Optimale instelling pellmatische okofen

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Gobitcho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 11/03/19, 20:49

Optimale instelling pellmatische okofen




par Gobitcho » 11/03/19, 21:23

Wie kan mij de methode uitleggen om een ​​optimale setting te hebben voor de economie van pellets, omdat ik de indruk heb dat de korrel niet zo zuinig is dat hij
dank u
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Betreft: optimale instelling pellmatische okofen




par Dirk Pitt » 12/03/19, 16:23

er is hierover forum honderden pagina's gewijd aan deze okofen-ketels. Ik heb zelf lange tijd bijgedragen om het gebrek aan professionaliteit van de ketelverkopers en installateurs te compenseren die, als de ketel eenmaal is geïnstalleerd met "fabrieks" -parameters, geen moer kan schelen of deze optimaal werkt of niet.
Ik nodig je uit om ook naar dit probleem te kijken, om te lezen wat we doen degenen die voor je dit land deblokkeerden. inderdaad, de vraag is niet zo eenvoudig als uw vraag suggereert.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Gobitcho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 11/03/19, 20:49

Betreft: optimale instelling pellmatische okofen




par Gobitcho » 14/03/19, 17:39

Ik vraag het omdat een collega me vertelt dat ik deze winter 6tonnes of Pellet niet kan uitgeven
Hij vertelt me ​​dat voor 183m2 het eerder 3 of 4 is
Ik weet het niet en jij?
0 x
kafa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/05/11, 20:42

Betreft: optimale instelling pellmatische okofen




par kafa » 16/03/19, 18:23

zonder meer te weten over uw installatie, zal het moeilijk zijn om u te helpen.

type isolatie, recent huis of niet, type verwarming vóór de pellets (in geval van vervanging),

verbruik voor de pellets (hoeveelheid brandstof bijvoorbeeld als het brandstof was) ... enz ...
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Betreft: optimale instelling pellmatische okofen




par Dirk Pitt » 19/03/19, 06:53

om u te vertellen of uw consumptie normaal of overdadig is, moet u weten waar u woont, op welke hoogte het type isolatie en idealiter de conso vóór de passage naar pellets (olie, gas, elec of hout)
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten