De EGR klep bediening en uitleg

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/08/07, 11:19

A2E schreef:
Christophe schreef:Het is een verkoper van mecacyls dat deze beoordeling heeft geschreven? : Roll:

ps: je handtekening is nog steeds in de indeling van forum kan 2005 het wijzigen?


Ja, het is heel goed mogelijk! vooral omdat het een video zou gemaakt hebben voor zijn experimenten voor acréditer (bekend van septische) en een deurwaarder!
Ik zal proberen om meer te weten te komen ...


Ik werkte mijn profiel 2 keer en mijn handtekening blijft op die manier sorry ik kan niets doen! :onheil:

A2E: heb je de oorzaak van het probleem EGR-klep (oververhitting, roestvrij stalen buis recycling uitlaatgassen) vinden? Dankjewel. het kan altijd interessant zijn. Ik wil de oorzaken kennen. Dat is de reden waarom ik heb auto's die ik nog steeds de operatie kan beheersen (niet te 100%, maar ik ben steeds beter in de tijd).
Wanneer ik gedwongen zal worden om over te schakelen op moderne voertuigen vol elektronica, zal ik het "beu" zijn dat ik de diagnose van de professional niet in twijfel kan trekken, die zo veel kan afzetten als hij wil door een salade te vertellen over de pech .
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/08/07, 11:22

zac schreef:
jean63 schreef:...... Dank u Zac zal P18 zien van mecarun. Hij vervangt C99 of is het meer van C99?


welkom
het is meer, het heeft niets te maken heeft: de p18 verminderen motor wrijving door verharding van de metalen oppervlaktelaag; de c99 verbetert dus verbranding (onder andere).

@+

OK, bedankt voor deze info zac.

De mecacyls het misschien werken? heb je zac getest?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 23/08/07, 12:16

jean63 schreef:
A2E schreef:
Christophe schreef:Het is een verkoper van mecacyls dat deze beoordeling heeft geschreven? : Roll:

ps: je handtekening is nog steeds in de indeling van forum kan 2005 het wijzigen?


Ja, het is heel goed mogelijk! vooral omdat het een video zou gemaakt hebben voor zijn experimenten voor acréditer (bekend van septische) en een deurwaarder!
Ik zal proberen om meer te weten te komen ...


Ik werkte mijn profiel 2 keer en mijn handtekening blijft op die manier sorry ik kan niets doen! :onheil:

A2E: heb je de oorzaak van het probleem EGR-klep (oververhitting, roestvrij stalen buis recycling uitlaatgassen) vinden? Dankjewel. het kan altijd interessant zijn. Ik wil de oorzaken kennen. Dat is de reden waarom ik heb auto's die ik nog steeds de operatie kan beheersen (niet te 100%, maar ik ben steeds beter in de tijd).
Wanneer ik gedwongen zal worden om over te schakelen op moderne voertuigen vol elektronica, zal ik het "beu" zijn dat ik de diagnose van de professional niet in twijfel kan trekken, die zo veel kan afzetten als hij wil door een salade te vertellen over de pech .


Jean helaas niet!
Maar misschien te wijten aan de aankoop van diesel 100% in de supermarkten voor elders goedkoper? (Maar met tank bodems residu als gerucht doet vermoeden)
en dan de teller 170 000km fouling is normaal denk ik!
voor het moment dat het alarm EGR is nog niet aanstaat ... dus ik zou hebben om deze pijp uit elkaar te halen, maar de noten lijken enigszins gelast aan de uitlaat! :frons:
vervolgd ... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/08/07, 12:24

AE schreef:

voor het moment dat het alarm EGR is nog niet aanstaat ... dus ik zou hebben om deze pijp uit elkaar te halen, maar de noten lijken enigszins gelast aan de uitlaat!
vervolgd ...


..... Verras me dat je een lichte of een alarm EGR op een voertuig 1999.
Het is waar dat 170000 kms, kunnen we problemen hebben als de monteur ik weet woonde in de buurt van u, het ontmantelt en je ... klaar met het gat mond problemen + een schot voor het reinigen en C99 Ga verder dan 170000 kms !!!

De Jumpy 2002 D 1,9 (geen turbo of DPF) heeft geen alarm of indicatielampje. Ze zetten dat op de diesels na 2003 en alleen HDI geloof ik (die de "on board" elektronica hebben die bestuurt en alles ziet ..... maar te vroeg of te laat vaak: ik lees interessante artikelen over deze onderwerpen, maar ik zou ze moeten vinden).
Als je meer wilt weten, typ je "EGR-klep" in google en je komt terecht in forums waar ze alleen maar over praten (mensen die zelfs problemen hebben -of gehad- met de EGR-klep op NIEUWE auto's 407, 607 etc ;: .. geweldig om te lezen).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/08/07, 16:09

Christophe schreef:Ik dacht niet dat Zac "verslaafd" was aan petroleumadditieven : Mrgreen:


meuhhhhhhhhh nee ik ben niet gedrogeerd, ik test en of het de consumptie vermindert door de levensduur van het "beest" dat ik neem te verlengen. Ik ben niet stom; gewoon extreem: altijd op de meest efficiënte : Lol: : Lol: : Lol:

beter drie druppels olie dan een nieuwe boor die 3 keer zal maken rond de planeet voordat ik breek :P

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
max2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/10/10, 00:24

EGR




par max2 » 18/10/10, 14:59

Nou ik EGR-klep die me de laatste tijd 750 euro kosten. Het is echt een zeer dure component, vooral omdat dit is de tweede keer dat ik dit moest elektromagnetische klep nadat een Zafira en een 2 laguna.

liever kijken het deel van de staat na demontage gemaakt door Renault technici:

Beeld

Ik vraag me af of dit magneetventiel kan omzeild worden zonder schade op lange termijn aan de motor?

in ieder geval, met al het vuil daar kan het op het doet zijn werk door te filteren op schadelijke deeltjes naar de aarde (maar neemt het blad ...)
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 20/10/10, 06:29

Ik weet dat de heer MECACYL is ook de uitvinder van een
stabilisator caravan genaamd RACIO
het product is effectief, maar niet binnen de atomen : Mrgreen:
het is gewoon een wrijving, in principe wordt verdund siliconen ...
Ik werkte met hem op de Ford Transit brug geluiden
1995 en hier was niet overtuigend !!! dit is geen wonder ook niet ... als de EGR-klep van mijn transit een lange tijd heb ik
inactief gemaakt!
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 20/10/10, 09:07

...... wat betreft de Mécarun P18 het is in feite "militec-1" geïmporteerd uit de Verenigde Staten en gereviseerd met een prachtig label ...

Het is een zeer effectief anti-frictie ontwikkeld op basis om insluiting automatische wapens voorkomen.

maar alles EGR klep, cata, FAP, etc. zijn er ter compensatie van de slechte kwaliteit van de brandstoffen in een verbrandingsmotor ...

een oplossing? het water doping ......
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten