Geologische middelen niet dat de olie zal missen!

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/06/13, 11:09

De kritiek lijkt mij dus essentieel om een ​​nieuwe inquisitie te voorkomen????

[Je hebt me misschien elders gelezen waarin ik kritiek uitte op de ayatollahs van de ecologie of de groene kmers van hernieuwbare energiebronnen? Natuurlijk, elke keer als ik ‘groupies’ tegenkom die de grenzen van het systeem niet willen zien, verafgoden ze]

Als we teruggaan naar de draad en de titel, zijn we het er daarom over eens dat ik denk dat:

a) conventionele landbouw is mijnbouwlandbouw

b) AB-gelabelde landbouw kan zijn; je moet dichterbij kijken (dan het etiket AB)...
0 x
OlivierD
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 11/04/06, 14:52
Plaats: 78 Noord
x 11

Re: Geologische bronnen: niet alleen olie zal ontbreken!




par OlivierD » 29/11/21, 19:09

Dag
wat mij aanspreekt in buitensporige mijnbouw is "wat zal er over 100 jaar overblijven voor de volgende beschavingen??

olijf
0 x
700W van PV in autoconso met tignous router ...
Permacultuur kan niet worden geïmproviseerd in 15 dagen, laten we luisteren naar Arthur Keller, en laten we niet vergeten te stemmen voor het programma dat onze belangen het beste verdedigt!
OlivierD
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 11/04/06, 14:52
Plaats: 78 Noord
x 11

Re: Geologische bronnen: niet alleen olie zal ontbreken!




par OlivierD » 04/12/21, 19:18

fosfor ontbreekt in deze tabel en wordt niet gerecycled. Het wordt onder meer gebruikt voor fosfaten in meststoffen
olijf
0 x
700W van PV in autoconso met tignous router ...
Permacultuur kan niet worden geïmproviseerd in 15 dagen, laten we luisteren naar Arthur Keller, en laten we niet vergeten te stemmen voor het programma dat onze belangen het beste verdedigt!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten