Ecoflow mobiele batterij

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Ecoflow type mobiele batterij




par phil59 » 19/08/22, 18:59

Een pc-omvormer is geschikt voor een pelletkachel, de man van wie ik mijn OCCAZ-omvormer kocht, deed het met een soortgelijke, spaarde zijn kachel, maar gaf hem voor 2000VA .... Dus vermogen om te zien ... .

Ik begrijp wat je bedoelt, maar voor een oliekachel, die veel minder verbruikt, is een zwakke omvormer niet geschikt, je hebt een minimum aan vermogen nodig...

Voor een weerstand, de vorm van het signaal, kan het ons geen moer schelen....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13718
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Ecoflow type mobiele batterij




par izentrop » 19/08/22, 20:58

toto64 schreef:Ik wil een oplossing om een ​​pelletkachel van stroom te voorzien bij stroomuitval....
1-a 12V acculader aangesloten op de accu (8A)
kosten 30€
Wat nodig is, is een druppellader die altijd in het stopcontact kan blijven zitten en die alleen een oplaadcyclus start als de batterij gedeeltelijk ontladen is, zoals https://www.norauto.fr/p/mainteneur-de- ... 22085.html
0 x
toto64
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 17/08/22, 08:52
x 1

Re: Ecoflow type mobiele batterij




par toto64 » 24/08/22, 09:31

Ik heb het materiaal besteld, ik laat het je weten zodra het binnen is. (begin volgende week indien laat)
Het onderwerp is niet gesloten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten