Jean Louis Naudin en de U-generator Richard Vialle

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 30/10/12, 22:08

Voor moinsdewatt en dede:
Beeld[/ Img]

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 30/10/12, 22:45

:| De 2, 3 olibrius, voortdurend beledigende trollen, ronddwalen, en zeker met een zeer beperkte rechter hersenhelft.

Je eigendunk is walgelijk. Beeld

Je moet echt een masochist zijn om onderwerpen te komen lezen die je, laten we zeggen, niet zo interesseren als Bernadette...
Maar je moet echt serieus getroffen zijn om deze onderwerpen uit te willen roeien en de deelnemers te willen atomiseren!

In naam van wat, alstublieft?

Bent u aandeelhouders van de site, het kantoor, moderators?
Dat zou verrassend zijn, want er is geen sprake van gematigdheid in uw imbeciele opmerkingen.

Oh ! Grootinquisiteurs van de wetenschappelijke doctrine,

die het beu wordt, vertrekt en met zijn vrienden gaat masturberen op een ander jachtgebied.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/10/12, 22:50

Minder watt zei:

Dus morgen gaat een andere idioot zeggen dat hij iets in koude kernfusie heeft 'gevonden', en jij gaat er weer halsoverkop in duiken.


1) Ik heb geen haast, ik informeer en verzamel mogelijk informatie die door andere lezers is geplaatst, waarbij sommigen relevante opmerkingen maken.

2) Als je de posts goed leest, zul je merken dat ik zeer kritisch blijf op onderwerpen als Kapanadze, Vialle, Rossi en zelfs Meyer. Toch probeer ik beleefd te blijven.

3) Als er een kans op de waarheid overblijft, handel ik zo dat de informatie niet wordt begraven door sommigen die er belang bij hebben. Ik heb ook enkele vragen over jou.... . Ik geef nog steeds de voorkeur aan de interventies van Deledeco, die de verdienste hebben te verwijzen naar opbouwende documentatie.

4) Mensen die competenter en beter gekwalificeerd zijn dan ik, volgen deze onderwerpen

5) Geluk is het residu van toewijding

Laten we het enige voorbeeld van JL Naudin nemen: hij maakt tenminste zijn shirt nat en dankzij hem ben ik er persoonlijk in geslaagd een lifter-replicatie te realiseren.

en ik begin het ook serieus beu te worden.


Niemand houdt je tegen! :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 31/10/12, 00:22

elephant schreef: Dankzij hem ben ik er persoonlijk in geslaagd een lifter-replicatie uit te voeren.
+ 1
Het bleek gewoon een corrona-wind te zijn, maar wat een droom!

Ik vul mensen als Minusdewatt, bitter...

Het zijn dromen die de mens vooruit helpen en creatief denken bereidt de toekomst voor.

Olifant en alle anderen, ik lees je met hoop en ik hoop dat de gekke zoektocht naar vrije energie ooit werkelijkheid wordt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 31/10/12, 06:05

Uh, daar is het zonder pretentie, maar er zijn al enkele vormen:
- windkracht;
— fotovoltaïsche energie;
— zonnethermie (die tot 2000°C en meer kan produceren) maar ook voor eenvoudige individuele warmteterugwinningsinstallaties;

Het is meer muziek voor de toekomst in eeuwige belofte, het is er al...

Daarin zullen we panelen hebben met een efficiëntie van 40%, zoals de link van kapitein Maloche aankondigde, dus daar... We zullen grotendeels zonder energieproblemen zijn.

Als dit nu lukt, des te beter. (Laten we positief blijven zonder ons voor de gek te laten houden.) : Lol: PS: : Arrowd:
0 x
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 31/10/12, 08:10

Obamot schreef:Uh, daar is het zonder pretentie, maar er zijn al enkele vormen:
- windkracht;
— fotovoltaïsche energie;
— zonnethermie (die tot 2000°C en meer kan produceren) maar ook voor eenvoudige individuele warmteterugwinningsinstallaties;

Het is meer muziek voor de toekomst in eeuwige belofte, het is er al...

Daarin zullen we panelen hebben met een efficiëntie van 40%, zoals de link van kapitein Maloche aankondigde, dus daar... We zullen grotendeels zonder energieproblemen zijn.

Als dit nu lukt, des te beter. (Laten we positief blijven zonder ons voor de gek te laten houden.) : Lol: PS: : Arrowd:

100% in fase
en ik zal H² toevoegen als energiedrager voor onze auto's.
De full hybrid plug-in waterstof voor puristen natuurlijk : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 31/10/12, 08:50

Het is niet hetzelfde. Ik heb dit al over een van deze onderwerpen gezegd.

Hernieuwbare energie is erg omvangrijk: je kunt je bijvoorbeeld niet voorstellen dat je een stedelijk gebouw van zes verdiepingen zou verwarmen met de beschikbare oppervlakte op het dak.

De e-cat heeft nog talloze andere mogelijke toepassingen, bijvoorbeeld op zeer koude plaatsen (poolexpedities, militaire bases, offshore-stations, schepen, enz.)

De geheime hoop is om kleine werkplaatsen in staat te stellen ze in het geheim te vervaardigen, zodat hun klanten zichzelf kunnen bevrijden van de verwarmingskosten en de belastingen die daarmee gepaard gaan. : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 31/10/12, 09:09

Bonjour à tous,
Ik wil hier de aandacht van een bepaald individu trekken.
Er zijn mensen zoals ik die in sociale huurwoningen wonen!
Onze zonne- en andere voltaïsche vrijheid is tot niets gereduceerd!
Persoonlijk zou ik graag alternatieve en autonome energiebronnen vinden, om zo een beetje uit het systeem te kunnen komen.

Ik kan me voorstellen dat velen van jullie het geluk hebben (wat niet meer beetje bij beetje één wordt) een vrijstaand huis te bezitten, en natuurlijk oplossingen op jouw niveau te bedenken, wat mij bovendien legitiem lijkt!
feit blijft, voor u heren die waarschijnlijk af en toe met de auto reizen, dat al deze alternatieve energiebronnen (voltaïsche zonnewind) onbruikbaar zijn aan boord.

Laten we ons even voorstellen dat een van de sprekers hier uiteindelijk een functionele afwijking ontdekt!!
wat leidt tot een grote ontdekking... waarom niet wil ik zeggen!
de dokter die de voordelen van penicilline ontdekte, stopte gewoon toen hij werd geconfronteerd met een observatie die hem nieuwsgierig leek!
terwijl anderen zijn doorgegaan door het te associëren met een stomme paddenstoel, die zich daar zou hebben ontwikkeld!

Nou, hier ben ik, ik heb geprobeerd een zijdelings standpunt met je te delen, ik heb geen hoge verwachtingen van de effecten die dit zal opleveren!
Denk maar eens aan degenen die het minder goed hebben dan jij, en die ook minder geld aan energie willen uitgeven en misschien ook minder willen vervuilen.
Ik heb ook veel vrienden in Afrika die anderhalve arm betalen voor elektriciteit, ook zij zijn het slachtoffer van regelmatige stroomstoringen die tot 48 uur kunnen duren (denk aan de diepvriezers!) in Dakar en omliggende gebieden
Senegal is een relatief ontwikkeld land in Afrika!
Ik kan me voorstellen dat het elders nog erger is, de fondsen voor de energie-infrastructuur zijn daar niet erg gericht op het gebruik van de zon!... en toch!
Kortom, een initiatief op individuele schaal zou voor hen misschien wel heel nuttig zijn om vooruitgang te boeken!
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 31/10/12, 13:05

De e-kat is voodoo.

Vertel uw Afrikaanse vrienden om:

1- Plaats een bulkbestelling van PV-panelen rechtstreeks in China
2- Plaats flessen zout water in de vriezer (dosering: de vloeistof moet bij normaal gebruik bevriezen, ongeveer -15°C)
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 31/10/12, 13:14

En wat doe ik in mijn HLM?
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten