Zoek gevonden 122 resultaten

par ggdorm
02/03/17, 22:30
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Ontwerp van een raamkozijn?
antwoorden: 0
views: 3390

Ontwerp van een raamkozijn?

Hallo allemaal, Heeft iemand documentatie over het ontwerp en de berekening van kozijnen? Met het oog op een nieuwe job in de wereld van VMC, wil ik mijn kennis verdiepen over de werking van de thermische onderbreking van deze frames (berekening van de dozen, functie ...
par ggdorm
01/03/15, 00:53
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?
antwoorden: 9
views: 8091

Goedemorgen allemaal! De dingen gaan geleidelijk aan! De Stad Brussel steunt mijn evenement en biedt me een heel weekend toegang tot het Ter Kamerenbos om de twee uitdagingen te organiseren: * de 24-uurs HPV-challenge: een 24-uurs race met menselijke motorvoertuigen (velomobielen) . Voorwerp ...
par ggdorm
07/12/14, 14:09
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?
antwoorden: 9
views: 8091

Ik weet. Als de organisatie van de grond komt, omring ik me met mensen die thuis zijn in het Nederlands, wat op dit moment niet mijn geval is ... Uiteindelijk zou ik voor elke branche een manager nodig hebben: - Ecomarathon - 24 uur HPV - Exposanten en conferenties (één persoon) Als sommigen geïnteresseerd zijn :) De s ...
par ggdorm
07/12/14, 10:34
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?
antwoorden: 9
views: 8091

We zullen zien! Ik begin aan het project en als ik binnen 2 maanden merk dat het niet haalbaar is, zet ik het in de wacht. Aan de andere kant lijken de Belgische media mij wellicht meer geïnteresseerd. Ik heb hier eerder pagina's voor eenvoudige projecten gehad. Ik wed ook op de twee uitdagingen ...
par ggdorm
07/12/14, 01:18
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?
antwoorden: 9
views: 8091

Fantastisch! Graag gedaan! Aan de andere kant woon je niet naast de deur! Als de plaatsen die ik zou willen hebben voor de organisatie aan mij worden toegekend, liggen ze op ongeveer 1 km afstand (Ter Kamerenbos en ULB). In deze context denk ik dat ik een persoon moet betalen (te bepalen) om pendeldiensten te maken tussen ...
par ggdorm
06/12/14, 15:39
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?
antwoorden: 9
views: 8091

Salon ecomobiliteit @ België: exposanten te bieden?

Hallo allemaal, ik werk mee aan de organisatie van een kleine "eco-mobiliteitsbeurs" in België. Dit zou plaats moeten bieden aan: - Een reeks exposanten - Een Ecomarathon-uitdaging: open voor individuen en scholen. - Een 24 uur durende race van voertuigen naar ...
par ggdorm
24/03/14, 20:25
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Homologatie van een amateur motorfietsconstructie?
antwoorden: 0
views: 5345

Homologatie van een amateur motorfietsconstructie?

Hallo iedereen! Heeft iemand al geïnformeerd over de homologatie van een amateur gebouwde motorfiets in België (Europese wetgeving)? Ik heb een e-mail naar de certificeringsinstantie gestuurd, maar na een week geen nieuws. Ik begin morgen met de telefonische intimidatie! Het idee ...
par ggdorm
13/01/14, 21:48
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Beoordelingen van de Citroen AX diesel?
antwoorden: 50
views: 46529

Heel erg bedankt Citro! Ik heb nooit onderzocht hoe het koppelingssysteem werkt. Het is waar dat de eerste en tweede altijd een beetje moeilijk te passeren zijn geweest. Ik legde het toe aan een gebruikte auto. Ik zal dit weekend proberen om dit te inspecteren als er geen problemen meer zijn ...
par ggdorm
13/01/14, 19:41
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Beoordelingen van de Citroen AX diesel?
antwoorden: 50
views: 46529

Om terug te komen op de door Citro aangekondigde 5000 uur autoleven, hoorde ik vandaag een groot aantal. Smeerpompen die worden gebruikt in veeleisende omgevingen (variabele temperatuur en druk) die 40 uur draaien zonder onderhoud anders dan visuele analyse. Voor mijn v ...
par ggdorm
11/01/14, 20:11
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Beoordelingen van de Citroen AX diesel?
antwoorden: 50
views: 46529

Heel erg bedankt voor dit zeer complete antwoord citro!

Zoek Geavanceerd zoeken