Participatieve site MOB Chanvre Landes Nassiet 40

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
jaar 1980
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 09/12/09, 16:32
Plaats: Hagetmau

Participatieve site MOB Chanvre Landes Nassiet 40




par jaar 1980 » 03/07/10, 18:08

Hallo,

Ik kom u informeren over het begin van de eco-bouwplaats van een houten kozijnhuis in de stad Nassiet 40330 LANDES.
De bouw begon in mei.
Het grondwerk is gedaan, mogelijkheid om tenten te plaatsen.
Het houten frame en een deel van het dak worden eind juli 2010 geplaatst.
De samenwerkingssite gaat van start in de eerste week van augustus tot begin september 2010.
Terrein van 5000 meter.

Feestprogramma's:
Leidingen leggen (water, elektriciteit)
Hennepplaat met Landbouwmixer
Het leggen van de isolatie vanaf de binnenkant van het lange losse hennepstro dak
Installatie van eiken schrijnwerkerij
Begin van de bekisting van houten framewanden en schilderen van de onderlaag van de toekomstige dennenbekleding.

Slapen mogelijk, water en elektriciteit onderdak en dekking aangeboden op de grond.
Droge toiletten en douche op zonne-energie.
Mogelijkheid om de week te blijven.

Voorkomen :
De heer en mevrouw Vigneau Grégory en Carine
Chemin Cabe 40330 NASSIET
0622048080
0608260374
gregvigneau@hotmail.fr
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten