Onverklaarbare terminale kankerbehandelingen?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 29/11/23, 21:00

De realiteit is dat dit jouw zwanenzang is.
Straks het verpleeghuis waar ze je gaan volstoppen met injecties met veel witte jassen en dat gaat je veel kosten. Alles wat je leuk vindt
2 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 30/11/23, 08:37

29/11/23, 22:00

Plasmanul
De realiteit is dat dit jouw zwanenzang is.
Straks het verpleeghuis waar ze je gaan volstoppen met injecties met veel witte jassen en dat gaat je veel kosten. Alles wat je leuk vindt
je hebt het over jezelf en denkt duidelijk aan wat je te wachten staat. Nog een projectie van je ego!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Macro » 30/11/23, 11:24

hield hem tegen

https://www.msn.com/fr-fr/actualite/fra ... 1#comments

We zullen zien of hij een goede oude dag haalt...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 30/11/23, 12:47

macro
hield hem tegen
https://www.msn.com/fr-fr/actualite/fra ... 1#reacties
ook de 11 aangehaalde gevallen waren uit verplichting gestopt, aldus de arts die er in de video over vertelt.
We zullen zien of hij een goede oude dag haalt...
Oud leven doet er niet toe, het gaat erom dat je leeft. Maar nu hij al 70 jaar oud is en longkanker heeft, zijn zijn kansen klein.
Interessanter is het feit dat het de aftiteling niet ondersteunt, zou het een andere samenstelling hebben of is het slechts een psychologische reactie?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 30/11/23, 15:01

Janic schreef:29/11/23, 22:00

Je hebt het over jezelf en denkt duidelijk aan wat je te wachten staat. Nog een projectie van je ego!


Grootmeester Janic!!!
Ik ben bij mijn grootmoeder van moederskant die 94 jaar oud is en mijn vader stierf op 99-jarige leeftijd.
Ik lijk precies op mijn moeder. Over 2 jaar zullen we er weer over praten : Cheesy:

Ik begreep je probleem:

De slimste mensen zijn degenen die deze controversiële humor het meest waarderen
https://www.journaldunet.com/management ... es-humour/

“Wat de resultaten betreft, maakte de analyse van de verschillende groepen het mogelijk om te concluderen dat er een verband bestond tussen het intelligentieniveau van individuen en hun humoristische voorkeuren. De groep die zwarte humor het meest begreep en waardeerde, was inderdaad degene die best geslaagd voor de intelligentietest. Fans van Jérémy Ferrari, Blanche Gardin of het bordspel Blanc-Manger Coco kunnen dus gerust zijn. Hun soms onbegrepen humor onthult geen donkere kant van hun persoonlijkheid, maar een vermogen om de intelligente constructie van taal te waarderen ondanks de pijnlijke thema’s die aan bod komen, zoals de dood, ziekte of handicap.

Bovendien laat het onderzoek ook zien dat ze een betere emotionele stabiliteit hebben, omdat de conclusies van het onderzoek daar niet ophouden. Ze laten zien dat de waardering van zwarte humor niet alleen een kwestie van intelligentie is, maar dat dit soort humor ook een beroep doet op de emotionele stabiliteit van mensen. De resultaten maakten het inderdaad mogelijk om te concluderen dat de groep individuen die van zwarte humor houden en deze begrijpen, niet alleen een hoger niveau van intelligentie hebben, maar ook een lager niveau van stemmingsstoornissen en agressiviteit.

Deze bevindingen bieden daarom waardevol inzicht in hoe individuele kenmerken de ontvangst van donkere humor kunnen beïnvloeden en benadrukken het belang van het rekening houden met deze factoren bij het gebruik ervan in verschillende sociale contexten."


En ik vraag me af of je zelfs maar de eerste graad begrijpt. Hoe zit het dan met de 1e...

En jij bent degene die het hardst schreeuwt, dus logischerwijs heb je duidelijk gelijk : Mrgreen:
Dernière édition par plasmanu de 30 / 11 / 23, 15: 06, 1 keer bewerkt.
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par GuyGadeboisTheBack » 30/11/23, 15:04

Zwarte humor is een exorcisme, geen toegeeflijkheid (behalve onder perverselingen). : Wink:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 30/11/23, 15:46

plasmanul
En jij bent degene die het hardst schreeuwt, dus logischerwijs heb je duidelijk gelijk
wat zeg je, wat bedoel je? roep minder luid! Alleen heb je ondanks alles geen gelijk! :onheil: Witte humor!
Grootmeester Janic!!!
Ik ben bij mijn grootmoeder van moederskant die 94 jaar oud is en mijn vader stierf op 99-jarige leeftijd.
Ik lijk precies op mijn moeder. Over 2 jaar zullen we er weer over praten : Cheesy:
geweldige goeroe van jezelf! Als je op je moeder lijkt en niet op je grootmoeder, wacht dan af wanneer ze zal sterven en het zal misschien niet wachten tot 45 jaar oud met de cardioproblemen als gevolg van pseudovaxx!
Zwarte humor?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 30/11/23, 16:10

Bij zwarte humor heb ik de hele collectie in huis.
Ik ben geen gevaccineerde hansworst!!!
Het is een schande voor een arme man die zegt dat hij verantwoordelijk is voor de industrialisatie van Frankrijk, omdat hij mensen uit hun huizen heeft gezet en brood uit de mond van kinderen heeft gehaald.
Thuis gooien we ze om rivierkreeften te lokken.
Kom naar de Ardèche zodat we erover kunnen praten, ik heb de rivier op de bodem van het land
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 30/11/23, 16:35

plasmanul
Ik ben geen gevaccineerde hansworst!!!
oh wat een verschrikking, nog een weerbarstig, niet-gevaccineerd persoon! Overigens: niet gevaccineerd met dit pseudo-vaccin of helemaal niet gevaccineerd, jij en jouw kinderen ook niet?
Het is een schande voor een arme man die zegt dat hij verantwoordelijk is van de industrialisatie van Frankrijk, nadat ze mensen uit hun huizen hadden gezet en brood uit de mond van kinderen hadden genomen.
dit laat zien dat inderdaad niemand een engel op deze aarde is en dat mensen in wezen egoïstisch zijn.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 30/11/23, 16:42

Mijn dochter is gedwongen gevaccineerd. Om geneeskunde te studeren, moet je wel.
Maar zijn tweelingbroer, die een klootzak-advocaat wilde worden, ontsnapte eraan. En de laatste: ik denk dat hij niet eens zoveel van COVID weet dat het hem niets kan schelen
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten