Green meeting site!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Canares
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 26/11/08, 11:14

Green meeting site!




par Canares » 23/02/09, 11:40

liefde ontmoeten op internet is de laatste jaren erg in de mode; Maar het is niet altijd gemakkelijk om qqun te vinden die dezelfde interesses, dezelfde verlangens, dezelfde waarden heeft .... voor alle ecologen, vegetariërs en fans van duurzame ontwikkeling zijn er vandaag sites van vergaderingen gewijd aan hen
meer info:
http://www.developpementdurable.com/ins ... aires.html

ps: bewerken door Xtof, een site FR http://www.amours-bio.com/
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/02/09, 13:07

Wanneer zal het groene label op de bruid ???? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 23/02/09, 13:23

Ja, deze sites laten een voorselectie toe, een bijna-keus.
Maar onder de deelnemende leden moeten er "extreme" gevallen zijn, waarbij men voorzichtig moet zijn om niet in de nachtmerrie te vervallen.
---
De bruid was in het groen ...
---
Het doet me denken aan een verhaal dat niet erg goed is, waar een zondaar en single, onverbeterlijk getrouwd met een smerig meisje, waarop ik niet zou stilstaan ​​bij zijn esthetiek en gezondheid ...

Gevraagd naar de reden voor dit onredelijke huwelijk, bekende de zondaar dat zij hem heilige, prachtige verzen maakte ...

: Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 23/02/09, 13:48

Ik weet niet echt wat het meer oplevert in vergelijking met de keuzes volgens criteria van de klassieke datingsites ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 23/02/09, 14:20

een gratis chat voor de forum , ...


er is een irc-naam voor een internationaal chatnetwerk
MindForge

het is gratis


als je zoekt naar een applet om op een site te plaatsen, is er de pjirc

het creëren van chan is ook gratis


het concurreert niet met forum

maar het helpt soldeerteams en een dialoog mijn parafrase

praat over de chan
en conclusie over de forum

ontwikkeling op de chan
en conclusie over de forum


of bespreek simpelweg de beste biologische fruitcocktail, ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten