Zoek gevonden 4 resultaten

par frederic66
01/08/08, 12:01
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Boren, vuil water probleem
antwoorden: 7
views: 46107

Hallo, bedankt voor uw interesse in mijn PB.
Bij hevige regen komt er geen oppervlaktewater langs mijn boorgat, de ingang van mijn boorgat is betonnen op 3 vierkante meter.
par frederic66
31/07/08, 22:17
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Boren, vuil water probleem
antwoorden: 7
views: 46107

Goedenavond, sinds het laatste bericht was alles weer normaal. Vanavond heb ik de tuin een half uur water gegeven en het water begon bruin te stromen, de aanwezigheid van heel fijn zand in het water, ik heb een emmer gevuld om te zien wat materiaal was het. Morgenochtend zal ik het opnieuw proberen, als...
par frederic66
18/07/08, 20:06
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Boren, vuil water probleem
antwoorden: 7
views: 46107

Bedankt voor je reactie De optie die je mij gaf om de put te legen is onmogelijk, het waterpeil zakt niet onder de 11 meter. Ik denk niet dat er een mankement aan de leidingen zit omdat PVC verlijmd speciaal boren van Fransbonhome. Ik hou niet van zwaar pompen. Daar ...
par frederic66
18/07/08, 18:52
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Boren, vuil water probleem
antwoorden: 7
views: 46107

Boren, vuil water probleem

Hallo, ik leg mijn PB uit. In februari 33 heb ik een boorgat van 2006 meter uitgevoerd. Het water stijgt 10 meter boven het oppervlak en de pomp bevindt zich 2 meter onder het waterniveau. Al ruim 2 jaar geen PB. Het is nu 2 weken geleden dat het water uit mijn boorgat donker begint te stromen. Het bevat een beetje...

Zoek Geavanceerd zoeken