De herkomst van de olie: abiotische of biologisch?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 11/12/15, 05:14

Ik ben een minderheidsaandeelhouder in Vallourec en CGG
het was niet tot de volgende vergadering ... : Mrgreen:

OBNIBUS ik had verwacht analyse : Idee:
Ik verkocht SG geleden 3.4 week (s) voor een maximum 10000unité
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 11/12/15, 07:11

Cgg in de portefeuille zonder een verkooporder, en blijf op lange termijn.
Ik wil * 5 niet ontdekken, het zijn foto's om 50000 € per week te kiezen als het verstrijkt (het risico) ...
het is een leeuw, die mijn universiteit goed beheert en privaat maakt.
hij is verslaafd aan CreditAgricole om A / R te doen.
het is niet de loterij van de Franse spelen, het zijn de Franse spelen daar ... het is niet hetzelfde.

en mijn ex: elke zondag neemt ze mijn dochter mee naar de loterij.
ze houdt van spelen, ze houdt van winnen, ze houdt van lachen, ze houdt van dansen, ze houdt van feesten, ze houdt van reizen, maar ze houdt meer van me met mijn shit house, mijn immobilisme, waarom veranderde je niet in 20ans ... ik wil vooruit gaan ... nog steeds alleen in het hopiutal graven als een verlaten dier aan de rand van de weg.

Maar ik heb moraal.
Ik heb alleen spijt van sommige van mijn acties, ik smeekte haar om geduldig te zijn, dat de herinnering terugkeert naar mij en de toespraak ook, en de dialoog ook ...
Ik heb mijn reis niet in helico gezien.
noch de film over mij in nader onderzoek
Ik heb gewoon dvd van mijn passages op france5 in kleuterscholen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 11/12/15, 14:47

dedeleco schreef:
van 600 miljoenen jaren het multicellulaire leven vernieuwde alle O2 ademde elke 200mille jaren over, met CO2 geeft C ondergronds met brandstof + O2 om te ademen, dit maakt het ondergronds of op de bodem van de oceanen, in niet-geoxideerde C 600 / 0,2 =3000 verbruikt meer brandstof dan nodig is om al onze ademhalingszuurstof te verbranden !!


Je zegt dwaze dingen.

De koolwaterstoffen zijn tientallen miljoenen jaren geleden gevormd onder zeer speciale omstandigheden. Krijt-genus.

Er zijn geen dergelijke formaties in de afgelopen miljoenen jaren behalve methaanhydraten.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/12/15, 16:07

Niet-geoxideerde C-brandstoffen het is niet alleen olie, maar steenkool 300 miljoen jaar, methaan, gas en olie die niet konden migreren naar sedimenten van alle soorten, schalies, gevormd en gerecycled sinds 600 miljoenen jaren van multicellulair leven met veel O2,
voorheen, monocell life, was er maar een klein beetje O2, op 2,8 miljard jaar van fotosynthese van het leven !!

Deze vanzelfsprekendheid het leven maakt CO2 wordt C-brandstof in de grond gebracht + ademend O2, is nooit duidelijk geschreven, alleen verborgen door wetenschappelijke artikelen, maar toch waar sinds 2,8 miljard jaar van fotosynthese van het leven !!!!

Klein extra detail voor puristen, de O2 wordt uit het water gehaald omdat er twee verschillende fotosynthesesystemen zijn, één om CO2 te gebruiken voor brandstof en de andere voor O2 op het water!

Migratieomstandigheden zijn bijzonder, zeldzaam, vertraagd, maar de in situ-formatie gaat nog steeds door, vooral met ijsingen met zeer weinig CO2 en C die zijn opgeslagen in sedimenten, bijvoorbeeld uit de Himalaya, die ijsingen begunstigt sinds 30 miljoenen jaren in het zuiden en één miljoen jaar in het noorden !!
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 11/12/15, 16:26

mijn DD Ik vind het geweldig : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 188-gasten