Windeo WindTronics review

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 30/07/12, 13:46

Voor iedereen die een probleem heeft met dit bedrijf:

het zou goed zijn om een ​​groep te vormen...

Mijn dossier wacht op het resultaat van de expertise van mijn advocaat...
0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 12/10/12, 18:01

Geweldig: anders kun je gemakkelijker via YouTube kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=qLTCZMlgtJI

Windenergiezwendel: WINDEO GREEN FUTUR slaat opnieuw toe!!!

Het staat allemaal samengevat in de titel. Ondanks de vervaging herkennen we vrij gemakkelijk het logo op de jas van de verkoper (1 boom).
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/10/12, 19:17

Leuk rapport, om naar te kijken, vooral als je een windturbine overweegt!!

Tegen het lawaai hebben ze prachtige stille blokken geplaatst!!

De muur was gebarsten door de windturbine aan het uiteinde van een paal zo dun als een noedel!!

Wanneer u om professioneel werk vraagt, is het in uw eigen belang om zoveel mogelijk kennis over uw vakgebied te leren, anders is het maar al te vaak oplichterij!!!

Daarvoor kun je net zo goed je windturbine van € 300 zelf maken, die 10 keer minder oplevert dan zijn potentieel op papier.

Ze zeggen niet dat zodra er wervelwinden zijn, in feite bijna altijd rond een huis, de wieken afslaan en de opbrengst wordt gedeeld door 10, maar het geluid wordt vermenigvuldigd met 10, omdat deze wiekenwindturbines met hoge finesse gemaakt voor een regelmatige wind zonder de minste werveling, dus zonder iets op een afstand van meer dan 5 tot 10 keer de hoogte van de omringende obstakels, zelfs ver weg, zoals een heuvel van 200 meter, is een afstand van meer dan 2 km nodig om te zien de wervelwinden worden verzacht en een huis of populier van 10 meter moet op 100 meter afstand staan.

Deze windturbines hebben een goed rendement voor de snelheid van de toppen van de bladen, ongeveer 5 keer sneller dan de duwende wind, en bij wervels in alle richtingen blijven de bladen stilstaan ​​of hebben ze een negatieve inslag, waardoor ze remmen in plaats van duwen, en de efficiëntie keldert, net als de rotatiesnelheid, tot 1/10 van de waarde op papier.
De output wordt dan vergelijkbaar met die van een windturbine van het papieren ovenschoteltype, aan elkaar geplaveid met wat dan ook, voortgeduwd door de wind, en 5 tot 10 keer langzamer draaiend!!

De enige oplossing tegen dit soort oplichters, overal aanwezig op internet, zelfs op econologie via Google, een juridische procedure, collectief, snel, voordat hij failliet gaat, met te veel opgelichte gogo's, zoals de tijd ervoor !!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/10/12, 21:21

Een opmerkelijk windturbinemerk dat aanbiedt om oplichters voor u op te sporen:
http://www.greenenergyresearch.eu/#aven ... 0continuer

Ze beloven geen wonderen als er geen wind is, maar om het beter te doen dan anderen, door de wervelwinden in hun verticale as-windturbine te synchroniseren ????????????????????????
0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 13/10/12, 22:39

0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 13/10/12, 22:39

0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/10/12, 14:08

gennymar schrijft:http://arnaque-windeo.xooit.com/index.php


Groot probleem, werkt heel slecht op Firefox, omdat er geen zichtbare video is en er bijna altijd niets te lezen is, en we krijgen de melding:

Geen nieuwe berichten


Kopieer op zijn minst enkele berichten over econologie.

Door ze leesbaar te maken in Firefox en lichte kleuren op de achtergrond te zetten en niet dit obscure donkerblauw!!
0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 14/10/12, 15:50

Het is niet mijn site, ik heb er alleen een klein berichtje bij gezet.
video:

http://www.youtube.com/watch?v=qLTCZMlgtJI
0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 26/10/12, 09:37

de site werkt nu erg goed en er zijn verschillende mensen geregistreerd..

http://arnaque-windeo.xooit.com/index.php
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/10/12, 18:20

En er zijn altijd Windéo-advertenties over econologie!!

Degenen die deze windturbines kopen, betalen rechtstreeks aan Google meer dan voor de windturbines, met problemen!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten