ETAI RTA review de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) zwendel

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: ETAI RTA merken de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) oplichting




par chatelot16 » 08/05/17, 19:12

we moeten dit onderwerp in 2 delen

het eerste onderwerp is de zwendel! verkoop een elektronische versie waar de afbeeldingen ontbreken!

het tweede onderwerp is de recente kritiek op de rta waarvan de kwaliteit naar mijn mening afneemt, maar die voor het hoofdonderwerp niet van belang is

het tweede onderwerp moet worden gescheiden om volledig terug te keren naar het eerste

als ze een leesbare pdf-RTA zouden verkopen, zou iedereen ze kunnen kopiëren en verspreiden, en ze zouden ze niet langer verkopen ... dus bedenken ze een manier van kopieerbeveiliging ... en als het anti-kopieersysteem bug is het principe om een ​​onschuldige beter te veroordelen dan een boosdoener te missen ... bekend in IT: beter dat het antipiraatbeschermingssysteem het normale gebruik van de betaler verhindert dan een mogelijkheid van piraterij achter te laten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: ETAI RTA merken de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) oplichting




par Flytox » 08/05/17, 23:22

chatelot16 schreef:het tweede onderwerp is de kritiek op recente rta waarvan de kwaliteit naar mijn mening afneemt


Zeker, maar de autofabrikanten hebben er ook veel mee te maken.
Een paar jaar geleden kwamen de automodellen met 2 modellen brandstof, injectiepomp, dynamo, remklauw enz ... (geschiedenis van leveringsbetrouwbaarheid).
Nu kunnen we 8 alternatormodellen vinden op een recente auto ... Het doodt de RTA (onhandelbaar) ... en de tweedehandsmarkt.
Dit is wat een cracker mij uitlegde (niet dat van de demonstraties : Mrgreen: ) het is een wens van fabrikanten om de tweedehandsmarkt te verwijderen (de sloophamer kan geen 8 modellen dynamo / auto opslaan) .... om hun concessie en de aankoop van nieuwe (nieuwe reserveonderdelen of voertuig).
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: ETAI RTA merken de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) oplichting




par chatelot16 » 09/05/17, 08:55

Ik ben het ermee eens dat het probleem van autofabrikanten komt: steeds ingewikkelder ... de RTA, een onafhankelijke redacteur, kan niet volgen!

en daarom moeten we een wet maken om de fabrikanten te verplichten om de klanten goede documentatie te verstrekken
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: ETAI RTA merken de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) oplichting




par Dirk Pitt » 09/05/17, 11:22

niets zal deze heerlijke mix van humor en technische precisie waard zijn van het werk van John Muir over "hoe je je Volkswagen in leven kunt houden"
Ik vermaak me elke keer als ik het open.
Helaas bestaat dit alleen voor lieveheersbeestjes en afgeleiden: T1, T2, T3 luchtgekoeld.

Muir-volkswagen-2.jpg

Muir-volkswagen-3.jpg

Hoe VW levend te houden.png
1 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: ETAI RTA merken de e-RTA (Digital Automobile Technical Review) oplichting




par Macro » 20/06/17, 11:56

Als ik zulke dingen zie ... Het zorgt ervoor dat mijn haar overeind blijft staan ​​... Ik heb in mijn garage een stapel oude RTA van populaire auto's uit de jaren 60 tot 80 ... Die ik herstelde in een garage na faillissement. ..Ik heb zelfs enkele modellen met het lichaamsdeel ...

Als ik denk dat ik op de daihatsu-website het volledige werkplaatshandboek voor mijn 4x4 in het Engels heb gekocht voor nul euro ...

Christophe ... Klacht indienen en annuleer uw visumbetaling ... Het is te laat voor de wachttijden ... kijk goed naar hun algemene voorwaarden ... Er moet een manier zijn om iets te doen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten