Comode reactie op patent Bruce Perrault

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933




par Christophe » 03/03/09, 13:00

Ik begrijp het niet echt: waar vandaan worden deze gekopieerd/geplakt? Van een ander onderwerp of privé?
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 03/03/09, 14:19

Tagor schreef:
comode schreef:


Tot slot, om kort te gaan (lol, ik begrijp het zelf) voor speculaties over "stralingsenergie", het is lang geleden dat het principe is gebruikt,






ja natuurlijk, het is uitgevonden door Th Moray en EV Gray ...
100 jaar geleden ... en vele anderen ...

het werk van Tesla volgen !!!

QED


Welke demonstreert wat? Vertel me niet dat er hier mensen zijn die denken dat de gevestigde orde van de natuurkunde Tesla als een charlatan beschouwt.

Als dat zo is, is het antwoord: je noemt een SI-eenheid niet ter ere van een charlatan.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/03/09, 06:00

Christophe schreef:Ik begrijp het niet echt: waar vandaan worden deze gekopieerd/geplakt? Van een ander onderwerp of privé?

https://www.econologie.com/forums/post117834.html#117834
0 x
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00

Re: handig als reactie op het octrooi bruce perrault




par comode » 18/03/09, 13:55

Tagor schreef:
Ik verwees naar het patent van Bruce Perrault, het was genoeg om
Volg de link:
https://www.econologie.com/forums/post64907.html#64907


in het octrooi beschrijft bruce alle assemblage en de reacties die daaruit voortvloeien!

is het nog steeds niet erg ingewikkeld om een ​​link te volgen?
of moet ik alle routing en de assembly's dupliceren
van deze thread:

https://www.econologie.com/forums/conversion ... t4480.html

zodat je kunt volgen?


Ja, en hier is de link naar het patent voor de machine voor het teleporteren van mensen: http://www.google.com/patents/download/ ... hMKNOL4LGA

Dus als je blijft vertrouwen op patenten om je theorieën te ontwikkelen, wees dan niet verbaasd als je domme dingen zegt. Een patent heeft GEEN THEORETISCHE WAARDE! Wil je serieus genomen worden? Zoek dus een echte publicatie (auteur, werk, datum en indien mogelijk waar het is gepubliceerd) en verwijs daar nauwkeurig naar (hoofdstuk, pagina, regel).

u die al uw gesprekspartners vraagt ​​om over montage te praten
dat ze goed hebben gecontroleerd, ben je in dit ruimtestation gekomen?


Je begrijpt er niets van (wat mij allerminst verbaast). Wij verifiëren wat niet wordt aangetoond, wat niet zou moeten werken of wat niet verklaarbaar is met behulp van bekende wetten. Het is niet nodig om te verifiëren wat al is aangetoond en geldig is. Als je me vertelt dat als je een steen laat vallen, hij valt, dan hoef ik niet te controleren om je te geloven. Als je me vertelt dat als je dat doet, het wegvliegt en in de lucht verdwijnt, kun je de ervaring maar beter reproduceren, zodat ik je alle eer kan geven. Maar jij en de meeste van je volgelingen leven in een magische wereld waar alles mogelijk is zolang iemand het zich maar kan voorstellen en waar het woord van een ander voldoende is om een ​​theorie te vormen! Dus als iemand sterk genoeg is om zijn waanvoorstellingen zo ver te drijven dat er een patent op wordt aangevraagd, verhef je hem of haar tot de rang van genie!

Daarmee ga ik wat uranium (gevonden tegen leidersprijs) in mijn garage verrijken, want er staat een grote stronk in mijn tuin die ik moet opblazen.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 51-gasten