Zoek gevonden 17 resultaten

par Jaydi
04/07/09, 12:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3642684

Dit is het verhaal van een fascistische jpeg die zegt dat alle gifs moeten worden uitgeroeid.

Sorry, ik moest uitgaan, behalve dat ik uitging.
par Jaydi
21/05/09, 16:51
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Obesitas wint terrein
antwoorden: 18
views: 9983

Nou ja, we zijn hier niet om te oordelen. Het feit dat er steeds meer zwaarlijvige mensen zijn, is geen fabel, dus we kunnen zeggen dat deze groei in het algemeen gedeeltelijk te wijten is aan onze voeding, en meer in het algemeen nog steeds aan een vorm van niet erg gezond leven. Er is geen ...
par Jaydi
11/03/09, 17:36
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Koopkracht: kleine handelaren tegen supermarkten
antwoorden: 10
views: 9186

Oh ja misschien. Maar nogmaals, we moeten de marge en de prijs die de consument betaalt niet verwarren.Omdat € 1 betalen voor brood door me te vertellen dat de bakker minder marge heeft dan een kruispunt op zijn brood van € 0,8, nou het maakt altijd een verschil van 0,2 € voor de consument (ik ben aardig voor je ...
par Jaydi
11/03/09, 17:21
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - Glyfosaat
antwoorden: 1040
views: 241462

Het is allemaal prachtig ... Ik ga het zo snel mogelijk voor mezelf herlezen. Anders, nou uh ... ik wil zeggen dat er geen mysterie in dat alles zit, dit soort product kan niet helemaal onschadelijk zijn, je zou dom moeten zijn om het te ontkennen of te geloven . Aan de andere kant ben ik nog steeds sce ...
par Jaydi
13/02/09, 10:04
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: De vereniging: het idee, de mannen, de artikelen en middelen
antwoorden: 235
views: 108826

Kleine post terloops om te zeggen dat ik natuurlijk dit idee van vereniging 110% steun! Ik ben het helemaal met Christophe eens als hij zegt dat hij de voorkeur geeft aan een Franse vereniging om meer mensen te bereiken. Het is duidelijk dat veel Fransen niet overtuigd / geïnteresseerd zouden zijn in een VZW ...
par Jaydi
04/02/09, 17:17
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Logo Econologie.com voor ondertekening?
antwoorden: 14
views: 20853

Nee, maar we zijn het er mee eens, juist;) Alleen als ik mezelf over iemand laat spreken, vraag ik eerst hun mening.
(Ja ja, ik vroeg Chuck Norris of mijn handtekening hem niet stoorde)
par Jaydi
04/02/09, 15:04
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Logo Econologie.com voor ondertekening?
antwoorden: 14
views: 20853

Helaas ben ik geen uitstekende grafisch ontwerper (in feite ben ik er helemaal geen: p) Nou, ik heb dat toch geprobeerd: https://www.econologie.com/fichiers/partager2/1265277388b1WpRD .gif Het is aan jou om te zien wat je denkt, of je het leuk vindt of niet, of dat er iets moet worden veranderd.
par Jaydi
04/02/09, 11:49
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Logo Econologie.com voor ondertekening?
antwoorden: 14
views: 20853

Logo Econologie.com voor ondertekening?

Voila, alles staat in de titel: Omdat ik behoorlijk geïnteresseerd ben in ecologie, nieuwe en hernieuwbare energieën en je site, wilde ik mezelf een mooie econologische handtekening maken om je eer te bewijzen: cheesy: (nou, deze heeft zijn langste tijd gehad ). Dus ik vroeg me af of er geen 'logo ...
par Jaydi
03/02/09, 09:54
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Zijn heersers dom?
antwoorden: 61
views: 17108

Nee, het is niet helemaal hetzelfde. "Ja we kunnen" er is "wij" in, het mag niet worden vergeten. Als we het dan hebben over Sarkozy's slogan "werk maakt vrij", hoe zou dat dan zijn? Anders, om terug te komen op het (de) debat (en) van het onderwerp, voor een keer ben ik meer ...
par Jaydi
09/12/08, 14:40
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Over het geval van de afdaling van politieagenten op de universiteit
antwoorden: 28
views: 12114

Het is waar dat dit getuigenis koud is in de rug ...
Maar toch weten we iets meer? Omdat de persoon geen instelling, stad of tijdstip vermeldt.

Zoek Geavanceerd zoeken