Pantone installateur

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/04/06, 16:16

Econology schreef:
gegyx schreef:25 lege blikjes met capsules ...


lol

Nog serieuzer ... er is nog steeds een ernstig risico (zowel voor de verkoper als voor de koper) om een ​​commerciële transactie uit te voeren voor een product dat niet is goedgekeurd ... vooral wat betreft de verzekering.

Maar ach, we respecteren de wet of we krijgen dingen gedaan ...


welkom
Ik heb in de homologatie nooit gezien dat het verboden was om een ​​autoradio te monteren, hoezen of vloermatten te plaatsen.
: Idee: Ik monteer een anti-vervuilingsset, die verbiedt komt neer op het aanzetten tot vervuiling. Het is geen misdaad! :onheil:
Hoeveel zal een rechter die aanstoot geeft aan de uitoefening van deze functie?
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
maxfloos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/04/06, 23:11




par maxfloos » 23/04/06, 22:47

nou ik vond dit:
http://www.utopiatech.fr/gpage.html
het kostte 1200 euro per vlieger en nadat er nog steeds de installatie door een monteur is, kost het ook snoep.
niet winstgevend .... wat vindt u ervan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 23/04/06, 23:11

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 23/04/06, 23:12

maxfloos schreef:nou ik vond dit:
http://www.utopiatech.fr/gpage.html
het kostte 1200 euro per vlieger en nadat er nog steeds de installatie door een monteur is, kost het ook snoep.
niet winstgevend .... wat vindt u ervan?


Wij denken erover na:

Beeld

Het vervolg / debat hier: https://www.econologie.com/forums/ca-bouge-c ... 82-50.html
Dernière édition par Christophe de 29 / 01 / 15, 18: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 23/04/06, 23:16

een zac

normaal gesproken wordt elk product dat op de markt wordt gebracht getest en moet het een norm respecteren (bijvoorbeeld) het is een gegarandeerde kwaliteit voor de toekomstige koper (zelfs een man die zelf zijn bestelwagen met goedgekeurde apparatuur levert met het oog op om er een camper van te maken moet zijn busje naar de mijnen gaan en een norm respecteren!) stel je voor dat een van je broek een klein lek uitlaatgas heeft (slecht lassen) dat de man achter het stuur dit gas inademt maakt hem ongemakkelijk breekt zijn mond alleen of erger nog een andere auto het kan je kosten bom ..!

maar goed leven is een kwestie van keuze, is het waar dat de kille, de angstige en de lafaards er nooit in zijn geslaagd een revolutie te maken ...

Ik bewonder je moed maar wees nog steeds voorzichtig ...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 24/04/06, 02:08

Ik heb ook bij UTOPIA besteld, ik wacht op mijn KUT, ik denk zeker aan mezelf, maar ik koos voor de OPTION-betaling bij aflevering.

Gegarandeerd of terugbetaald ... 1 maand. En ik aarzel 150/200 km om alles scheet te laten .....

RAS voor mij ... heel sereen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bioman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 29/03/06, 12:14
Plaats: Lozère




par bioman » 24/04/06, 12:23

:? Een vraag die u zeker al hebt beantwoord maar waarop ik geen antwoord heb gevonden in de forum : is het mogelijk om uw voertuig te laten goedkeuren door het door te geven aan de mijnen wanneer u zelf een bubbler heeft gemonteerd :? (vraag die misschien gek lijkt maar toch kunnen en moeten we het doen wanneer we een onderdeel veranderen en een origineel onderdeel niet opnieuw in elkaar zetten.)
0 x
De mens moet begrijpen dat het op dezelfde manier deel uitmaakt van een ecosysteem als alles wat leeft op aarde, voordat het te laat is ...
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 24/04/06, 12:46

nee, de homologatie werkt niet, we hebben het rijklaar gewicht van het voertuig aangepast.
Persoonlijk durfde ik er niet over te spreken met mijn verzekeraar, ik weet niet hoe de andere onderzoekers het doen.
In het leven zijn er afgedankte risico's en gemeten risico's; daar is het voor een goed doel en we raken de veiligheid van het voertuig niet (rem, pneumatisch, verlichting, chasi ..)
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
bioman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 29/03/06, 12:14
Plaats: Lozère




par bioman » 24/04/06, 13:07

:pijl: Je bedoelt dat het is omdat we het leeggewicht van het voertuig hebben aangepast dat we het niet kunnen homologeren?!? :schok:
Het is helemaal gek, maar we voegen maar een paar kleine kilo's toe!
0 x
De mens moet begrijpen dat het op dezelfde manier deel uitmaakt van een ecosysteem als alles wat leeft op aarde, voordat het te laat is ...
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 24/04/06, 13:07

Ik ook niet ...
Ik zou al stabiele resultaten moeten hebben en een systeem dat ik niet langer wijzig! Maar ik heb niet het gevoel mijn voertuig aanzienlijk te hebben gewijzigd: dezelfde motor, dezelfde injectie-instelling, dezelfde brandstof, hetzelfde gewicht, remmaten, enz.
Michel
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten