Eco-water: een motor waterinjectie kit GP meer!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 15:14

Ik heb naar je gezocht in dit topic? Kom terug bij zinnen... : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 16:44

11/05/23, 15:14
grappige kerel
Ik heb naar je gezocht in dit topic? Kom terug bij zinnen...
op dit draadje? Niet bepaald, ik sta nog steeds soms achter uw interventies zoals vóór uw waanvoorstellingen over gezondheid. Ik merk net dat twee zelfverklaarde zeteticians het niet met elkaar eens kunnen worden, wat op zich al lekker is: I love it!

PS: de eerste die waterdoping uitdaagde was.... pedro el Zerropointé, zelfbenoemde grote vertegenwoordiger van "LA wetenschap" waarbuiten ook geen redding is, waar geen charlatans of boeven zijn aangezien ze officieel afgestudeerd zijn! ouarf, ouarf! : Roll:
Dernière édition par Janic de 11 / 05 / 23, 16: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 16:52

Behalve dat "zeteticians" net als christenen zijn, zijn er allerlei soorten en aangezien het niet de subtiliteit is die je verstikt, geef je de voorkeur aan het manicheïsme: "Alles in dezelfde zak, alles is of wit of zwart". Iets wat ik nooit doe. Noch voor homeopathie, noch voor natuurgeneeskunde, noch voor politiek, enz, enz... noch voor zetetici die in feite misleid zijn (ik heb dit feit op een nogal venijnige manier aan de kaak gesteld), Izy is een perfect voorbeeld van blinde drift .
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 17:21

11/05/23, 16:52
Behalve dat "zeteticians" als christenen zijn,
zie je, je begint met een grote onzin die verband houdt met je onwetendheid in theologie...lo...lo...lo...logie.
"Christen" zijn heeft niets te maken met de religies die "claimen" Christen te zijn zoals jij beweert een zeteticus te zijn.
Er zijn allerlei soorten en aangezien het niet de subtiliteit is die je verstikt, geef je de voorkeur aan het manicheïsme: "Alles in dezelfde zak, alles is wit of zwart".
gebruik geen woorden waarvan u zich niet bewust bent, daar geldt ook de toepassing. Wit is van nature wit, zwart ook, het is geen kwestie van keuze, maar van een feit. De nuances die door individuen worden gebruikt, dienen hen alleen maar om zichzelf te rechtvaardigen omdat ze niet wit of zwart zijn. Een verkrachting is niet echt een verkrachting (volgens de verkrachter) een leugen is niet echt een leugen (volgens de leugenaar) een pedofiel is niet echt een crimineel aangezien hij van kinderen houdt, enz...
ding dat dat doe ik nooit. Noch voor de homeopathie, noch voor de natuurgeneeskunde, noch voor de politiek, enz, enz... noch voor de zetetiek die inderdaad misleid is (ik heb dit feit op een nogal venijnige manier aan de kaak gesteld),
je ziet jezelf al rechtvaardigen dat je maagd bent van alle "zonde". Nog een verwarring, omdat geen van deze disciplines behoort tot een individu of een systeem dat zelf verklaart dat die en die persoon een oplichter of een charlatan is uit persoonlijke haat (zoals je vriend Izy) en niet door zijn werken
Izy is een perfect voorbeeld van hersenloos driften.
tegen welke criteria? Jij, je overtuigingen, je overtuigingen? Het is vrij licht als criterium! Dus als hij voor vaccins is, en jij ook voor vaccins: wie is de blinde man, wie dwaalt af? Of beter gezegd, je drijft goed en echt samen!

Wat religies betreft: er zijn natuurlijk duizenden religies van allerlei soort als we geloof (dat niet het eigendom is van iemand, evenmin als wetenschap) reduceren tot religie die dat niet precies is.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 17:36

Sterker nog, alleen jij kent theologie, woorden, concepten, zetetiek, religies, H, BP, die nooit oordeelt, die zichzelf nooit rechtvaardigt, die weet wat anderen denken, etc, etc... wat een superman! : Roll: :(
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par sicetaitsimple » 11/05/23, 17:48

Eco-l'eau, Eco-l'eau..... een motorwaterinjectiekit...
Absoluut, het wordt steeds erger, er is geen manier om op zijn minst een beetje bij het onderwerp te blijven.
Sommigen zullen zeggen dat alles met elkaar verbonden is, bovendien had Janic vanochtend om 07:03 ons al neergeslagen met deze fantastische parallel over vaccins "veel minder dan die van Pfitzer, wiens veroordelingen in de miljarden lopen en die met zijn pseudo-mRNA-vaxx is doorgegaan met het oplichten van miljarden naïeve patiënten"
Bourla Baltazar, hetzelfde gevecht!
Eerlijk gezegd, als moderatie niet een beetje woedt op volledig off-topic posts door ze zonder verder oponthoud te verwijderen, hoef je alleen maar een enkele thread te maken waar iedereen zal "babbelen" over het onderwerp dat hen op dit moment interesseert.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 18:19

11/05/23, 17:36

Sterker nog, alleen jij kent theologie, woorden, concepten, zetetiek, religies, H, BP, die nooit oordeelt, die zichzelf nooit rechtvaardigt, die weet wat anderen denken, etc, etc... wat een superman!
theologie is niet van mij omdat het openstaat voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp (helaas zijn het degenen die er het minst in geïnteresseerd zijn die er het meest over praten), de woorden zijn die van de woordenboeken die binnen ieders bereik liggen, de concepten iedereen kan er weer een paar hebben en ze daarom met anderen vergelijken, daar is het voor, wat de zetetic betreft, ik oordeel niet (met welk recht?) maar over de praktijk, praktijk, zoals hoe noem je christenen? , het zijn net autodealers waar iedereen de kwaliteiten van hun producten prijst, maar vooral niet hun fouten (die de verkoper hiernaast hem zal uitleggen) alle auto's hebben fouten enz... voor de rest, maar ik ben bereid om vergelijk de voor- en nadelen van elk.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par sicetaitsimple » 11/05/23, 18:31

Janic schreef:...de theologie...


Bedoel je de 'eco-watergie'?
Zo niet, dan gebeurt het zeker in een andere thread (die mogelijk moet worden gemaakt).
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 12/05/23, 07:17

onnozele
Bedoel je de 'eco-watergie'?
Niet slecht! Maar ik doe niets, ik verduidelijk alleen bepaalde punten die door anderen worden gebruikt om te voorkomen dat je in je gebruikelijke simplisme vervalt.
Wat betreft waterinjectie, geïnspireerd door het pantone-systeem, het is elke keer hetzelfde, degenen die er negatiever over praten, zijn degenen die het nooit hebben geprobeerd... wat betreft de VG!... .en de vaccins natuurlijk, vergeet niet!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten