onafhankelijke generator

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 29/08/10, 08:50

dsgnii schreef:
kistinie schreef:http://www.dailymotion.com/video/x7ysey_la-theorie-du-dedoublement-des-temp_tech


Het is heel fijn om bijna overtuigende argumenten te hebben, hoewel... of zelfs een manier om de dingen die je hebt te presenteren, maar het vrijgeven van een link waar je zulke onzin kunt horen, helpt je zaak niet echt.


Hallo Dsgnii, je lijkt charmant en deskundig, met sterke overtuigingen.

Wetende dat slechts 15% van de energieën van het universum in aanmerking worden genomen door de huidige reguliere natuurkunde, het standaardmodel en de big gang bang, terwijl de rest donkere materie of energie wordt genoemd, donker, helemaal niet helder... Om dit uit te leggen Als er 85% overblijft, evenals onze 15%, iets beter, lijkt het erop dat u redeneerfouten kunt ontdekken in de theorieën voorgesteld door de doctor in de natuurkunde Garnier Mallet.
Leg het ons alstublieft uit, of heeft hij ongelijk?
http://www.garnier-malet.com/

Als u klaar bent, kunt u ons ook uw mening geven over Robert Neil Boyd PhD, Nassin Haramein en hun voorstel waarbij tijd het resultaat is van het verband tussen materie en elektromagnetische compressie aan de oorsprong van de zwaartekracht.
Tijd, ruimte en zwaartekracht zijn rechtstreeks met elkaar verbonden

http://www.victorzammit.com/articles/Klein10.htm
http://www.timespace.fr/index.php?Link= ... nce&Group=
http://www.thunderbolts.info/forum/phpB ... 6f1a23f4c3


dsgnii schreef:Anders zit ik in de leesmodus forum, er is zoveel interessants te lezen... Ik ga een paar maanden terug om de uitkomst van dit verhaal te ontdekken, en ja, het is eind augustus, dus wat is het oordeel? :D


Oordeel: Het nationale onderzoeksbureau (ANR) en ANCRE worden respectievelijk geleid door de voormalige wetenschappelijk directeur van IFP en het Franse Petroleum Instituut (IFP), dus als je op het gebied van energiealternatieven en Point Zero meer wilt weten over olie en benzine, vraag hen om hulp.

http://www.allianceenergie.fr/

En vergeet niet: energie is onze toekomst, laten we die redden.

Wat betreft het Tesla-gasgedoe en de turbine, geen nieuws van mijn kant, dat gezegd hebbende, ik heb sindsdien niets bijzonders gedaan om er een te krijgen.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 29/08/10, 11:23

Bonjour à tous, :D

Wat betreft het Tesla-gasgedoe en de turbine, geen nieuws van mijn kant, dat gezegd hebbende, ik heb sindsdien niets bijzonders gedaan om er een te krijgen.

Ja, we zouden eind augustus een demo bijwonen.
Het werd geannuleerd, met als reden dat bepaalde gevoelige mechanische onderdelen vertraging opliepen.
Dus vertraagde montage, vertraagde leveringen.
Bovendien veranderde de Franse distributeur, met de regen van tegenstanders die ze verwachtten, maar niet in zulke grote hoeveelheden, zijn beleid.
Hij zal eerst leveren aan de klanten, het organiseren van een reeks demo's is niet per se eenvoudig te beheren, hij geeft er de voorkeur aan om eerst hun klanten te verzorgen.
Tweede punt waarop de demo zal plaatsvinden, november of december,
Klanten die hun machine al enkele weken of zelfs maanden gebruiken, zullen aanwezig zijn om uit te leggen hoe dit dagelijks gebeurt.
Ook om te zeggen dat het geen machine is die een week werkt en dan stopt.

Als alles goed gaat, krijg ik vóór november de kans om iets meer te weten. Ik houd u op de hoogte als de tijd daar is.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/08/10, 12:20

Klanten die hun machine al enkele weken of zelfs maanden gebruiken, zullen aanwezig zijn om uit te leggen hoe dit dagelijks gebeurt.

Hoeveel hebben klanten betaald voor deze ongelooflijke radiator die je doet geloven dat de werkelijkheid een droom is?
Als ze één winter worden verwarmd met tien keer minder energie, en bewezen en eindeloos worden gereproduceerd, moeten de natuurkunde en onze kijk op de wereld volledig worden veranderd


Tenslotte, als het waar is, bewezen is en experimenteel onbetwistbaar is, met bevindingen van gerechtsdeurwaarders en wetenschappers, zal iedereen dit ongelooflijke systeem van hen kopen en het zelfs stelen, omdat ze niet in staat zullen zijn om aan de explosieve vraag te voldoen, zelfs niet door sabotage door de leveranciers van officiële energie !!.
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille

Femradd




par Makarov » 01/01/11, 16:47

Dag iedereen! Na lange maanden wachten vond de presentatie van Femradd en HET verwarming plaats! In Lille, en dat is serieus, voor Femradd is het zelfs Siemens die bepaalde onderdelen vervaardigt. Hun laboratorium van een tiental ingenieurs is geïntegreerd in dat van Siemens. De eerste Femradds worden in april geleverd omdat Arcelor Mittal er niet in slaagde hen het benodigde polymirror 600 roestvrij staal te leveren. Er waren nogal wat mensen gedurende 3 dagen voor iets achter gesloten deuren, mensen uit alle lagen van de bevolking en soms hooggeplaatste mensen! Volgens de mensen met wie ik sprak, leerde ik het systeem kennen via mond-tot-mondreclame.
Het systeem is niet echt een geheim, het ging meer om het oplossen van afdichtingsproblemen. Ja, gasvormige stikstof wil uit de hand lopen en dat mogen we absoluut niet doen. Stikstof onder druk wordt bij 30 Bar in tanks geïnjecteerd! Vervolgens zal het in een gesloten circuit op 20 Bar circuleren en door een turbine gaan die ze hebben uitgevonden, volledig afgedicht en zonder kogellagers, en het is een hoogstandje dat is bereikt dankzij de laser en vooral dankzij de technische details en ernst van de Duitse industrie. werken met Siemens (volgens de uitvinder en zijn tegenslagen met de Fransen) (test en ontwerp uitgevoerd onder 80 bar). De stikstof gaat vervolgens naar lege tanks en keert vervolgens terug naar de eerste. De eigenschappen adiabatisch stikstof betekent dat er geen gasdrukverlies optreedt. De motor en turbine roteren zodra ze permanent op 1500 tpm zijn ingesteld. Nadat je ze hebt geconsumeerd of niet, verandert er niets. het is alsof je bij EDF een abonnement van 9 kW hebt, je gebruikt ze of niet, maar ze zijn altijd beschikbaar.
Het kleine geheim dat ik denk, voor zover ik het heb kunnen begrijpen, zijn de relais die de stikstof voortdurend afwisselend injecteren (er zijn er vier), wat een karakteristiek klikgeluidje maakt. Misschien een bepaald injectiemoment om een ​​resonantie te vormen, maar ik weet het niet zeker!
Dit is geen HOAX, gezien de certificering en goedkeuring die zij en hun partners kunnen bewijzen.
Als je vragen hebt, reageer ik niet altijd snel, maar ja, niemand is perfect. Ik ben een of twee artikelen aan het voorbereiden voor de onafhankelijke pers.
Ah ja, ik vergat de prijs van dit kleine technologische wonder... Welnu, voor particulieren zijn er modellen met een vermogen van 9 kW tot 18 kW tussen € 8000 en € 15000 met afmetingen van 95x70x55cm. We zagen dat een model met een vermogen van 60 kW het grootste is dat tot nu toe is geproduceerd. Er zal meer vermogen beschikbaar zijn met behulp van driefasige dynamo's en grotere modellen. Zorg voor een technische ruimte waar je permanent 55Db hebt. 5 jaar garantie inclusief jaarlijkse keuring, daarna weten ze niet hoe het komt maar denken ze dat een model zeker 20 tot 100 jaar mee kan!
De uitvinder is momenteel naar de Verenigde Staten gegaan om overeenkomsten te sluiten voor de vervaardiging van motoren voor voertuigen, auto's, boten en vliegtuigen. In feite kan hun Duitse fabriek slechts 12 eenheden per maand produceren! Ook omdat de Amerikanen lasers en grote motoren (V8;)) goed beheersen, maakt dit hen tot voorkeurspartners voor de productie van automotoren.
Over dit zeer goede nieuws!!!!!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!!!!!
Makarov
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Femradd




par Tagor » 01/01/11, 17:34

Makarov schreef:Dag iedereen! Na lange maanden wachten vond de presentatie van Femradd en HET verwarming plaats! In Lille, en dat is serieus, voor Femradd is het zelfs Siemens die bepaalde onderdelen produceert.


.....

Over dit zeer goede nieuws!!!!!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!!!!!
Makarov


bedankt voor dit zeer goede nieuws

Kunnen we gebruikersreferenties voor dit apparaat krijgen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 01/01/11, 17:40

Nog iets dat naar oplichterij ruikt: alle ingrediënten zijn aanwezig...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/01/11, 19:38

Het wonder is gearriveerd, zeer moeilijk te reproduceren, een wonder van technologie (alleen de Duitsers zijn daartoe in staat), te kopen, in het geheim, € 15000,- te betalen voor 18 kW, voor altijd gratis gedurende 100 jaar (nauwelijks meer dan een ketel) kopen terwijl u in de rij staat, gezien het aantal beperkt is tot 12 per maand, met goedkeuringen en certificering van het wonder dat olie voor altijd elimineert!!!!

Dit wonder zal dus waar zijn als de olieprijs instort, aangezien we voor altijd gratis kunnen verwarmen nadat we € 15000 voor mijn huis hebben geïnvesteerd. We hoeven niet te isoleren, we verwarmen gratis!!!
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 12:40

Beste geïnformeerde econologenvrienden, bedankt voor uw interesse. Maar afgezien van kritiek leveren en met beide voeten in dezelfde schoen blijven staan, wat doe je eigenlijk??! Van mijn kant doe ik hier onderzoek naar forum mensen echt een concrete werkgroep op te zetten waar ik woon en sinds 2001 rondhang op internet: Rien, Niets, Nada!!!
Aan de andere kant beweeg ik me tegelijkertijd, ontmoet ik mensen en toen vond ik deze presentatie dankzij informatie van Quartz, die ik terloops bedank (bedankt). Ik ben net als iedereen sceptisch en ik ging ervoor. Ik besteedde tijd aan het uitgeven van zuurverdiende geld. Ik ben 2 dagen gebleven om de uitvinder te kunnen interviewen en ik rapporteer je wat ik heb verzameld en gezien en je kreunt nog steeds!!!!! Ik stierf van het lachen en opeens ben je zielig!
Het "dit ruikt naar oplichterij" als je niets hebt gecontroleerd, je je zorgen maakt over het onderwerp dat achter je computer zit, nou, oké, ik neem het voor wat het waard is, dat wil zeggen: niets !!!
Ik neem het u niet kwalijk, maar op dit punt bevindt u zich in de positie van de censuur die Galileo veroordeelde en het ontbreekt u zo aan nederigheid dat u het niet eens beseft. Jammer voor jou!
Ik heb er niets bij te winnen, ik rapporteer ruwe feiten om ze met jullie te delen en als ik het niet weet, heb ik de moed om het te zeggen! Ik ben bereid om het te bespreken met degenen die geïnteresseerd zijn, want sinds ik geïnteresseerd raakte in het onderwerp, is dit het eerste serieuze en concrete ding dat ik ben tegengekomen. Ik ben goed bereikbaar, je hoeft alleen maar je pinkjes te bewegen!!! In plaats van gratis kritiek te leveren! Dat is gratis energie!!Lol!!!
Ik denk dat je “The Yes Men Are Remaking the World” moet kijken, het zal je veel goeds doen! De kleine Pada Awans van het leven hebben een lesje optimisme nodig!
Moge de kracht bij je zijn!
Veel succes in het echte leven, kinderen!
Makarov : Mrgreen: : Mrgreen:
Ps samengevat dit alles om te zeggen: "In Frankrijk veroorzaakt het veroorzaken maar handelen!!!!"
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 14:15

je hebt niets gecontroleerd
Maar afgezien van kritiek leveren en met beide voeten in dezelfde schoen blijven staan, wat doe je eigenlijk??!
je geeft om het onderwerp dat achter je computer zit
Omdat ik geïnteresseerd ben in het onderwerp, is dit het eerste serieuze en concrete ding dat ik tegenkom.
Ik besteedde tijd aan het uitgeven van zuurverdiende geld.

Helemaal correct, maar je geeft er geen precieze, verifieerbare informatie over
Dit is geen HOAX, gezien de certificering en goedkeuring die zij en hun partners kunnen bewijzen.

niet meer over het duidelijke principe, noch over de artikelen en voorlopige basisstudies, noch over patenten:
Het systeem is niet echt een geheim, het ging meer om het oplossen van afdichtingsproblemen. Ja, gasvormige stikstof wil uit de hand lopen en dat mogen we absoluut niet doen. Stikstof onder druk wordt bij 30 Bar in tanks geïnjecteerd! Vervolgens circuleert het in een gesloten circuit bij 20 Bar en gaat het door een turbine die ze hebben uitgevonden, volledig waterdicht zonder kogellager en dit is een hoogstandje dat is bereikt dankzij de laser en vooral dankzij de technische aard en ernst van de Duitse industrie die met Siemens samenwerkt (volgens de uitvinder en zijn tegenslagen met de Fransen) (test en ontwerp uitgevoerd onder 80 bar). De stikstof gaat vervolgens naar lege tanks en keert vervolgens terug naar de eerste. De adiabatische eigenschappen van stikstof zorgen ervoor dat er geen gasdrukverlies optreedt. De motor en turbine roteren zodra ze permanent op 1500 tpm zijn ingesteld. Nadat je ze hebt geconsumeerd of niet, verandert er niets. het is alsof je bij EDF een abonnement van 9 kW hebt, je gebruikt ze of niet, maar ze zijn altijd beschikbaar.
Het kleine geheim dat ik denk, voor zover ik het heb kunnen begrijpen, zijn de relais die de stikstof voortdurend afwisselend injecteren (er zijn er vier), wat een karakteristiek klikgeluidje maakt. Misschien een bepaald injectiemoment om een ​​resonantie te vormen, maar ik weet het niet zeker!

Als u leest dat kogellagers moeten worden vermeden, roept dit de vraag op waarom geen kogellagers, waarschijnlijk om wrijving te verminderen, dan begrijpen wij het niet pourquoi met zoveel extra energie, zoals 9 kW, we kunnen technologisch gezien niet iets meer verliezen aan eenvoudige kogellagers en een veel eenvoudiger systeem ??????????????????????
Wij hebben de indruk van wel gemakkelijk om overtollige energie in de kogellagers te verliezen, wat tegenstrijdig is met een zeer aanzienlijke overmaat van 9KW???????????????????????? ??

Om er objectief in te geloven, heb je een maximum aan nauwkeurige en duidelijke informatie nodig, zonder tegenstrijdigheden, over de gepubliceerde artikelen en patenten, de aanpak die het mogelijk maakte om te slagen, over een project dat het resultaat is van een lang proces over lange perioden. van tijd, jaren.
Ik heb de indruk dat het om ‘koude fusie’ gaat in een gewelddadige beweging van complexe vloeistoffen en daarom is het noodzakelijk om de fasen die doorlopen zijn aan te geven met de talrijke gepubliceerde artikelen die als uitgangspunt dienden, zoals:
https://www.econologie.com/forums/post140335.html
https://www.econologie.com/forums/generateur ... t2399.html
https://www.econologie.com/forums/generateur ... 9-110.html
en nog vele anderen die in principe verkocht worden!!
anders is het moeilijk om niet sceptisch te zijn, tenzij je € 8000 betaalt voor 9 kW na maanden of zelfs jaren te hebben gewacht om door meting de energie te verifiëren die uit dit wonder voortkomt.
Je hebt het niet over een verzekering (door een grote en onafhankelijke verzekeringsmaatschappij) voor het terugnemen van de apparatuur als deze 5 jaar lang niet de beloofde energie levert!!!
5 jaar is erg kort.
Met dit wonder nemen we dus een risico, blindelings met betrekking tot de werkelijke kracht en de duur van de betrouwbaarheid!!!
Onder vele anderen:
http://actualitedelhistoire.over-blog.c ... 62635.html
http://presselibreinternationale.com/en ... teurs.html
http://www.luigix.net/civilisations-anc ... -gratuite/

Als we vertrouwen proberen te krijgen door naar het werkingsprincipe te kijken, ontbreekt het ons aan duidelijke, nauwkeurige, samenhangende en verifieerbare informatie!!!!
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 15:24

Ik geloof zeker niet, ik vraag niet om te geloven, ik rapporteer wat ik heb gezien en de informatie die ik daar heb verzameld.
Bij kogellagers komt het probleem voort uit het risico dat stikstof door de turbine-as lekt. Er is geen vet, geen verbindingen, alles is minimaal 10000 duizendsten dankzij het gebruik van de laser. Nou, daarna heb ik niet alles uit elkaar gehaald om de exacte waarde te meten. Franse bedrijven kregen de opdracht om de 2% van de afdichtingsproblemen op te lossen die na het ontwerp van de turbine nog overbleven, maar dat lukte niet. Alleen de Duitsers zijn erin geslaagd, ik heb er niets mee te maken, maar omdat ik in de zware en precisie-industrie heb gewerkt, verbaast het mij niet, de Duitsers beheersen deze technologieën beter dan wij en dat is geen geheim. En aangezien ik Russisch spreek, weet ik heel goed dat ze eerst naar de Duitsers zullen gaan voor zeer hoge precisie-mechanica. En nadat ik bij Chausson Outillage heb rondgehangen, weet ik het goed! Bovendien hoeft u alleen maar in een Merco te rijden en u begrijpt het allemaal. Mijn schoonvader is monteur bij Mercedes-vrachtwagens, nadat hij op een politiebureau voorbereidingen heeft getroffen voor politieauto's en ik sleutel genoeg met hem om dat te weten. Hij werkt op V8-, V12-dieselmotoren en de exploitanten van Mercedes-uitrustingsparken hadden een concurrentie: de eerste bij 1 miljoen kilometer omdat Mercedes de motor gratis verving.
In feite is er geen overtollige energie of uit het niets, de energie is bij de start aanwezig in de vorm van 30 bar gas geïnjecteerd en vervolgens opgeslagen 20 bar voor gebruik, ik herhaal dat de adiabatische eigenschappen stikstof, het feit dat er geen gas is lek en dus 100% dichtheid plus het feit dat alle cilinders en leidingen polymirror 600 zijn, zorgt ervoor dat er geen energie verloren gaat, evenals de sequentie-injectie door de magneetventielen. Het is meer "geen energieverlies" dan vacuümenergie of wat dan ook. Er is ook geen koude kernfusie, stikstof is gasvormig en de rest verandert niet van toestand. Er wordt 10 bar gebruikt om te starten, waarna het systeem een ​​kruissnelheid van 1500 tpm bereikt. Voor de prijs 8000€ is het voor de 12kw de nieuwe moet ongeveer 5000€ zijn, dat moet ik in mijn aantekeningen vinden.
Hier is het adres van de site en de coördinaten van de heer Vanoise http://www.heat-solution.com/femradd-01-f.html
u kunt het zelf uitzoeken om te onderzoeken, neem contact op met siemens in karlsruhe.
HEAT Duitsland GmbH:
Siemens Industriepark, Siemensallee - 84 Karlsruhe 76187
Tel: 0049 / 0/ 721 531 695 70
mail: heat-deutschland@t-online.de
Enz... Ik vraag niet dat mensen me geloven, ik weet nu wat me te wachten staat. Maar ik ben het ermee eens dat ik pas helemaal tevreden zal zijn als de eerste leveringen in april hebben plaatsgevonden als alles goed gaat!
Nou, hier is wat ik kan toevoegen. Aangezien ik een artikel voor Nexus aan het voorbereiden ben, zal ik proberen de video van de proto en een meer expliciet diagram te hebben, maar wanneer ik kan, zal ik proberen de foto's die ik heb gemaakt te plaatsen.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten