Leuke mentaliteit

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/03/07, 12:50

Ik heb ongeveer een uur op Google gezocht met de volgende trefwoorden:
magnetische brandstofbesparing en "proef" om het aantal resultaten te beperken door de advertenties een beetje te filteren

hoe raar....
Ik heb geen enkel "serieus" positief testresultaat gevonden, behalve één man op één forum auto die sprak over 7%, maar de testomstandigheden waren twijfelachtig.

hier zijn enkele links:

http://www1.mtq.gouv.qc.ca/fr/ministere ... J=C028.1P1
(naar mijn mening zeer betrouwbaar, omdat ze echt de middelen inzetten, iets anders dan onze kleine zondagwandelingen)

http://www.motoservices.com/entretien/reduire.htm

http://www.forum-auto.com/tuning/sectio ... t37264.htm

http://www.oliomobile.org/forum/viewsujet.php?t=897

http://www.adf-filtration.com/SFMvoitures.htm

het is grappig om in deze test die cijfers publiceert op te merken dat al deze cijfers gaan van "overmatig verbruik" tot "normaal verbruik" voor degenen die deze voertuigen goed kennen (of stad-winter tot land-zomerverbruik)

www.caaquebec.com/NR/rdonlyres/9F274D18 ... 061028.pdf -

Ik weet het niet, maar als ik dit soort dingen zou verkopen, als er ook maar één overtuigende test in de wereld was, zelfs gepubliceerd in boldo floraque, geloof me, dan zou ik het publiceren.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/04/07, 20:58

Op verzoek van geïnteresseerden Ik moest het 1e bericht censureren onder dreiging van een rechtszaak...

Olifant blijkbaar het zou verboden zijn om de e-mails te verspreiden zonder de toestemming van de auteur dus wees voorzichtig voor de rest, blijkbaar hielden ze niet zo van onze discussie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/04/07, 21:41

natuurlijk heb je het goed gedaan, maar ik ben ervan overtuigd dat we probeerde je te intimideren en dit is menens: de kranten zijn geheel vrij in het publiceren van de brieven die aan hen gericht zijn. Ik heb een bericht gepubliceerd dat aan mij was gericht, ik zie het kwaad niet.

Maar we hebben zeker betere dingen te doen dan onze tijd en ons geld te verspillen aan dit soort dingen, het feit dat het is gedaan, geeft ons meer argumenten dan wat dan ook.

stuur me een beetje van deze mail in pm, verhaal dat we lachen! (Ik heb een nichtje advocaat, we zullen het controleren)
Dernière édition par olifant de 26 / 04 / 07, 21: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/04/07, 21:45

elephant schreef:natuurlijk heb je het goed gedaan, maar ik ben ervan overtuigd dat we probeerde je te intimideren en dit is menens: de kranten zijn geheel vrij om de aan hen geadresseerde brieven te publiceren.


Juist deze e-mail moest tussen jou en "hen" blijven... wanneer een lezer naar een krant schrijft is dat juist met de bedoeling de brief te publiceren (of niet...)

elephant schreef:Maar we hebben zeker betere dingen te doen dan onze tijd en ons geld te verspillen aan dit soort dingen, het feit dat het is gedaan, geeft ons meer argumenten dan wat dan ook.


Toutafé!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/04/07, 21:48

Wederom een ​​mooi voorbeeld van onbevangenheid en bereidheid tot dialoog.
Dat is goed, dat leidt ons naar de volgende stap.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/04/07, 22:01

Ik ben nog steeds super verrast, de pers blijft brieven publiceren als bewijs in "schandalen"

we publiceren alleen hun eigen woorden, er is zelfs geen laster (want er is bewijs)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/04/07, 22:14

Je zult eraan moeten wennen olifant, het is de nieuwe manier van communiceren in Frankrijk: je beledigt mensen, je bedreigt ze.
Ik weet niet waar het vandaan kan komen, maar het verspreidt zich...

PS: Heren van de RG: mijn IP-adres is 84.7.191.33 (ik hoop dat mijn deelname aan de voortgang van het onderzoek me een vervroegde vrijlating zal opleveren na 20 jaar gevangenisstraf)
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/04/07, 22:32

over deze censuur:

hoe meer ik nadenk, hoe meer ik denk dat ze bluffen.

als ik in plaats van hun post een artikel had gepubliceerd waarin ik hen bij naam beschuldigde en de duidelijkste bedenkingen uitte over de doeltreffendheid van hun truc, enz... cursus.

waar klagen ze over: we hebben hun officiële reactie gepubliceerd zonder een komma te wijzigen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 27/04/07, 10:19

elephant schreef:als ik in plaats van hun post een artikel had gepubliceerd waarin ze bij naam werden beschuldigd en de duidelijkste bedenkingen werden geuit over de effectiviteit van hun truc, enz...,


Nou, er staan ​​precies namen in je 1e bericht...

elephant schreef: zij zouden hooguit recht hebben gehad op een "recht op antwoord", uiteraard gratis.


Ik stelde ze voor en ze zwaaiden met de dreiging van de rechtszaak (bij de assisen bovendien lol ... wat dan ook) ... nou, het beste zou zijn dat

elephant schreef:waar klagen ze over: we hebben hun officiële reactie gepubliceerd zonder een komma te wijzigen.


Ze hadden het waarschijnlijk niet verwacht... het zal ze leren om mensen te beledigen tegenover deze rotmensen... (ik kan wel zeggen dat hun naam nergens meer voorkomt...)

Kijk anders naar je privéberichten van olifanten...

Ik riskeer er geen blauwe plek voor uw voorstellen...

Tenzij u een schuldbekentenis voor mij tekent in geval van niet bleuf...CHICHE?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 27/04/07, 10:27

Hier is hun laatste e-mail (van gisteren), ze zijn misschien bleufent, maar ze doen het goed...

Hallo,

Uw uitstelgedrag bij het verwijderen van de forum, toont uw medeplichtigheid.

Uw positie is gevaarlijk en kan u duur komen te staan.

We kunnen u ter informatie een bestand sturen, maar niet om u in staat te stellen een standpunt in te nemen of advies te geven.

Het is niet aan jou om een ​​standpunt in te nemen. Het is aan jou om de administratie te beheren forum zodat hij niemand kwaad kan doen.

Als een beklaagde u vraagt ​​om de forum die je 's nachts volgt of verantwoordelijk wordt voor wat er wordt geschreven, zoals een redacteur van een publicatie.

Als gedelegeerd bestuurder van de vennootschap *** ********, een vennootschap die schade heeft geleden door de forum waartoe u toegang hebt gemaakt, geef ik u hierbij een officiële formele kennisgeving om binnen 24 uur na verzending van deze e-mail de forum wiens link is de volgende.

Als we u niet executeren, zullen we u de heer Christophe Martz toewijzen, gedomicilieerd: Rue Chavée 7 in 6990 HAMPTEAU voor

- het verwijderen van forum en de verspreiding op uw kosten door alle middelen van de internationale pers van het vonnis waarin u wordt veroordeeld
- In reparatie voor de toch al belangrijke wendingen dat jouw forum zal ons hebben veroorzaakt.

Ter informatie, de heer L***** is onze marketingdirecteur en heeft de volledige bevoegdheid om te reageren op e-mails die naar ons worden verzonden.

Wat betreft bijnamen, we ontvingen een e-mail van een zekere "petitpas" waarop we antwoordden en het is een bepaalde "olifant" die deze e-mail en zijn antwoord op uw forum.

Het is een ernstig misdrijf om een ​​privé-e-mail te publiceren zonder de toestemming van de betrokken personen of die van een rechter.


0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten