Solar DHW Quote, goed of niet goed?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/07/09, 16:13

alex276 schreef:de oproep is gelanceerd Citro!!! als je je citaat met mij zou kunnen delen?
Daar heb ik haast, ik probeer deze avond niet te vergeten.
:D

Uw dak is prachtig, het mijne is minder hellend. : Cry:
Beter rendement in het vooruitzicht.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/07/09, 23:00

alex276 schreef:Je hebt een hele goede prijs je installateur komt niet aan 77 ??? Ik ben zeer geinteresseerd?
Nee, hij neemt alleen bestellingen aan binnen een straal die zijn klanten bereikbaar maakt om de best mogelijke service na verkoop te garanderen.
Hij heeft bijvoorbeeld net een "grote" bouwplaats (een bejaardentehuis) aan de andere kant van de afdeling aangenomen, d.w.z. 90 km en ongeveer 2 uur rijden, en dit bezorgt hem problemen en dwingt hem wat betreft de installatie om zijn technici hotelnachten te geven zodat ze hun tijd niet onderweg doorbrengen... En hij gelooft ook dat dit hun levenskwaliteit vermindert.
We vroegen hem of hij een CESI zou willen installeren bij mijn schoonfamilie in de Dordogne, hij vertelde ons dat het mogelijk was omdat het slechts 70 km en 40 minuten rijden was via de directe snelweg...
Hij heeft ook zojuist een terrein van 800 m² PV op een industrieel gebouw door de gemeente geweigerd, omdat hij zichzelf niet "omvangrijk" genoeg vindt om zo'n terrein te beheren (verplichting tot huren of uitbesteden en het perfect beheersen van de werfopvolging).
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/07/09, 08:57

Hij heeft gelijk: persoonlijk, woonachtig in Charleroi, accepteer ik geen installaties meer in Brussel.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 66-gasten