Zoek gevonden 5 resultaten

par krukken
26/01/16, 19:11
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Oude fossiele consumptie
antwoorden: 2
views: 1982

Het is a forum serieus hier. Ik heb het over brassico-maag-economisch-hydrologische ervaringen. We besparen water, toiletpapier, medicijnen, maar niet zo veel geld. Het 10+10-gedeelte heet "het is goed voor mij" en de volgende dag heet het "zelfs niet slecht". Een di...
par krukken
26/01/16, 18:32
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Oude fossiele consumptie
antwoorden: 2
views: 1982

Oude fossiele consumptie

Een goede tip tegen het verspillen van energie in de toiletten:
We moeten de orval en jupiler veranderen, de orval constipe en de jup geeft de stroom :-))
par krukken
26/11/15, 20:41
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: scooter batterij elektrische optimalisatie van de handicap
antwoorden: 13
views: 8897

Ik heb een aantal laad-/ontlaadgrafieken gevonden die verband houden met temperaturen, het verandert de waarden behoorlijk... CA is de afkorting voor capaciteit... Oké, bedankt Gaston. ps: vraag, wat betekenen CP-, CPL-, CPH-, CPC-series precies? De fabrikant geeft niet al te veel details over het ontwerp en de componenten...
par krukken
26/11/15, 08:36
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: scooter batterij elektrische optimalisatie van de handicap
antwoorden: 13
views: 8897

Let op: de curve stijgt van 100 naar 110% voordat hij weer daalt, ik had al gemerkt dat nieuwe batterijen na een paar eerste oplaadbeurten "verbeterden". Kan een nauwkeurige spanningsmeting tijdens gebruik, ontladen, een indicatie zijn van de resterende capaciteit? Mmmm, als dat zo is, dan moet je...
par krukken
26/11/15, 08:16
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: scooter batterij elektrische optimalisatie van de handicap
antwoorden: 13
views: 8897

scooter batterij elektrische optimalisatie van de handicap

Hallo, ik wil de levensduur van mijn batterijen optimaliseren en ik heb uw lampen nodig, bij voorbaat dank. Geweldig, ik heb een gloednieuwe elektrische scooter. Mijn scoot is uitgerust met twee Cellpower CPC 75 - 12 LW Gel/AGM accu's in serie voor 24v. Er is al ''CAPACITEIT'', capaciteit... Farad!? ...Wiki...

Zoek Geavanceerd zoeken