Kies leverancier van gas en elektriciteit (groen)

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
hekl
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 20/07/09, 16:19

Kies leverancier van gas en elektriciteit (groen)




par hekl » 20/07/09, 16:31

hallo na het bladeren door de forum Ik zou graag een iets nauwkeuriger idee willen hebben van mijn vragen omdat ik niet alle informatie kon synthetiseren:

Ik ben een student en ga me vestigen in een appartement... voorlopig normaal :-)... Ik ben van plan mijn elektriciteits- en gasverbruik tot het maximum te beperken.. maar ik was begonnen met enercoop in elektriciteit en poweo op aardgas.

na verschillende lezingen ben ik niet meer zeker van de verdiensten van enercoop en de impact ervan op de ontwikkeling van groene energie.. het aanbod van poweo elektriciteit (groen) en gas is ook een goed compromis..

in feite zou ik toch graag duidelijke en objectieve informatie willen hebben over de beste manier om zo min mogelijk energie te verbruiken, om het ook om me heen te bespreken en het bewustzijn te vergroten... maar ik ben een beetje de weg kwijt met al deze artikelen

merci d'avance
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/07/09, 17:51

Hallo,

Uw gebaar is ter ere van u, maar het kan problemen opleveren met uw huisbaas (omdat ik ervan uitga dat u huurder zult zijn).

In feite: het feit dat u een "vrijgegeven" aanbod accepteert, wordt niet op uw naam gedaan, maar op het adres van de accommodatie en is "onomkeerbaar". Met andere woorden: huisvesting kan nooit meer terug naar gereguleerde EdF/GdF-tarieven.

Deze beslissing wordt dus genomen met of door de eigenaar...
0 x