Zoek gevonden 15 resultaten

par YVV
24/08/06, 11:25
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

op de foto hierboven, in het geel is het ook een magneet als ik me niet vergis?....
par YVV
24/08/06, 11:23
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

Het probleem is dat dit bij veel vakken vaak het geval is forums (dit is hier niet specifiek voor forum......dan moet je sorteren en de moed hebben om de onderwerpen tot het einde te lezen...we krijgen niets voor niets zoals ze zeggen... :| helemaal met je eens. in feite als je het onderwerp van dag tot dag volgt,...
par YVV
24/08/06, 11:16
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Economiser: magneet op diesel slang
antwoorden: 7
views: 36579

loop niet met je mee www.petrolbooster.com. Ik kom op een pagina die is gecontroleerd en geblokkeerd door websense
Om
Yv
par YVV
23/08/06, 15:03
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Economiser: magneet op diesel slang
antwoorden: 7
views: 36579

nou het is een beetje hetzelfde....er zijn 11 pagina's met van alles een beetje en persoonlijke gesprekken. het is niet gemakkelijk om je kat daar te vinden als je niet veel tijd hebt... wat de eerste op pagina 1 genoemd door christophe betreft, die werkt niet meer. Ik zag een foto van je delnoram-assemblage, blijkbaar zou het ...
par YVV
23/08/06, 10:46
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

en nog iets dat ik vergeten ben. we plaatsen de schoepen aan de cilinderzijde en de rest van de ronde buis aan de luchtzijde die binnenkomt... klopt dat?
Om
Yv
par YVV
23/08/06, 10:43
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

Christophe voordat ik mijn vraag stelde, had ik naar de link gekeken die je citeert. maar alles is door elkaar gehaald en er zijn 12 pagina's. er is pmc, turbulentiegenerator, olie, enz..., plus persoonlijke uitwisselingen, het is moeilijk om je kat daar te vinden... om samen te vatten wat ik begreep: ik fab...
par YVV
23/08/06, 10:22
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

niets, er is niets op het stuur van mijn fiets. optisch effect kan worden met de kabels?
par YVV
23/08/06, 10:20
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Economiser: magneet op diesel slang
antwoorden: 7
views: 36579

dankjewel christopher. maar in je twee links zag ik niet wie de magneten op de brandstoftoevoerslang veroorzaakt. op het onderzoek gedaan, ook niet gevonden (misschien is de man niet getalenteerd?). en ter mijn verdediging zoals gezegd in het onderwerp "met", heb ik beperkte tijd in verbinding ... kortom, kortom zetten we ...
par YVV
23/08/06, 10:04
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344816

Ik begin met de fiets. veel gemakkelijker te maken in een blik of iets anders. en aangezien het net voor de carburateur zit, is er geen risico dat het in de motor wordt ingeslikt. voor het verkeer zou ik het serieuzer doen vanaf een stevige koker, want aangezien ik ze direct op de aankomsten van...
par YVV
22/08/06, 11:47
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Economiser: magneet op diesel slang
antwoorden: 7
views: 36579

Economiser: magneet op diesel slang

Ik ben op zoek naar informatie over de magneten waar aan gesleuteld kan worden bij de komst van de diesel voor de injectiepomp. commercieel is het honderd euro waard maar ik zag dat je er m ^ mij zelf aan kon sleutelen. welk type magneet kunnen we gebruiken? gerechten, folders? unipo magneten...

Zoek Geavanceerd zoeken