Los problemen met uw gasboiler op, ja dat kan!

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
sanfroiniloi
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/03/13, 18:09




par sanfroiniloi » 16/03/13, 01:27

Bedankt Christophe voor de snelheid van je reactie.

Blijkbaar zou het membraan niet het water van het gas scheiden, maar het koude water van het te verwarmen water. Het zou de depressie in het warmwatercircuit zijn wanneer de kraan wordt geopend (als ik alles begrijp wat mij is uitgelegd, maar niets is minder zeker...) die het openen van het gas uit de verwarmingshelling zou veroorzaken.
Daarom twijfel ik of het nachtlampje ook uitgaat.
Zou dat ook een straalprobleem kunnen zijn?
Nogmaals bedankt.

Fanch
0 x
sanfroiniloi
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/03/13, 18:09




par sanfroiniloi » 21/03/13, 20:07

Bonsoir à vous,
Na mijn probleem met de Vaillant MAG 125/7 boiler, die stopt na het tappen van 2 liter warm water, gaat het niet beter.
Ik heb het membraan van de klep die de gastoevoer naar de verwarmingshelling regelt vervangen, maar het probleem is hetzelfde.
Sterker nog, ik hoor duidelijk een kleine 'klik' en alles gaat uit. Oprit en waakvlam. Het is dus ongetwijfeld de komst van het gas dat wordt afgesloten. Is het een beveiliging? Wat gebeurt waar, waarom, hoe?
Hopeloos.
Zijn er lichten om mij te verlichten?

dank u

Fanch
0 x
6saai
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/01/16, 10:47




par 6saai » 23/01/16, 11:10

Hallo, ik wil graag terugkomen op dit bericht, dat representatief is voor mijn zorgen over hetzelfde merk boiler. Ik heb de fofo doorgenomen, om de afdekking van mijn boiler veilig schoon te maken, door de afdekking onder te brengen, scheurde ik de draad die de piëzo van elektriciteit voorziet, isoleerde ik dit bestand en zette de "schone" afdekking weer in elkaar. Ik schakelde de gastoevoer om klep, en gebruikte een gasaansteker om de waakvlam aan te steken, en de angst voor mijn leven, het is niet de waakvlam die aan is, maar de hele boiler alsof het water heet was. wie kan mij helpen met dit probleem?
dankzij jou
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 23/01/16, 13:07

Blijkbaar is het de thermische veiligheidssonde die zijn werk niet meer doet: normaal gesproken moet de vlam van de waakvlam deze kamer voldoende verwarmen zodat het gas de verwarmingshellingen kan voeden...
Anders ligt het probleem verder stroomopwaarts.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
6saai
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/01/16, 10:47




par 6saai » 23/01/16, 15:20

BEDANKT VOOR JE REACTIE, KUN JE ONTWIKKELEN
0 x
6saai
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/01/16, 10:47




par 6saai » 23/01/16, 17:04

Beeld

de waakvlam reageert niet als waakvlam maar als vlammenwerper met een zeer sterke gasstroom
0 x
6saai
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/01/16, 10:47




par 6saai » 23/01/16, 17:08

Beeld

welk deel is het hs[/img]
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 23/01/16, 18:20

Het is echt moeilijk om een ​​relevante diagnose te stellen, gezien de onduidelijke uitleg die je geeft: soms schrijf je dat het de oprit was die aanging, dan weer dat het de waakvlam was die in een steekvlam veranderde (wat mogelijk zou zijn als je dat niet deed zet de jet weer in elkaar)...
Nog een opmerking: het verwarmingslichaam lijkt niet in goede staat te zijn.

Het zou goed zijn om iemand te vinden met sterke technische vaardigheden, in plaats van lukraak een potentieel zeer gevaarlijk apparaat te 'tweaken'.
Ik wil je niet aanmoedigen tot risicovolle manipulaties die je leven in gevaar brengen: speel niet met vuur!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
6saai
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/01/16, 10:47




par 6saai » 23/01/16, 18:30

eigenlijk begrijp ik de gevaren met mijn slechte kennis en de titel van de namen van de orgels die ik heb verstrekt, eigenlijk heb ik de orgels wat nader bekeken, in naamzin is de stroomsnelheid van deel 4 op de foto te hoog, waardoor een gaszak ontstaat, die uiteraard ontbrandt, het geluid van de gasstroom is zeer hoorbaar, het doet me denken aan een steekvlam
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 23/01/16, 18:44

Als het alleen dat is, kunt u proberen het mondstuk te vervangen; normaal gesproken heeft het een heel klein gaatje... De uitlaat kan groter zijn geworden (oxidatie?), of er is een lek tussen het mondstuk en de bevestiging ervan aan de kleine toevoerleiding...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten