Aanbiedingen voor persoonlijke leningen

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
douksteph
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/12/08, 13:06

Aanbiedingen voor persoonlijke leningen

par douksteph » 17/12/08, 13:39

Hallo, ik wil je vertellen dat ik bereid ben je een lening te verstrekken tussen 1000 en 120000 euro omdat ik een kapitaal heb van 150 €; door een lening te sluiten tussen individuen kan ik het runnen, maar tegen 000% rente per jaar, omdat ik als individu de wet op woeker niet wil overtreden. U kunt in maximaal 2,5 jaar aflossen. het is aan jou om de maandelijkse betalingen te zien. alles wat nodig is, is: een aanvraag / 10 geldige kopie van uw identiteitsbewijs / uw volledige adres / een gelegaliseerde handgeschreven schuldbekentenis met vermelding van het bedrag van de lening, de terugbetalingsperiode, de rentevoet en de eventuele maandelijkse betalingen (na het geld op uw rekening te hebben geïncasseerd) Dit doe ik alleen in heel Frankrijk, niet met buitenlanders.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 17/12/08, 13:43

Het ruikt daar naar oplichterij jouw ding... en welke relatie met econologie?
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten