Eco-water: een motor waterinjectie kit GP meer!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13725
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par izentrop » 10/05/23, 23:47

GuyGadeboisLeRetour schreef:LOL weer!
Je maakte er reclame voor...

Je bent van gedachten veranderd ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 10/05/23, 23:53

Nee, het principe is goed, het object werkt nog. Heeft niets met bedrijfsvoering te maken. : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13725
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par izentrop » 11/05/23, 02:58

De Finistère-ondernemer Laurent Baltazar, bekend als de uitvinder van een "watermotor", is zojuist door de rechtbank veroordeeld wegens frauduleus bedrijfsbeheer. Doet dit twijfels rijzen over de doeltreffendheid van zijn kit, die het brandstofverbruik aanzienlijk zou moeten verminderen? Het Telegram maakt de balans op.
We zullen niet meer weten, artikel gereserveerd voor abonnees, maar voor mij is het ongetwijfeld oplichterij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 03:47

izentrop schreef:We zullen niet meer weten, artikel gereserveerd voor abonnees, maar voor mij is het ongetwijfeld oplichterij.

De vermeende feiten werden vastgesteld van juli 2012 tot september 2020 en betreffen het management van twee bedrijven die een gerechtelijke vereffeningsprocedure hebben ondergaan, de eerste in Haute-Saône, “Laurent Baltazar Moteur Eau” (LBME); de tweede, "B et G Meautor", in Huelgoat (29), waarvan zijn metgezel als leider verschijnt. Deze is in 2016 ontstaan.
Schade geschat op bijna € 250

De ondernemer werd met name veroordeeld voor het niet (gedeeltelijk) aangeven van zijn omzet bij Urssaf en de belastingdienst, voor het storten of overmaken van bedrijfsgelden op zijn persoonlijke bankrekeningen en voor het achterwege laten van een boekhouding. Het schadebedrag dat verband houdt met de gepleegde feiten bedraagt ​​minimaal € 246,- zo schatten de rechercheurs in. Zijn metgezel, beschouwd als een "strovrouw" van zijn tweede bedrijf, had in november 540 een conventionele breuk met hem getekend, waarmee hij rechten op Pôle Emploi openstelde. Behalve dat Laurent Baltazar voor het bedrijf was blijven werken en een werkhervattingsvergoeding ontving voor een bedrag van minimaal € 2017.
https://www.letelegramme.fr/finistere/s ... 330995.php
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 07:03

de grappige izmentrop
maar voor mij is het ongetwijfeld oplichterij.
veel minder dan die van Pfitzer, wiens veroordelingen in de miljarden lopen en die met zijn pseudo-mRNA-vaxx doorging met het oplichten van miljarden naïeve patiënten.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13725
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par izentrop » 11/05/23, 10:59

GuyGadeboisLeRetour schreef:
izentrop schreef:We zullen niet meer weten, artikel gereserveerd voor abonnees, maar voor mij is het ongetwijfeld oplichterij.
https://www.letelegramme.fr/finistere/s ... 330995.php
...chauffeurs veel minder tevreden, en Ademe en het Ministerie van Ecologische Transitie die vinden dat dit type systeem zijn effectiviteit niet heeft bewezen.
Er is inderdaad geen twijfel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 11:54

Nee, dat is niet nieuw. Je weet het heel goed, maar je blijft het punt duidelijk maken, zoals bij alle onderwerpen waarvan Môssieur vindt dat "het niet wetenschappelijk is"... : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 12:58

11/05/23, 11:54
de grappige guyzimenteur
Nee, dat is niet nieuw. Je weet het heel goed, maar je blijft het punt duidelijk maken, zoals bij alle onderwerpen waarvan Môssieur vindt dat "het niet wetenschappelijk is"...
en het is een zeteticus die een andere zeteticus verwijt dat hij zichzelf aanbeveelt als wetenschapper en niet als wetenschapper. wat hij elders zelf doet! Stem je violen in ieder geval af op wat wel of niet wetenschappelijk is in junk zetetic!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par GuyGadeboisTheBack » 11/05/23, 13:16

Vertel me... ben je het niet beu? : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eco-l'eau: nog een waterinjectieset voor de GP-motor!




par Janic » 11/05/23, 15:10

11/05/23, 13:16
guyzimentor
Vertel me... ben je het niet beu?
En jij?
Wat mij betreft, ik zit nog maar in de opwarmfase! Als mensen naar me zoeken, vinden ze me altijd klaar!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten