Zoek gevonden 21 resultaten

par Eco-Challenge
19/09/17, 10:37
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: En dan mulchen?
antwoorden: 50
views: 18049

Re: En dan mulchen?

Laten we zeggen dat we naar de andere kant van het hek gaan om de advocaat van de duivel te spelen, hoe zou je het gebruik ervan rechtvaardigen? (het is maar een oefening om de discussie aan de ene of de andere kant te maken om niet in cirkels rond te lopen =)) Dus nee ik ben niet op zoek naar een verdomde seconde ...
par Eco-Challenge
19/09/17, 10:04
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: En dan mulchen?
antwoorden: 50
views: 18049

Re: En dan mulchen?

Voor mij is het echt het gebruik van een recyclebaar materiaal dat me kwaad maakt bij het gebruik van karton. Het doorbreekt een deugdzame cyclus, ook al hoor ik het gebruik ervan in bepaalde contexten. Laten we toegeven dat we naar de andere kant van het hek gaan om de pleitbezorger van de dia te zijn ...
par Eco-Challenge
18/09/17, 20:18
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: En dan mulchen?
antwoorden: 50
views: 18049

Re: En dan mulchen?

Ecologisch vind ik het slecht. Crimineel, precies. Gisteren heb ik opnieuw publiekelijk degenen behandeld die dit idee van idioten propageren (met de grote finesse die mij kenmerkt! Ik heb mijn idee over het onderwerp (in dezelfde zin of bijna) maar met de uitleg in het kort geeft het wat. ..
par Eco-Challenge
17/09/17, 21:35
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: En dan mulchen?
antwoorden: 50
views: 18049

Re: En dan mulchen?

Interessante video's inderdaad!

Vooral wat betreft de ontleding ter plaatse ... Om aan ons artikel toe te voegen met de reflecties die ook in deze draad zijn doorgegeven (nou niet allemaal de off topics gezien ^^)
par Eco-Challenge
24/03/17, 09:14
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Re: Bench en biodiversiteit

Défi-éco, je schrijft: Eerlijk gezegd begrijp ik je feedback echt, hoezeer ik ook denk dat het moet worden gewogen. Dus je begreep het niet echt ...: roll: We kunnen de spectaculaire illusie van actie niet goedkeuren, onder het voorwendsel dat het beter zou zijn dan niets, ... aangezien het minder is ....
par Eco-Challenge
22/03/17, 14:19
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Re: Bench en biodiversiteit

Het is niet onaangenaam om te lezen, hoewel ik opnieuw de critici hoor.

Deze links zijn echt interessant omdat ze voornamelijk te maken hebben met stadslandbouw, maar omdat we dit onderwerp ook onderzoeken, zijn het echt goede bronnen. Dank aan u;)
par Eco-Challenge
22/03/17, 13:06
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Re: Bench en biodiversiteit

Dede, als je naar de voorgestelde link bent geweest, zul je zien dat er niets is om naar te zoeken en als ik deze zeer schone banken zie, stel ik me ze in het echte leven voor met veel overgebleven mac-do of kebab verfraaid met peuken of kauwgom geplakt in de gaten bedoeld voor insecten. Het is een risico ...
par Eco-Challenge
22/03/17, 08:55
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Re: Bench en biodiversiteit

Bedankt voor je feedback! Als ik het goed samenvat, zijn er dus alleen maar tegenstanders =) Eerlijk gezegd begrijp ik je feedback echt zo goed als ik denk dat ze gewogen moeten worden. Ik sta mezelf toe om een ​​beetje laconiek te antwoorden, maar het is vooral om 'te vermijden rivierbericht, eh. Ik weet het niet ...
par Eco-Challenge
21/03/17, 07:20
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Re: Bench en biodiversiteit

Het is misschien een goed gevoel, maar ik ben er niet van overtuigd dat voorbijgangers het aandurven om op banken te gaan zitten waarin wereps en andere kleine dieren nestelen. In mijn tuin, natuurlijk, in de composter en in de stroken bedekt met hooi of brf, hebben spinnen zich gevestigd ...
par Eco-Challenge
20/03/17, 14:56
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bank en biodiversiteit
antwoorden: 15
views: 7424

Bank en biodiversiteit

Goedemorgen allemaal ! Zonder al te veel in detail te treden om een ​​rivierboodschap te vermijden, zijn we bezig een stedelijke basis te ontwikkelen om de biodiversiteit aan de voet van bomen te bevorderen in plaats van boomroosters die weinig nut hebben. We proberen geld in te zamelen op ...

Zoek Geavanceerd zoeken