Franche-Comté, Doubs, Besançon voor pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
guismo667
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/03/08, 11:27
Plaats: Besancon Doubs

Franche-Comté, Doubs, Besançon voor pantone




par guismo667 » 19/03/08, 13:12

Hier keek ik naar de pantone-motor en het idee om hem aan te passen aan mijn oude 205 xad prikkelt me ​​enorm ...

Dus ik ben op zoek naar verschillende mensen die mij kunnen helpen met dit project.

Elke vaardigheid zal voor mij nuttig zijn ...

Als avontuur je verleidt ...
: Mrgreen:
Dank u bij voorbaat
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/03/08, 22:49

Hallo guismo667

Kunt u ons meer vertellen over uw project, motoreigenschappen, geplande montagefamilie (bubbler, GVI etc ... zelfs een kleine crobar in principe?

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
guismo667
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/03/08, 11:27
Plaats: Besancon Doubs




par guismo667 » 21/03/08, 23:19

Eerlijk gezegd ben ik verdwaald in het midden van al deze systemen, maar ik word verleid door die van kameel 1, de GVI geïntegreerd in de uitlaatlijn ...
Mijn niveau in mechanica ligt dicht bij de kelder, maar de motivatie is er. Ik krijg morgen een tweede uitlaatlijn om in handen te krijgen ... (De motor is Camel7's xud1, dus het werk is al ver gevorderd ...)

Van al deze typen pentone-engine: bubbler, spad, gvi ... zijn er efficiëntere dan andere?

Laat de combinatie van verschillende systemen toe om de resultaten te combineren? penton en het gasolie-acetonmengsel bijvoorbeeld, of anders water verrijkt met OH- in GVI ??

Dank u bij voorbaat....

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om alle deelnemers aan deze experimenten te bedanken die hun resultaten delen ... als je de wereld ziet waarin we leven ... het geeft hoop ... bravo en ik hoop een kleine steen ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/03/08, 23:49

re Hallo guismo667

Als u niet last, zal het "moeilijk" zijn om zelf een aantal verschillende oplossingen opnieuw uit te vinden. De oplossing om het zeer goede en eenvoudige systeem van Camel1 te kopiëren is een goede optie om je tanden te knippen en veel tips te leren en je steen naar het gebouw te brengen, verbeteringen, nieuwe ideeën enz ...
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
nicolas.aizier
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/11/07, 13:54
Plaats: Besancon (25)




par nicolas.aizier » 25/04/08, 11:40

Ik heb een document op internet gevonden waarin wordt uitgelegd hoe je een 205 penton.
U kunt ook informeren naar de kant van de technische dienst van de stad Besançon, zij werken aan het onderwerp om de auto's van hun technische dienst uit te rusten.

Ik ben bisontin, u kunt contact met mij opnemen op mijn e-mailadres na@design-sim.com

En ja, het avontuur lokt me

@+
0 x
guismo667
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/03/08, 11:27
Plaats: Besancon Doubs




par guismo667 » 10/02/09, 00:24

Nou ja, een beetje omhoog, het project is niet dood: Cf: https://www.econologie.com/forums/post115506.html#115506

Dank je... :)
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 97-gasten