Geef ze opnieuw een boost forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

°




par Obamot » 06/06/13, 11:23

Dit is weer een zeer verachtelijke manier van handelen. (Belediging ad hominem)

Wie heeft een speciale sectie voorgesteld voor wie geïnteresseerd is in bovenunitaire energie(?)
... ik ben het, en deze onthulling zal meer dan één verrassen (aangezien ik het meerdere keren heb gezegd, ben ik niet tegen het proces, maar alleen tegen: bepaalde methoden, het gebrek aan duidelijkheid en het feit dat als gevolg van een gematigdheid met variabele geometrie of zelfs met twee snelheden, die we hier niet langer kunnen tegenspreken, zonder onszelf van alle kanten aangevallen te zien worden door "nieuwkomers", zonder dat er tot nu toe geen enkele sanctie is genomen).

Maar op ambulances schieten en ze ervan beschuldigen brandstichters te zijn, dat...

De persoon die hiervoor verantwoordelijk is heeft dus niets met mij te maken (raad eens wie het is, is het niet juist degene die de geit en de kool wil sparen?).

Het maakt niet uit, je geeft mij rechtstreeks de schuld, ook al weet je dat ik er niets mee te maken heb. En feitelijk is het dit soort moorddadige straffen van uw kant (in een situatie van rechter en partij) die ook – en vooral – de forum.

Ik heb je al verteld – en je weet het heel goed – hoe dit soort indirecte vragen (die uiteindelijk heel direct worden omdat ze doelgericht zijn) later een schadelijk en verwoestend effect kunnen hebben. Waarom dan steeds dezelfde fouten maken?

Er is geen reden om mij dat verraderlijk op de hals te halen, noch om in dit opzicht ook maar de geringste implicatie te maken. Misschien om de situatie daadwerkelijk te verbeteren forum, zoals al gezegd zou je eventueel moeten beginnen met jezelf in vraag te stellen (dus eventueel jezelf op bepaalde punten, als niemand het je heeft durven vertellen...).

En jij bent het die de forum... en jij bent het die de oorzaak is! °_O
De rest door MP, omdat het contraproductief zou zijn voor de forum en het maakt mij niet uit. Maar dat was teveel om te misbruiken, het loopt over.
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 06/06/13, 12:40

Ik kan me het onderwerp niet herinneren,
Ik nodigde lezers uit om een ​​artikel over wetenschap en leven te lezen.
we konden lezen dat wetenschappers grote ontdekkingen deden,
bij zeer rudimentaire modellen bijna een touwtje.
je sloot direct nadat mijn bericht Obamot er niet was (voor één keer geef ik hem een ​​reden).
dat gezegd hebbende, het was de waterdruppel die de tank overstroomde.
Het systematische ondermijningswerk van Obamot en anderen vóór hem vulde uiteraard de tank vooraf.

Ik laat jou tussen jullie in, ik heb niet het niveau om deel uit te maken van jouw cirkel.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/06/13, 13:13

Zoek een enkel voorbeeld van wat u zegt in mijn woorden.

En dat is niet relevant voor de objectieve waarneming van de feiten! Omdat de objectiviteit van de debatten in twijfel wordt getrokken, geloof ik dat er maar heel weinig mensen zijn die kunnen beweren dat ze daarvoor zorg kunnen dragen! Als het niet afglijdt naar veronderstellingen of zelfs bedrog.

Maak jij wel eens bochten?

Hoe verklaar je trouwens dat ik zo'n sectie heb voorgesteld, als je mij dit verwijt. Kent u velen van hen, mensen die net zo verzoenend zijn als ik, die, hoewel ze niet toegewijd zijn aan een zaak, een sectie aanbieden zodat degenen die deze verdedigen zichzelf kunnen emanciperen? Je weet er veel van forum met zoveel vrijheid van toon? Nee maar!

Het essentiële probleem, en iedereen zou er goed aan doen om erover na te denken, is dat sommigen misbruik maken van deze vrijheid (die eindigt waar die van anderen begint, zoals iedereen weet). Het eerste wat we moeten doen is dus een einde maken aan de insinuaties.

Het slaat nergens op en is, nogmaals, een gebrek aan objectiviteit of zelfs een ideologie en geen onpartijdige observatie van de feiten (als je wilt, kunnen we de draden traceren en ook je standpunt zien, het is niet erg "briljant" zoals hier toen je mij opmerkingen toeschreef waarvan ik niet de auteur was, hum ...>)! Daarna kun je altijd proberen beledigd te spelen! Bovendien is het niet dat ik absoluut tegen welke vorm van ideologie dan ook ben, maar dan moet je de kleur duidelijk bekendmaken en dat was wat ik bedoelde door deze nieuwe sectie voor te stellen – en dan hebben we het over filosofie of sociologie: maar om meng dat met wetenschap - (of pseudo-wetenschap, als ik dat zie en niemand meer kan reageren, ben ik doodsbang ...> dus voor de ondermijning kom je wel terug, ik ga niet het hete aardappelspel spelen: nee hoeft niet, het is zo duidelijk)... en dat heeft er absoluut niets mee te maken, gezelligheid is niet iets eenzijdig ding.

Een beetje gemakkelijk om mij te bekritiseren als ik een constructieve oplossing probeer te brengen bij een terugkerend conflict, een beetje gemakkelijk als je de inhoud niet benadert door genoegen te nemen met een vorm met onbepaalde contouren. En niet voor niets past deze artistieke vaagheid bij sommige mensen. Maar ik hoef daardoor niet het voorlaatste Turkse hoofd te zijn: niet pushen!

Nou, de wifi is slecht, ik ga terug naar het strand...
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 06/06/13, 15:42

In veel gevallen ben jij het die Obamot verpest.
dan stel je voor om dingen op te lossen!!!!!!
een soort pyromaan brandweerman.

Toen ik me hier aanmeldde en voor de komende twee jaar,
(of je was er niet), merkwaardig genoeg ging alles goed!
met zeer sterke tijden in 2008.
We zouden onzin kunnen praten zonder dat iemand op onze vingers tikt!
wat een goede tijd!

Doe geen moeite om mij te antwoorden, ik zal je niet lezen.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 06/06/13, 15:52

we kunnen het alleen maar eens zijn met kwarts,
als we zien dat obamot André aan zijn handvatten gaat kietelen...
Hij heeft de kunst en de manier om de forumom ze te ‘irriteren’: zelfs als deze opmerkingen een basis hebben, is er een manier en een manier om het te doen zonder altijd op zoek te gaan naar provocatie (vooral om systematisch te zeggen: nee, nee, ik ben het niet die wordt geprovoceerd, het is de andere)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/06/13, 16:11

Waarom zoveel gif in de mond van degenen die beweren over vrede te spreken...

Van vriendelijkheid...

Van "oude tijden"...

En wie vooraf gemaskerd het hete aardappelspel wil spelen:
https://www.econologie.com/forums/post213743.html#213743

:pijl: Ik ga bij je weg, anders moet ik het seizoen afsluiten met zelfbruiners : Cheesy: mdr
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 06/06/13, 16:25

zoals gewoonlijk impliceerde wie probeert te irriteren wie zich wil verstoppen en over wat duidelijk moet zijn en zonder controversiële term, zo niet zoals onze ex-president zou zeggen: "break up pov idiot" : Mrgreen: (met een glimlach zodat het beter gaat hè)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)
manitou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 19/12/07, 22:37
Plaats: bretagne




par manitou22 » 06/06/13, 19:16

Hallo,
Dit is een zeer sprekend voorbeeld van wat niet langer zou moeten bestaan ​​om de economie te stimuleren forum,
op een andere forum bij sommigen hier bekend, zou het pak slaag al gegeven zijn!!
A+
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/06/13, 20:26

Hier is een voorbeeld van een persoon die vol van zichzelf is en mensen wegjaagt.

"Ik heb niets gedaan, ik ben het niet en het zijn altijd de anderen!"

Er zijn mensen die het hardop durven zeggen en er zijn discrete mensen die dat denken en ergens anders heen gaan.

Trouwens, hij mag niet weggaan?

8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 06/06/13, 21:19

Jij bent taai.
Ik zou obamot verdedigen.
Wat hij zei is zeer relevant. En soms ontvangen als een klap in het gezicht.
Het doet pijn, dat is zeker.
Vooral het gevoel van eigenwaarde.

Anders moet u a opnieuw opstarten forum je moet nadenken over wat een forum.

10 jaar geleden was het topmode.
Tegenwoordig zijn het blogs of sociale netwerken.

Iedereen ziet het middaguur aan hun deur.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten