In mijn omgeving, tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16223
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5271

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 15/10/22, 13:52

hulpverleningsvoertuigen hebben niet meer genoeg brandstof om hun rondes met een gerust hart te kunnen afleggen, en de medewerkers hebben niet altijd genoeg brandstof om hun werkplek te bereiken.

Een artikel onder andere

We zagen agenten hun auto duwen nadat de brandstof op was geraakt onder de hilarische opmerkingen van de bevolking



Macronie is verantwoordelijk omdat privé- of legervrachtwagens en chauffeurs zouden moeten circuleren om deze diensten uit strategische voorraden te leveren.
0 x
Beeld
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2230
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par phil59 » 15/10/22, 14:36

Is dit niet "handvat" effecten ....

Sommige voertuigen hebben pb, we verhogen de mayonaise en we maken een generalisatie.

Met EV's is het hetzelfde, een man gaat op een lange reis zonder te weten waarom, en schreeuwt achteraf omdat hij niet de benodigde badge voor hem heeft, terwijl gedurende die tijd 99 VE hun autonomie verdubbelt, zonder opladen problemen...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6530
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1646

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Macro » 15/10/22, 14:50

Mijn vrouw reed de hele week met haar taxi...Ik rij sinds gisteravond...geen groot brandstofprobleem...Gewoon in de rij wachten...Maar veel minder dan een weekend achtervolgd oversteken op een snelwegstation ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6530
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1646

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Macro » 15/10/22, 15:01

Zie je, het is echt verspillend voertuig heeft 2800 km afgelegd in 6 dagen
16658388095006898997132513808439.jpg


De grootste zorg van mijn baas met zijn taxi's is eerder moedige mensen te vinden om achter het stuur te zetten dan diesel om in de tanks te doen
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16223
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5271

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 15/10/22, 15:47

je weet dat Parijzenaars om 3-4 uur opstaan ​​in de hoop 30 liter te verzamelen na 2 uur in de rij staan?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6530
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1646

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Macro » 15/10/22, 16:06

Nee, ik weet het niet... Omdat ik er de laatste tijd niet ben geweest... Woon je daar? Ik denk het niet...Ik ging op donderdag naar Bretagne en terug op vrijdag...Geen bijzonder probleem...Ik heb gistermiddag normaal getankt in Quiberon, er was niet eens een wachtrij....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16223
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5271

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 15/10/22, 20:18

op de Moulins Clermont-as zijn 4 van de 5 stations gesloten.

In Saint Pourçain sur Sioule, sowieso een stad van 5000 inwoners: slechts één station open, en levert ALLEEN diesel aan 2 €/L.

Dus ik wilde je alleen maar zeggen: vat je incidentele persoonlijke gemak niet op voor een algemeenheid.

Als je niet in de mrd zit, zijn er anderen (en ik maak er geen deel van uit dankzij mijn permanente reserves van E85 + 2L/100 km)
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 15/10/22, 23:12

Ideeën en lobby's : Mrgreen:

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 16/10/22, 07:56

Wat zei Bruno Le Mairde?

De 2 belangrijkste havendepots hebben gestemd om alle transporten naar raffinaderijen te stoppen

2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16223
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5271

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 16/10/22, 09:51

oh verdomme conggggs...

dan neemt de blokkering een extra draai van de schroef ...

want zelfs als de raffinaderijen onmiddellijk herstarten, zullen ze snel geen vloeistof meer hebben om te worden geraffineerd... : Roll:

een beetje geur van algemene staking niet toegestaan ​​... gelukkig is het weer zacht, niet al te veel behoefte aan verwarming.
1 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten