Zoek gevonden 12 resultaten

par papalopoulos
22/04/08, 10:55
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: GGO's: debat nadat de wet is aangenomen
antwoorden: 8
views: 4053

Maar is er uiteindelijk over gestemd of is het nog slechts in beraadslaging?

Want anders zie ik niet veel andere oplossingen dan de hoofdstad te bestormen...
par papalopoulos
11/10/07, 11:10
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Is Michael Moore een manipulator?
antwoorden: 6
views: 5282

Nu ik de laatste Moore heb gezien, moet ik zeggen dat we wat hij zegt achteraf moeten bekijken. Want als we zien hoe hij over het Franse systeem praat, kunnen we zijn opmerkingen over het Amerikaanse systeem alleen maar in perspectief plaatsen. Maar hoe dan ook, zelfs als de helft van wat hij zegt waar is, is het al verschrikkelijk.....
par papalopoulos
18/04/07, 09:28
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Nicolas Sarkozy heeft het moeilijk!
antwoorden: 21
views: 11372

En zelfs als er genetische invloeden op gedrag zouden zijn, kan tegenwoordig niet worden ontkend dat de invloed van opleiding en ervaringen als kind onbeduidend is in de ontwikkeling van volwassen gedrag. .
par papalopoulos
12/04/07, 18:06
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Nicolas Sarkozy heeft het moeilijk!
antwoorden: 21
views: 11372

Om enkele bronnen voor het eerste bericht te geven: http://www.philomag.com/article,dialogue,nicolas-sarkozy-et-michel-onfray-confidences-entre-entreprises,288.php MO: Ik ben geen Rousseauist en zou niet volhouden dat de mens van nature goed is. Naar mijn mening worden we noch goed, noch slecht geboren. We moeten...
par papalopoulos
26/12/06, 11:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: een verborgen camera is fout gegaan!
antwoorden: 15
views: 11875

lol

Het is dat het onkruid is...

Maar ik moest er nog steeds om lachen...

^^
par papalopoulos
31/10/06, 10:56
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Een toekomstige zeer economische lamp?
antwoorden: 6
views: 5863

Een toekomstige zeer economische lamp?

"Een lamp die 10 keer minder energie verbruikt en 20 jaar meegaat De mondiale zoektocht naar het ontwerpen van een zuinigere gloeilamp heeft een gigantische stap voorwaarts gezet met de aankondiging van de ontwikkeling van een nieuwe technologie in Canada. Group IV Semiconductor Inc. (Group IV) , EnCana Corporation...
par papalopoulos
25/09/06, 12:06
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Makhonine-proces
antwoorden: 2
views: 3890

Makhonine-proces

Hallo, ik heb zojuist je artikel over het proces van deze persoon gelezen, en omdat ik de pagina over "Hoe maak ik het" niet goed kon lezen, besloot ik op internet te zoeken of er andere informatie over dit proces was, maar afgezien van nadat ik de G5 van Le Ribault had ontdekt (...
par papalopoulos
17/07/06, 11:21
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fotovoltaïsche productie en efficiëntie
antwoorden: 5
views: 12686

Ja, het leek me uiteindelijk niet levensvatbaar, maar nu weet ik ...
:)

Het blijft alleen voor mij om de mede-eigendom te proberen ...
Maar het lijkt ook moeilijk ...


In ieder geval bedankt voor je antwoorden ...
par papalopoulos
12/07/06, 16:25
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fotovoltaïsche productie en efficiëntie
antwoorden: 5
views: 12686

Ok, bedankt.

Ik heb contact opgenomen met de jongens van de zonnekits om te zien wat ze ervan vinden.

Maar in feite zal ik misschien wel met het condominium spreken als ze niet willen investeren in zonnepanelen boven het gebouw ...

Zoek Geavanceerd zoeken