Info documentaire supplementen ecologie, Frankrijk 4

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Mariejournaliste
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 04/01/12, 14:45

Info documentaire supplementen ecologie, Frankrijk 4




par Mariejournaliste » 11/01/12, 14:43

Bonjour à tous,

Ter vervollediging van mijn getuigenoproep, met toestemming van de locatiebeheerder, vindt u hier aanvullende informatie:

Zie de oproep https://www.econologie.com/forums/appel-a-te ... 11392.html

Na het besproken te hebben met verenigingen, ook al is er nog niets volledig bevestigd, lijkt het mij dat voor vrijwilligers in het buitenland minimaal 2 dagen ter plaatse en maximaal 2 dagen vervoer (vliegtuig + auto om deze afgelegen hoeken te bereiken), zeg maar Gemiddeld 4 dagen.

Zoals je zou verwachten zijn alle kosten gedekt (transport, accommodatie, eten). Alles zal gebeuren in rudimentaire omstandigheden. Wij bieden geen vakanties aan in comfortabele hotels, zoals u zult hebben begrepen, omdat het meer een avontuur is, een burgerreis. Meestal lopen we het risico om bij de lokale bevolking of in bescheiden etablissementen te slapen en te eten.

Voor gezinnen maximaal een halve dag of een dag filmen. Wij zullen er gewoon doorheen rijden. Ook hier gaat het om een ​​burgerinvestering. Onze eco-vrijwilligers zullen niet meer krijgen dan de voldoening van het delen en doorgeven van hun kennis en hun motivatie om het milieu te beschermen. Wij vermelden niet het een of het ander.

Bedankt allemaal voor jullie aandacht en aarzel niet om het bericht door te geven!
marie.journalistetv(at)gmail.com
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten