ECOWATT 850-software elink: update en firmware?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Persuaders
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 28/06/10, 23:00




par Persuaders » 19/07/11, 23:37

Ooh oh het slaapt ???

Ter informatie: er is een nieuwe versie van eLink in V2 op http://www.efergy.com/ of de directe link in DLD http://www.deslocalizachina.com/efergy/ ... indows.rar

Het vereist de installatie van Adobe AIR en werkt a priori heel goed voor mij. Ik zeg "a priori" omdat ik het een paar uur heb getest en ik heb op dit moment niets te zeggen (behalve dat de software niet in het Frans is).

Alstublieft ...

@+
0 x
Ecologie is een zaak van iedereen ...
ECOWATT 850
Energielogger 4000
Energiemonitor 3000
Energiecontrole 3000
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/07/11, 23:38

Bedankt voor de info, ik ga zo snel mogelijk testen!

spiegel: https://www.econologie.com/fichiers/partager3/eLink_2.zip
Dernière édition par Christophe de 30 / 07 / 11, 22: 50, 1 keer bewerkt.
0 x
Fredzy125
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 04/05/10, 13:33




par Fredzy125 » 20/07/11, 14:30

Bedankt, ik ga zo snel mogelijk testen.... : Mrgreen:
0 x
Fredzy125
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 04/05/10, 13:33




par Fredzy125 » 20/07/11, 19:30

VERBETERING :

- Nog geen bug gevonden
- Responsieve interface
- Schonere interface
- Mogelijkheid om daluren, piekuren op verschillende stranden te beheren !!!
- Mogelijkheid om meerdere tarieven voor dezelfde periodes te beheren en te vergelijken
- Mogelijkheid om deze valuta te kiezen

I LOVE
Het verbruiksrapport voor een bepaalde periode in PDF- en Excel-formaat naast de mogelijkheid om per MAIL te verzenden!!!

KLEIN DEFECT:

- Interface in het Engels
- Kleur van de interface een beetje triest

Op dit moment alleen geluk sterk de conversie in het Frans...
: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Persuaders
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 28/06/10, 23:00




par Persuaders » 20/07/11, 20:41

Ik zou zelfs meer willen zeggen, het verdwijnen van de weergave per week en dus het verwijderen van de beug (lol).

Aan de andere kant, als er een voorschot is op het aantal tarieven (HC en HP), kunnen we alleen de uren aanpassen en niet de minuten (voor mij begint het om 20 uur).

Tot nu toe is het enige probleem dat ik ben tegengekomen het importeren van mijn gegevens uit de oude software!!! Onmogelijk !!!

@+
0 x
Ecologie is een zaak van iedereen ...

ECOWATT 850

Energielogger 4000

Energiemonitor 3000

Energiecontrole 3000
Ekinox
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 01/09/10, 13:20




par Ekinox » 31/08/11, 09:28

Mijn feedback over deze tool:
Het is leuk om te zien dat deze tool leeft... hij evolueert.Deze v2 is een echte doorbraak op het vlak van functionaliteiten: beheer, rapportering, vergelijking met een "budget", PDF- en XLS-export.

Aan de andere kant wordt de software meer "gesloten". Back-ups worden gemaakt in een ".DB" bestand dat niet leesbaar is => We hebben geen toegang meer tot de "ruwe" gegevens van de ecoWatt. Alleen de Excel-export geeft informatie, maar de verbruiksgegevens worden per dag gegeven en niet per uur. Zeer schadelijk voor mij. Ik bewaar daarom de oude eLink-versie om de ecowatt-gegevens te gebruiken (export van de back-up in een .CSV/Excel-formaat, uur per uur).

Wachten op v3... ;o)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PassieNatuur78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 14/01/11, 18:39
Plaats: Rambouillet (78)




par PassieNatuur78 » 29/10/11, 16:07

Hallo,
Na installatie werkt deze software heel goed, maar als ik hem herstart wordt het onmogelijk om de gegevens van de "850" te verzamelen. Ik krijg altijd de melding "Geen verbinding met de server, voer het programma opnieuw uit"

Ik start het opnieuw op als beheerder, maar ik heb nog steeds dit probleem bij het verbinden met de server. (welke server?)

Als ik het een keer verwijder en opnieuw installeer, dan krijg ik nog steeds de melding..

Heb je dit probleem
0 x
Rebus
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/02/12, 08:47




par Rebus » 24/02/12, 19:00

Bonjour à tous,

Ik heb me net hier geregistreerd forum na aankoop van een Ecowatt 850

Ik heb elink V1- en V2-updates getest, maar gegevensuitvoer in db-formaat ???.

Waarom worden er niet verschillende uitvoerformaten aangeboden (csv, xls, dbf, txt...?

Een keuze uit opgeslagen meetintervallen zou geen overbodige luxe zijn geweest, iedereen zou dit naar eigen behoefte kunnen aanpassen.

Kortom, het toestel beantwoordt aan een heel concrete behoefte, jammer dat de software niet beantwoordt aan de verwachtingen van de gebruikers ... zoals de Hotline trouwens.
0 x
Ekinox
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 01/09/10, 13:20




par Ekinox » 08/05/12, 21:20

Als u een back-up maakt van uw gegevens onder eLink v1, worden de gegevens opgeslagen in CSV. Je kunt ze openen in Excel.
Aan de andere kant is het voor hun verwerking de Excel-macro; zal hierover kijken forum, over de ecowatt, er zijn geweldige, gedeelde tools die bestaan.
0 x
feyfey
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/09/12, 17:15




par feyfey » 27/09/12, 09:17

hallo

Ik heb een probleem met de instellingen...

de cd met het apparaat werkt al niet (veelvoorkomend probleem)... pff

ten tweede blijven de hc- en hp-tijdslots niet bij mij omdat ik maar 1 regel heb en er 2 nodig heb.

hc = 1e regel 02:00-07:00
2e lijn 14:00-17:00

Ik zit in firmware oktober 2010 1.10.

heb je de laatste Franse update aub?


DANKJEWEL.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten