Creatie van een multi-fuel PANTONE op benzineauto

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
JCF
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 21/11/04, 22:58




par JCF » 28/10/08, 16:13

manoria68 schreef:Na wat advies ben ik hierin veranderd:

Ik heb een plastic aanpassing gemaakt tussen de vlinder en het spruitstuk

Hiermee kunt u dichter bij de venturikegel van de vlinder komen en de inactieve EV niet herhalen

Heel goed idee, niet destructief!

manoria68 schreef:Dus met montage streeft het inderdaad naar alle regimes. Net iets minder als de vlinder helemaal open is.

Hoeveel water zuigt het aan?

manoria68 schreef:Op testniveau rijdt de auto op multi-fuel tot 30 km / u (na voorverwarmen) verder moet ik meer accelereren en neemt de motor niet meer op. Ik denk dat de depressie in de reactor niet meer voldoende is, ik weet het niet.


Heeft u geprobeerd andere metingen uit te voeren aan de uitlaat van de reactor, om te controleren of deze goed hangt (temperatuur aan de uitlaat van de reactor rond 100 ° C)?

Of het vacuüm is niet voldoende of uw reactor heeft mogelijk niet voldoende diameter om de stroom van de motor te ondersteunen?
Ten slotte weet ik het niet, maar op basis waarvan heb je de afmetingen van de reactor gedefinieerd?
Omdat ik, op het idee om de rijkdom van uw originele injectoren te wijzigen, bang ben dat u naar de volledige gascentrale gaat!
Tenzij je rechtstreeks aan de lambda-sonde trikt, door het signaal aan te passen zodat de computer een slanker mengsel afleidt?

Ten slotte, laatste vraag, hoe houd je het water en de benzine die in je secundaire spuitboom wordt gemengd gemengd, raak je ze onderweg aan?

Veel succes, in ieder geval gaat het vooruit, ik zou ook weer moeten gaan redigeren!
A +
JC

Ps: trouwens, ik denk niet dat NLC ooit zijn signaalreplicator heeft vervaardigd, vanuit het geheugen stelde het eenvoudig dit montagealternatief voor Patrick Guidi voor
0 x
panterroos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/10/08, 08:06

pantone




par panterroos » 30/10/08, 08:36

Hallo,
Ik heb een pantonereactor aangepast op een CITROEN AX-benzine. het wordt afgerond.
Ik ben van plan een 4 * 4 lada niva essence 1.7-injectie te kopen. Is het mogelijk om er een pantonereactor op te zetten?
Wat moet worden gecontroleerd als motortoevoer om de waterstof opnieuw in de inlaat te injecteren.
Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
manoria68
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 301
Inschrijving: 07/10/08, 12:34
Plaats: ATLANTIS
x 2




par manoria68 » 30/10/08, 19:03

Plaats uw AX-foto's op de blog om te zien of deze op de goede weg zijn.

Anders lijkt het ook mogelijk voor de 4X4, maar zet daar ook een foto van de molen
0 x
Manoria 68, gebakken onderzoeker, technicus van de oliemolen
panterroos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/10/08, 08:06

Axe foto's




par panterroos » 02/11/08, 20:18

Hallo.
De as is bezig. We lassen de bubbler. Vervolgens monteren we de pot.
Het zal enige tijd duren.
Maar ik zou het experiment zonder twijfel online zetten.
Voor de 4 * 4 heb ik geen details over de motor.
0 x
Avatar de l'utilisateur
manoria68
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 301
Inschrijving: 07/10/08, 12:34
Plaats: ATLANTIS
x 2




par manoria68 » 18/11/08, 19:22

Terug voor nieuws over mijn bewerking:

Het werkt dus heel goed, de auto heeft geen stroom verloren

Qua verbruik merk ik op: (alleen op de snelweg)

1 liter koolzaadolie geabsorbeerd door de pantone bespaart 2 liter SP 95 of 3 liter E85

De olie wordt verbruikt met een snelheid van 2 of 3 liter per 100, afhankelijk van de T °

et ...

1 L water verbruikt per 100 Km bespaart 1.5 L SP95 (alleen doping) of 20%

Het valt nog te bezien wat het geeft in 50/50 doping van water / olie en het verbruik van de pantone te verhogen om het brandstofverbruik te verminderen als je mij volgt ...


Het belangrijkste is nu om het verbruik van pantone te optimaliseren


Volgen ...
0 x
Manoria 68, gebakken onderzoeker, technicus van de oliemolen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten