzyn en Touraine) wat tot nu toe nog geen maatschappelijke reacties heeft uitgelokt. Hoe verschilt deze van de anderen?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79372
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Christophe » 19/11/21, 12:09

Het is dat het niet zo goed werkt en experimenteel is...

Van jou is deze vraag verrassend...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par ABC2019 » 19/11/21, 12:16

Janic schreef:gewoon een herinnering! Er zijn al 11 verplichte vaccins in Frankrijk (bedankt dames Buzyn en Touraine) wat tot nu toe nog geen maatschappelijke reacties heeft uitgelokt. Hoe verschilt deze van de anderen?

voor één keer een relevante vraag van Janic!

de echte reden lijkt mij te zijn dat een bevolking onder stress gemakkelijk alles begint te denken en te zeggen. Zie bijvoorbeeld de reacties op pestepidemieën: laten we processies houden en Joden verbranden!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par Janic » 19/11/21, 12:21

Christophe "19/11/21, 13:09
Het is dat het niet zo goed werkt en experimenteel is...
Historisch gezien heeft geen enkel vaccin goed gewerkt of de huidige situatie zelfs verergerd.
Alle vaccins zijn en blijven van individu tot individu experimenteel omdat niemand er op dezelfde manier op reageert. Het is het vaccinprincipe zelf dat verkeerd is, maar sociaal stelt het de bevolking gerust, zelfs totaal ineffectief.
Van jou is deze vraag verrassend...
in tegendeel! Vaccinatiecampagnes zijn gebaseerd op angsten, niet op verstand, anders zou dit middel al lang geleden zijn opgegeven en negeer ik de business die de belangrijkste drijfveer is, enorm versterkt in het huidige systeem!


abcon
de echte reden lijkt mij te zijn dat een bevolking onder stress gemakkelijk alles begint te denken en te zeggen. Zie bijvoorbeeld de reacties op pestepidemieën: laten we processies houden en Joden verbranden!
Dit is ongeveer wat vandaag de dag doorgaat, maar aangepast aan onze tijd, aangezien het de niet-gevaccineerden zijn die aan de schandpaal worden genageld. Laten we vaccinodromen maken en voorkomen dat ze een sociaal leven leiden door ze door isolatie of verplichtingen te dwingen. De bouzo heeft eindelijk de vinger op de zere plek gelegd; het is zo zeldzaam dat het moet worden opgemerkt!
Dernière édition par Janic de 19 / 11 / 21, 12: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14973
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4370

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking




par GuyGadeboisTheBack » 19/11/21, 12:22

Het echte antwoord is dat mensen bang zijn voor experimentele vaccins. De rest is clowndelirium, even dom als gemeen. Ik zou jou, mij, pest, processies en verbrande Joden geven!!!! Hoe durf je zulke smerige bullshit te schrijven??? :onheil: :onheil: :onheil:
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 158-gasten