Verbruiken minder met PC

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 04/12/06, 14:27

+1 algemeen met het bericht van nlc!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 15:07

Heilige wijn! Ik vergat te vermelden dat de herinstallatie die ik heb uitgevoerd niet mijn pc betrof, maar die van mijn schoonzus! Oef, ik heb mijn bericht aangepast : Cheesy:

Persoonlijk en professioneel gebruik ik Windoze niet. : Cheesy:

Bedankt :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 04/12/06, 15:13

Targol schreef:+1 algemeen met het bericht van nlc!!!


Pff, het is een complot tegen mij!
: Mrgreen:

NLC schreef:Nee Christophe, je hebt het helemaal mis wat betreft de homogeniteit van de systemen: zelfs software ontworpen voor Windows werkt niet altijd correct, afhankelijk van de versies van Windows.


1) Je reageert niet op mijn opmerking...

2) Het spijt me, maar als u Windows elke zes maanden opnieuw moet installeren, komt dat omdat u het niet goed onderhoudt... mijn Win 6 draait al meer dan 2000 jaar (2 jaar op mijn oude pc) met veel applicaties en games. ...je moet gewoon weten hoe je de rommel verwijdert die zich in de loop van de tijd ophoopt...
Dernière édition par Christophe de 04 / 12 / 06, 15: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 15:17

Christophe schreef:Het spijt me, maar als je Windows elke zes maanden opnieuw moet installeren, komt dat omdat je het niet goed onderhoudt...mijn win 6 pro draait al meer dan 2000 jaar met veel applicaties en games...je moet het gewoon weten hoe verwijder je de rommel die zich beetje bij beetje ophoopt...


Met mijn systeem heb ik geen onderhoud, ik hoef nooit iets schoon te maken! Oh ja, soms veeg ik het scherm af met een doek om het stof te verwijderen : Lol: Nou, we zullen moeten stoppen, anders begint een eindeloos debat voor of tegen Windoze :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 04/12/06, 15:18

NLC schreef: Nou, we zullen moeten stoppen, anders begint een eindeloos debat voor of tegen Windoze :D


+1
Het is hetzelfde soort steriele debat als bij industriële windturbines...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 04/12/06, 16:24

: Mrgreen: Stel dat je het niet erg vindt als ik Windows Me gebruik
ongeveer 5 jaar zonder grote problemen. : Mrgreen:

Aan de andere kant crashte LINUX Mandrake me 3 keer, opnieuw installeren vereist, sindsdien gebruik ik alleen de bootmanager om te kiezen tussen Win.Me "1" en Win Me "2" 8)
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 16:33

Wat betekent alruin, crashte me 3 keer :? Wat crashte :? Linux is het tegenovergestelde van Windows: in het begin heb je soms moeite om alles correct werkend te krijgen (je moet soms weten hoe je de opdrachtregel moet gebruiken), maar daarna verandert het niet meer. Windows is de tegenovergestelde trend: het werkt in eerste instantie, maar hoe vaker je het gebruikt, hoe meer problemen er optreden :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 04/12/06, 16:53

NLC schreef:Wat betekent alruin, crashte me 3 keer :? Wat crashte :? Linux is het tegenovergestelde van Windows: in het begin heb je soms moeite om alles correct werkend te krijgen (je moet soms weten hoe je de opdrachtregel moet gebruiken), maar daarna verandert het niet meer. Windows is de tegenovergestelde trend: het werkt in eerste instantie, maar hoe vaker je het gebruikt, hoe meer problemen er optreden :D


Dat betekent dat het op een dag niet opnieuw opstartte. :|
Dus de eerste keer zeg je tegen jezelf dat er een probleem was en installeer je het opnieuw, de tweede keer frons je en je installeert het opnieuw, de derde keer zeg je tegen jezelf: ik zie het later wel, sinds Mandriva is gearriveerd en ik vraag me af, maar winnen werkt nou voor mij dan.............
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 16:58

Niet opnieuw opgestart, dat wil zeggen? Waar ging het mis tijdens de opstartcyclus? Helemaal aan het begin, wanneer de bootmanager het overdraagt ​​aan de kernel? Zo ja, kreeg u noodzakelijkerwijs een foutmelding waarin het probleem werd beschreven?

Anders houdt niets je tegen voor mandriva om 3 systemen in // te hebben, die je bij het opstarten kunt selecteren!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 04/12/06, 17:16

Heb je niet gezegd dat je dit moest stoppen?

Of maak een ander onderwerp ... het gevecht WIN / NUX staat buiten het onderwerp van dit onderwerp ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten