Chaudiere houtblokken Fröling FHG Turbo 3000, offertes

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 19/11/08, 16:12

erry schreef:Hallo allemaal
hoe kunnen we een persoon adviseren om een ​​FHG3000 te nemen, echt het slechtste advies gezien op een forum.


niemand heeft aanbevolen,
sommigen hebben hem andere aanwijzingen gegeven, voor het geval hij ze niet kent.
stoeien is zeker een goede boiler maar er zijn anderen.
het gaat erom te leren en meningen te hebben. dat is wat de forum.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 19/11/08, 16:14

Toutafé, ik zei gewoon dat 8000 € HT zonder de installatie voor een BUCHES-ketel, het duur is ...

Ik heb niet gezegd dat het het niet waard was, maar als we weten dat er voor deze prijs automatische pelletketels zijn, zou ik persoonlijk aan 2-tijden denken voordat ik voor de Froling tekende ...
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 19/11/08, 16:28

Toen ik werd uitgerust, zijn er 3ans, op de tien ketels die ik had overwogen, de laatste 2 waarop ik aarzelde nadat ik meer technische keuzes had gemaakt, waren de korrelvormige / houtblokken en de okofen.

de dealer van het stoeien wekte niet echt vertrouwen in mij en het was duurder.

dus ökofen : Cheesy:
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 19/11/08, 16:30

Dirk Pitt schreef:gegranuleerd froling / log


Een hybride? Wist niet dat het bestond! Welk model was het?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten