Zoek gevonden 215 resultaten

par jime
29/04/09, 19:25
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Hadopi wet verworpen, vechten niet over!
antwoorden: 115
views: 44555

Laatste nieuws dat me deed gillen van het lachen: http://new.fr.music.yahoo.com/blogs/avatar_de_stars/29659/lump-verse-30000-au-groupe-mgmt- Ik hoop dat een soortgelijke sanctie zal genezen deze heren van de UMP een beetje omdat ze willen dat we royalty's betalen aan auteurs: het is echt heel duur! de UMP behandelde...
par jime
21/04/09, 18:47
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Water doping en gemeenschappen
antwoorden: 8
views: 4937

hallo andré Ik heb de site bekeken maar ik heb alleen het overzicht gezien, er worden geen details gegeven en ik kwam de cursussen tegen van 150 tot 250 euro, dus ik weet niet of we het antwoord zullen hebben over het waterverbruik, tenzij je een sympathieke stagiair vindt Nou, ik ben off-topic, maar iemand...
par jime
21/04/09, 18:34
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Mercedes 508-doping: zelfgemaakte reactor
antwoorden: 34
views: 65014

bij aeden kostte het me 1/4 uur om het te onthouden, het model voor 50 euro aansluiting: packODE ODE aansluitpakket + magneetventiel: OD24 magneetventiel ODE 240 ze maken deze ref niet meer, maar er zijn gelijkwaardige modellen mijn druppel is van de naald type klep, hiermee kan ik het water afsluiten en dan...
par jime
12/04/09, 23:07
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Hadopi wet verworpen, vechten niet over!
antwoorden: 115
views: 44555

http://www.laquadrature.net/files/bouton_carre_panneau-filtrage.png Hey, je vois qu'hadopi contamine aussi les éconologues, je viens de terminer un dub electronique sur hadopi, en utilisant des samples tv et radio depuis une quinzaine de jours, j'ai évidemment transformé les dires de gosselin, alba...
par jime
09/02/09, 14:38
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Watertabel voor vervuilingsalarm: wat te doen?
antwoorden: 1
views: 20297

Watertabel voor vervuilingsalarm: wat te doen?

Hallo, Ik presenteer u kort de situatie. Mijn ouders zijn op hun land het slachtoffer van grondwatervervuiling, waarschijnlijk als gevolg van een lek in het rioolnetwerk van het dorp. Deze bron van vervuiling is niet minimaal. Water uit een van hun vijvers kan...
par jime
08/02/09, 16:24
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Doping met water: Rover Montego TD 2L
antwoorden: 73
views: 64125

Algemene montagevideo:

http://www.dailymotion.com/video/x8avi4 ... apeur_tech

Altijd 5,5L/100 tot 7,5L/100 verbruik GO!!!
par jime
14/10/08, 20:35
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)
antwoorden: 369
views: 352985

Het is in chronologische volgorde, eerst de commerciële reactor, daarna een zelfgemaakte montage op mijn auto om te weten of de waterdoping echt werkte, want ondanks de weinige resultaten behaald met de commerciële reactor, eindelijk een zelfgemaakte montage op de vrachtwagen na de verkregen goede resultaten ...
par jime
13/10/08, 22:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)
antwoorden: 369
views: 352985

Als beginner begon ik toch een reactor te installeren die ik had gekocht omdat ik er niets van wist, en vanwege het kleine resultaat besloot ik er mijn handen in te steken.
Ik praat erover in 3 onderwerpen in de sectie over pantone-motorexperimenten, de voertuigen zijn een 508 en een rover.
par jime
13/10/08, 19:29
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)
antwoorden: 369
views: 352985

Je kunt een HYPNOW (PANTONE) kopen door ze te laten geloven dat je een Massey Fergussoon-tractor hebt, of door te kijken in het vakje aan het begin van de Post waarin de brandstofoliën zijn uitgerust. Omdat ik niet verplicht was mensen iets te laten geloven, kocht ik een reactor van hen en legde hen uit dat het voor mijn vrachtwagen was. P...

Zoek Geavanceerd zoeken