Zoek gevonden 10 resultaten

par gus_air
03/02/12, 20:49
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Bedankt iedereen voor de bijdrage. olifant, ik beloof het, ik zal mijn oog opheffen. Lietseu Ik had ook aan een turbine gedacht door een model te zoeken dat niet te groot was (ruimte nodig) maar het stof, daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip. chatelot16 Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik in een...
par gus_air
03/02/12, 18:15
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Ik zal eens kijken, bedankt
par gus_air
03/02/12, 17:09
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

elephant schreef:Naar mijn bescheiden mening is een van de moeilijkheden om een ​​stille fan te vinden. Kan iemand iets adviseren?

Ik had aan computerfans gedacht, maar ik vrees dat de stroom laag is?
par gus_air
03/02/12, 16:34
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

lejustemilieu schreef:Een collega deed zoiets, het werkte goed, behalve dat
Het geluid van de bodem wordt gecommuniceerd aan de bovenkant.

Hallo, normaal gaat het langs het trappenhuis, dus niet teveel impact naar mijn mening.
Aan de andere kant zou je je vriend kunnen vragen om te weten hoe hij het heeft geplaatst, dank je
par gus_air
03/02/12, 16:32
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Wat voor materialen heeft u naar uw mening tot kachel of vmc-omhulsel geleid?
Kan voor de windtunnel een kleine ventilator volstaan ​​of moet een turbine worden gemonteerd?
par gus_air
03/02/12, 16:20
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Ik denk dat je geen 4 in-/uitgangen nodig hebt. twee zijn genoeg. in de winter is de vloer warmer dan de begane grond, dus je haalt de lucht uit het plafond van de vloer en injecteert deze in de vloer van de begane grond. In de zomer is de begane grond koeler dan de vloer, dus je gebruikt hetzelfde circuit in omgekeerde volgorde : genomen vanaf de vloer van de begane grond...
par gus_air
03/02/12, 16:15
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Hallo, het is een goed idee, maar je zou dit kunnen doen terwijl je de calorieën terugkrijgt die je VMC verlaten door daar een warmtewisselaar (vmc DF) te plaatsen en de inputs-outputs van het systeem tussen de onderkant en de bovenkant te beheren. Hallo en bedankt voor uw deelname. Zoals ik in mijn bericht zeg, de bu...
par gus_air
03/02/12, 15:40
Forum : Laboratorium Econological: ervaringen voor econologic
onderwerp: Temperatuurregelaar Zelfgemaakte
antwoorden: 18
views: 29397

Temperatuurregelaar Zelfgemaakte

Hallo allemaal, Ik wil thuis een kleine installatie maken om de omgevingstemperatuur te homogeniseren. Mijn huis bestaat uit 1 begane grond met 2 slaapkamers en een woonruimte op de bovenverdieping met airconditioning + open haard. Momenteel bedragen de temperatuurverschillen ongeveer 3°C tussen de 2 niveaus...
par gus_air
20/01/12, 20:13
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Advies nodig voor isolatie van verloren zolders
antwoorden: 6
views: 19940

Goedenavond, in feite is het dak geheel van golfplaten en heeft het (niet altijd trouwens) over pannen gelijmd op de "hoge golven" zodat het meer op een dak lijkt. Ik zie het vaak, ik woon momenteel in de gemeente en het is hetzelfde systeem.
par gus_air
20/01/12, 17:04
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Advies nodig voor isolatie van verloren zolders
antwoorden: 6
views: 19940

Advies nodig voor isolatie van verloren zolders

Hallo, ik heb uw advies nodig om de isolatie van een huis gebouwd rond 1985 en gelegen in het zuiden van Frankrijk opnieuw uit te voeren. Er liggen nog zo'n vijftien ldv onder de zolder en die hadden we graag willen vervangen door cellulosewatten. De zolder is gezond en geventileerd. Er is geen planning...

Zoek Geavanceerd zoeken