Eco-loterij: een nieuw concept

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
brice35
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/06/10, 17:01

Eco-loterij: een nieuw concept




par brice35 » 18/06/10, 10:28

hi to all
Ik kwam net een nieuw concept tegen: de eco-tombola op wikio
action-ecologique.fr

persoonlijk vind ik het vrij origineel en ik denk dat dit soort acties moet worden aangemoedigd omdat het een zeer groot publiek raakt en het helpt om het publiek bewuster te maken van milieukwesties op grotere schaal.
Ik wacht op jullie reacties!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 18/06/10, 12:52

Moué een beetje te veel marketing / verzameling van e-mails naar mijn smaak...om nog maar te zwijgen van het feit dat we helemaal niet weten wie er achter zit: is het gewoon legaal om e-mails te verzamelen en een "loterij" te organiseren zonder duidelijk aan te kondigen wie we zijn?

Je bericht lijkt op spam... :?
0 x
jplg
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/06/10, 15:04




par jplg » 28/06/10, 17:06

Hallo Christophe, ik stuiter terug na je bericht...
De site is in aanbouw, alle gegevens zijn nog niet aanwezig (met name regelgeving en wettelijke mededelingen), maar het is uiteraard volkomen legaal om een ​​loterij te organiseren en dus om e-mails te verzamelen om internetgebruikers te waarschuwen voor de officiële release van de site.
Ik kan niet duidelijk zeggen of het vorige bericht spam is, het komt in ieder geval niet van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor deze ECOLOGISCHE ACTIE, noch van de vele ondersteuningen die we vandaag hebben, leveranciers & verenigingen (voor zover ik weet).

tot binnenkort
Vertegenwoordiger van ecologische actie.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten