Gecombineerde houten baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Obamot » 03/04/21, 23:13

Zolang deze "nieuwe" storing "eerder" niet bestond, ben ik van mening dat het beter is om eerst alle aansluitingen te bekijken.

Omdat je er achteraf goed uitziet, met een gloednieuw mooi appartement, als de symptomen aanhouden... : Oops:
(Alleen mijn 2 eurocent...)
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 06/04/21, 18:16

Hier is het om te repareren, de motor draait altijd de goede kant op en start zonder hulp!
Het was een van de condensatordraden die op de verkeerde plaats zat.

Dus de hele middag rechtgetrokken en geschaafd en....
BING nieuwe panne de aandrijfrol van de schaafmachine rijdt niet meer.
Te moe om vandaag te kijken maar naar mijn mening 2 mogelijke oorzaken:

Ofwel een mechanisch defect waardoor de rol niet kan draaien
Ofwel draait de wals maar is het asfalt te vergaan en veroorzaakt het niets meer.

Kent iemand hier dit soort problemen?
dank u
toebehoren
20210405_102415.jpg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Obamot » 06/04/21, 18:28

Wilt u verroeste moeren niet voor eens en voor altijd vervangen door nieuwe? (Daar leg je oude terug) : Cheesy:

Omdat elk elektrisch apparaat een beetje op een batterij lijkt, als je aan één kant een corrosiestarter hebt, vervuilt het alles wat kan roesten (de behuizing van auto's). Daar gaan je roestige moeren weer de assen vervuilen, die zijn schoon, jammer!

Verder gefeliciteerd met de rest.

Geen idee voor de nieuwe storing. Maar:
— als de motor niet meer draait, zei ik je dat een motor trillingen veroorzaakt. Zou het kunnen dat een van uw nieuwe, iets "beperkte" kabelschoenkrimpingen is mislukt? Er zou een slecht contact zijn verschenen?
- als het de aandrijving is, en het maakt meer geluid, is er misschien ergens een spanner die is losgekomen door de trillingen en de inspanningen?
— er is geen foto, we kunnen het niet raden...

RTDC.
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 06/04/21, 18:34

Oeps ja ik ga nieuwe moeren plaatsen.

De opwinder is volledig mechanisch en wordt aangedreven door een ketting.
Toch bedankt
0 x

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten