Vogelgriep en andere pandemieën van de toekomst?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 05/04/06, 15:21

Het zou me ook hebben verbaasd als de dienstdoende onruststoker zijn tegenstrijdige bijdrage niet snel had geleverd... :?

Nou, ik ben niet de enige die deze mening heeft, dus het maakt uiteindelijk niet uit! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 05/04/06, 17:47

Hallo Jij :pijl:

Dit is slechts mijn mening, iedereen voelt de dingen op zijn eigen manier.

Wat mij betreft steekt een vetgedrukte zin boven het geheel uit en hebben we de neiging om die te lezen, ik voel me helemaal niet aangevallen door zo'n tekst te lezen, maar ach, niks ernstigs, who cares ; waar het om gaat is de inhoud. Aan de andere kant kan de agressie heel goed zijn doel bereiken in kleine letters en niet BOLD. : Lol:

Voor karakters GRAS, Ik heb gemerkt dat onze webmaster het in het onderwerp over Iran gebruikt met een GROSSE lettertype +.

Voor de rest geef ik geen commentaar.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 05/04/06, 17:57

bojourvous5094 schreef:we hebben allemaal onze manier om naar het leven en de wereld om ons heen te kijken... We bevinden ons allemaal aan onze eigen kant van de planeet en wat ons samenbrengt is het delen van informatie...

Ik vind je leuk forum en ik zal zoveel delen als we willen...


En wij willen het!

We nemen allemaal de tijd om de juiste toon te vinden wanneer we een nieuwe groep binnenkomen en mijn bericht was een beetje bijsnijdend, niets gemeens.

ps: laat je niet meeslepen in de provocaties van Bucheron. Hij is slim... maar... hoekschop.

jean63 schreef:agressie kan heel goed zijn doel bereiken in niet-BOLD in kleine letters.

Voor de BOLD-tekens merkte ik dat in het onderwerp over Iran onze webmaster het gebruikt met een BIG + lettertype.

Ik ben het niet die anders zou zeggen, Jean.
Dernière édition par Christine de 05 / 04 / 06, 18: 05, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC




par bojourvous5094 » 05/04/06, 18:05

Christine schreef:
bojourvous5094 schreef:we hebben allemaal onze manier om naar het leven en de wereld om ons heen te kijken... We bevinden ons allemaal aan onze eigen kant van de planeet en wat ons samenbrengt is het delen van informatie...

Ik vind je leuk forum en ik zal zoveel delen als we willen...


En wij willen het!

We nemen allemaal de tijd om de juiste toon te vinden wanneer we een nieuwe groep binnenkomen en mijn bericht was een beetje bijsnijdend, niets gemeens.

ps: laat je niet meeslepen in de provocaties van Bucheron. Hij is slim... maar... hoekschop.

____________

Bedankt voor je informatie en ik neem je advies ter harte.

Groeten.... 8)
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 05/04/06, 18:18

jean63 schreef:Voor karakters GRAS, Ik heb gemerkt dat onze webmaster het in het onderwerp over Iran gebruikt met een GROSSE lettertype +.


Klopt, maar je zult merken dat het pas vanaf vandaag is...Ik was een beetje gespannen...dus dit verklaart het...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 05/04/06, 19:56

Ik merk op:

de webmaster is dik en heeft een grote. : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 05/04/06, 23:28

Klopt, maar je zult merken dat het pas vanaf vandaag is...Ik was een beetje gespannen...dus dit verklaart het...


Ik merkte wel.....zenuwen kunnen iedereen overkomen. 8)

Ce forum is superinteressant; Bedankt dat je deze ruimte hebt geopend voor dialoog rond de pantone, die enorm is uitgebreid en dat is goed. : Mrgreen:

Een dikke proficiat aan hallo :!: super gaaf 8) 8) zoals onze jongeren zeggen.

En onze heroriëntatie... waar is "Avian Flu" gebleven. Gisteren was er een "Thema" op ARTE over het onderwerp, maar ik heb niet gekeken (voetbal... klein gemiddeld Frans : Lol: ); Heeft iemand deze normaal zeer serieuze en zeer goed gedocumenteerde show gezien?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 06/04/06, 10:03

Christine schreef:[...] ps: laat je niet meeslepen in de provocaties van Bucheron. Hij is slim... maar... hoekschop.[...]
Kunt u mij uitleggen, mevrouw de moderator, hoe het feit van het uiten van mijn gevoelens over de lay-out die ik een beetje te geforceerd vind van onze Canadese vriend een provocatie voor u vormt? : Mrgreen:

Bojourvous5094 vertelt over de "informatie delen. Ik ben het ermee eens dat het essentieel is, en het is wat ons in staat stelt vooruit te komen in onze gedachten, als we de moeite nemen om kritische analyse en synthese te maken.

Maar de presentatie van modieus nieuws "Paris-Match", voor mij is het niet delen, het is vragen!

Ik hoop nog steeds het recht te hebben om mijn mening hierover te geven, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/04/06, 10:35

hallo vanfans

Je kunt niet stoppen met kibbelen :onheil: , het voorkomt dat mijn hond slaapt :P .
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 06/04/06, 12:01

Ik geloof beslist dat we de avatar van Lumberjack goed hebben gekozen :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 188-gasten