Waterfilter voor de douche?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36

Waterfilter voor de douche?




par za beckett » 26/10/08, 20:01

Hallo,

Dus hier kan het wachten op een dag zijn om een ​​apparaat te installeren om het water direct bij de uitlaat van de meter te filteren, ik zou al een filter voor de douche willen installeren ... moe van deze douche met dit water vol chloor ...

Welk merk / model filter raadt u aan om zoveel mogelijk rommel uit mijn douche te filteren (chloor, pesticiden, andere chemicaliën ...)?
Het meest effectieve is om eindelijk lekker te kunnen douchen en dat schaadt de gezondheid niet.

Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 26/10/08, 20:51

Waar woon je om zoveel chloor in je kraanwater te hebben?

Wat dacht je van een hydrofoorgroep en een regenwatertank voor je douche?
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36




par za beckett » 21/01/09, 18:04

oei, jammer : Oops: ,
Ik had niet op dit bericht gereageerd ...

Om de vraag te beantwoorden: ik woon in Bretagne, bekend, zoals iedereen weet, om "de onvergelijkbare kwaliteit van het water, zo puur en zo schoon". : Cheesy:

Een hydrofoorgroep ... weet het niet.
Maar een installatie met regenwater, waarom niet, maar voorlopig niet.
Daarom heb ik op dit moment een eenvoudig te installeren systeem nodig, waarmee ik de kwaliteit van het water al zou kunnen verbeteren.

Voorlopig heb ik alleen de SPRITE KDF + Chorgon anti-chloor douchefilter gevonden.
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 26/05/09, 10:42

sam beckett schreef:Voorlopig heb ik alleen de SPRITE KDF + Chorgon anti-chloor douchefilter gevonden.


Hallo,

Ik begin iets te zoeken voor het douchewater omdat mijn zoon huidproblemen begint te krijgen die mogelijk verband houden met water ...

Door een onderzoek te doen, vond ik hetzelfde als jij (SPRITE + KDF). Heb je het geprobeerd?
Zo ja: is het effectief? kunt u mij het adres van uw aankoop sturen (in een privébericht om reclame te voorkomen)?
Zo niet, heb je nog iets anders gevonden?

Hartelijk dank!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36




par za beckett » 07/06/09, 10:01

Hallo,

dus ja, ik heb het kdf-sprite-filter gekocht en daarom 4 maanden geprobeerd ...
in feite heb ik de handdoucheversie genomen, met het filter geïntegreerd in het handvat, omdat ik ook een zuinige handdouche nodig had, en het was moeilijk voor mij om het douchefilter te installeren ...
maar 'is hetzelfde, het is gewoon een praktisch detail, omdat het gebruik hetzelfde is ...

qua efficiëntie ben ik tevreden ..
Geen chloorlucht meer, geen kalkaanslag meer en ik heb geen jeukende en jeukende huid meer, en uitgedroogd zoals voorheen, uit de douche ...
tot zover de zichtbare effecten ..
daarna zijn er alle effecten, die niet direct opvallen, maar zeker nog belangrijker ...

Ik weet niet of dit de huidproblemen van uw zoon zal oplossen, maar het kan in ieder geval geen kwaad om een ​​filter te installeren ... en het kan alleen maar goed zijn voor iedereen in uw huis.

Ik stuur je de link door mp ..
alstublieft..
0 x
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 07/06/09, 10:50

Hallo,

Ik zou al een filter voor de douche willen installeren ... deze douche zat met dit water vol chloor ...

Welk merk / model filter raadt u aan om zoveel mogelijk rommel uit mijn douche te filteren (chloor, pesticiden, andere chemicaliën ...)?
Het meest effectieve is om eindelijk lekker te kunnen douchen en dat schaadt de gezondheid niet.

het ideaal dat naar mijn mening eenvoudig te installeren blijft (vóór boiler), niet erg duur maar vooral effectief, zou een belfilter zijn om te vullen met gegranuleerde actieve kool .. !!
(vriendelijk "Cintropur" , waarvan ik weet dat ik er zelf mee uitgerust ben.)
grote hoeveelheid koolstof en daardoor langere "contact" tijd voor betere efficiëntie !!

Hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 08/06/09, 09:46

Bedankt voor de informatie!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten