Jeugdwerkloosheid [Recy VS ??? ]

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/03/10, 18:07

Wie zei dat jij een slachtoffer was? Dat moet je bewijzen. Wie beledigingen heeft gezien, jij weer. Op welke manier zou ik je hebben beledigd, ik heb zelfs complimenten gemaakt... Een bewijs dat jij het bent die zich inderdaad een slachtoffer voelt, en zelfs jij die zich schuldig voelt.

recyclinage schreef:
Obamot schreef: :onheil: Ik stop daar ook mijn "deelname", ik ben niet geïnteresseerd in een "wedstrijd" of in het resultaat ervan.


voor mij hier is er geen match

Ik zie twee mensen met uitspraken en theorieën komen over wat ze niet weten

twee mensen die slachtoffers in daders veranderen

Ik praat met goden die beter weten dan ik wat er in mijn leven gebeurt

maar ik ben dankbaar


...stop met naar je navel in de spiegel te kijken.

— Er zijn hier niet slechts twee van ons die u verwante dingen vertellen.
— We beweren niet alles over uw leven te weten, het is aan u om wel of niet te luisteren naar “onze externe” en bescheiden opvattingen. Die er niet zijn om te oordelen, maar om elkaar te helpen in het licht van, in zekere zin, de hardheid van de wereld en subsidiair een ‘verzoek’ dat aan jou zou zijn om de wereld beter te begrijpen. Jouw probleem is dat je “vrienden” en “vijanden” door elkaar haalt (de een wordt plotseling de ander volgens jouw persoonlijke conventies) en dat je vast komt te zitten in een soort “variabel meetkundig paradigma”. Eigenlijk is de ‘match’ een beetje alsof je hem in gedachten voor jezelf maakt.

Omdat deze aanpak blijkbaar niet bij je past, vooral als mensen het niet eens zijn met JOUW mening, voel je je aangevallen, je wendt je meteen af ​​en verdiept je in persoonlijke aanvallen, waardoor het debat snel gesloten is door jouw reacties. Wat anders?

In ieder geval veel succes bij al je inspanningen en veel succes.
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/03/10, 18:36

sen-no-sen schreef:Dus eigenlijk kunnen we zeggen dat onze macht om te betalen voor shits om vooruitgang te boeken, maar voor fundamentele dingen is de visie heel anders ...
Mensen hoeven gewoon geen ‘stront’ te betalen en hun budget op de basis te concentreren. Het zou voor sommigen al een beetje beter zijn ...
Ik bezit computers, mobiele telefoons, internet en andere dergelijke trivia (en toch heb ik geen C + of TPS ...) Het kost me minstens ongeveer 150 € / maand, maar ik klaag niet, het is een keuze, het is niet de schuld van het "consumentistische systeem" ... De consumptiemaatschappij, iedereen hekelt het, maar zeldzaam zijn degenen die de moeite doen om tevreden te zijn met wat strikt noodzakelijk is, behalve dat het mogelijk is ... dus naar mijn mening hebben we het zelf gemaakt.
Voorlopig lukt het me om goed te leven met een salaris dat iets boven het wettelijke minimum ligt, maar als ik op een dag echt in nood ben, zal ik weten waar ik kan beginnen met sparen ...
Les loyers ont augmentés (la surface habitable/habitant aussi) mais pour la bouffe, par exemple, la part du budget par ménage est passé de 30% à 16% en 30 ans (à condition de cuisiner soit-même, pas de plat pré -keuken).
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 28/03/10, 19:23

na tien jaar zoeken naar werk
Denk je echt dat de man voor je niet overal zou hebben gekeken?

in alle richtingen alle vormen tijdens het slapen en wakker zijn?


maar het is oké, mijn zoektocht naar een baan verloopt voorlopig goed.
bedankt voor de zorgzame jongens 8)

Ik probeer iemand te beledigen
maar ze beledigen mij...
Ben ik dus slachtoffer of schuldig?

Ik weet dat iedereen in het gebied pacifistisch is
http://www.google.be/search?q=media+arm ... =firefox-a

maar het ziet er zo uit

en daar kan ik geen goed kogelvrij vest tegen vinden
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 28/03/10, 19:25

alle mensen die zich beledigd voelden en anderen die hiervan beschuldigden, voelden zich aangevallen

het is normaal

Het was het doel

Sorry daarvoor
Ik heb iets overgeslagen
tussen paradijs en werkelijkheid

en voor het paradijs moet je minder werken

terwijl we hier allemaal werken voor de ballen van de paus (uitdrukking)

kijk naar mijn kleine uitvindingen en test
daarmee plant je waar je maar wilt
je hoeft alleen maar gezinnen te bellen met bloemen die ze zullen moeten bestendigen

jij krijgt bingo

en ik heb geen zin om over de paden te zigzaggen
te voet doet het soms pijn,...

8)

of er een motormerk is dat wil dat ik hun 25 cm² test

Ik neem het
Ik houd er rekening mee dat u mij een Panton-kit en een proto-economisch ontwerp laat zien

dank aan de gulle donateur 8)
Dernière édition par recyclinage de 28 / 03 / 10, 19: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/03/10, 19:34

Je hebt het niet mis pb2488. Het 'huisvrouwenmandje' van bescheiden mensen wordt steeds duurder omdat er geen computer of flatscreen in zit.
Mensen recupereren aan de ene kant [computer, laptop, printer, enz. waarvan de prijzen drastisch zijn verlaagd, soms met 90%] wat ze aan de andere kant [de mand van de huisvrouw] hebben verloren.

Zo eenvoudig is het dus niet.

Dat betekent niet dat het voedsel is gedaald. Ik heb gemerkt dat het sinds de jaren '40 met meer dan 80% is toegenomen. We mogen onze gezichten niet verbergen. Zelfs in hard discount-winkels zijn de prijzen van basisvoedingsmiddelen en verse producten gestegen. Als ze met 15% waren gedaald, zouden we bijvoorbeeld mango's vinden voor € 1 per stuk! Melk en pasta zijn tussen november 2007 en januari 2008 bijvoorbeeld met 9% gestegen!

Ik had ook een prijsstijging van minstens 20% opgemerkt sinds de introductie van de euro.

De massa van de huurprijzen ook toegenomen met 16% tussen 2005 en de huidige periode... Kosten van 15%... terwijl in dezelfde periode de bevolking slechts met 1,5% toenam.
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 28/03/10, 19:41

neef

daar vergeet je de jongens die bij oxfam aan hun pc-race beginnen
en veel dingen hack 6.4.2 systeem bieden D++²² gemaakt in contant geld convertor

verdomd maar word wakker verdomme
alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo

nog steeds blij dat ik deze handtekening heb, anders weet ik niet wat ik zou doen

Ik begrijp waarom niemand mij wil ontmoeten

geef de papatte die ik maak een snoepje
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/03/10, 19:42

Uh... couzzzzzzzzin, je zegt ergens dat je 29 jaar zou zijn en aan de andere kant dat...:

recyclinage schreef:van 1994 tot 2002 Ik werk in het gebouw


...dus je zou op je veertiende in de bouw zijn gaan werken, toch? En op die leeftijd droeg je zakken cement van 14 kg... brom! : Mrgreen: Misschien moeten we wat orde scheppen in deze puinhoop van losse neuronen... : Mrgreen: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 28/03/10, 19:47

niet

je ziet eerder

in de tijd
laten we zeggen dat er drie de woestijn doorkruisen

echt lang

mensen bleven rondhangen en leerden elkaar een vak
en kleine idioten zoals ik maakten optimaal gebruik van het systeem om dit met gouden ballen te doen

maar een dag
wacht even hallo god
waarom ben je boos
lachen in plaats van...

en bang vloek

sindsdien is het ineens minder leuk om uit te gaan als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik ben mijn nagelvijl kwijtgeraakt, zou niemand hem gezien hebben?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/03/10, 19:52

...als je tijdlijn klopt, was je op je veertiende nog minderjarig en hadden je ouders niet het recht om je te sturen of toestemming te geven om op een bouwplaats te werken.

Als artiest ben je echt heel onvoorspelbaar, dus zoek een sponsor...zie je wel ^^

Of je CV op orde brengen, dat is klote

Daarmee ben ik weg @+
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 28/03/10, 20:02

Jij spuugt op zakgeld, onbeschaamd kleintje

wacht tot ik het haar heb geknipt

je bent gek en je denkt dat je de waarheid bent
ga naar een psychiater
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten