De dood van de verontreiniging

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De dood van de verontreiniging




par Exnihiloest » 21/05/21, 20:42

Janic schreef:al gezien!
De beroemde levensverwachting heeft geen waarde in termen van de werkelijke levensduur van de oudste. In 1800 was de levensduur geen 40 jaar, dat is duidelijk!

Het is leuk voor degenen die zouden sterven voordat ze oud waren. U bent het goed eens met het neomalthusianisme van de milieubeweging.
0 x
gillesberdugo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 09/08/21, 09:15
x 5
Neem contact op met:

Re: De dood van de verontreiniging




par gillesberdugo » 11/08/21, 15:20

Wat interessant zou zijn om te zien, is de echte winst in levensverwachting, niet als de WHO-drempel zou worden gerespecteerd, maar als het niveau van luchtverontreiniging nog lager zou zijn. Een levensverwachting van een paar maanden bereiken, betekent niet echt dat u veel moeite wilt doen om de kwaliteit van de lucht die u inademt te verbeteren. Ik zou heel benieuwd zijn wat onze levensduur zou zijn als de meeste landen bijvoorbeeld een score zouden hebben die dicht bij Stockholm ligt (een van de laagste). Het idee is zeker idealistisch, maar het maakt het mogelijk om een ​​te bereiken doel te creëren en dat is echt iets om van te dromen. Je zou je kunnen afvragen waar we aan zouden sterven als we niet vervuild zouden raken.

Beeld
Stikstofdioxideconcentratie in Frankrijk – maart 2019, 14-25 maart 2020 – European Space Agency
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, sicetaitsimple en 177 gasten