Peugeot elektrisch huren op maat

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par sicetaitsimple » 30/04/23, 12:38

phil59 schreef:Ruwweg wordt elke 4 jaar 25% van de voertuigen vervangen en bereiken we 50% van de voertuigen elke 10 jaar.

Snap niet zo goed wat je bedoelt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Forhorse » 30/04/23, 13:17

Janic schreef: Bekijk in ieder geval de aangehaalde video waarin de impact van de verschillende betrokken systemen wordt gekwantificeerd


Het is lang geleden dat ik deze video's heb bekeken die fanservice zijn voor primaire anti-VE.
Ik heb andere informatiebronnen die ik objectiever vind.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Remundo » 30/04/23, 13:20

phil59 schreef:Om de levensduur van het voertuig te verlengen, heb ik cilinderkoppakkingen vervangen...
Maar wat maakt het uit voor de "vervuiling" van autorijden?

het vermijdt het mobiliseren van de belichaamde energie die nodig is om een ​​nieuw voertuig te vervaardigen.

Voor een kleine stadsauto op benzine is deze belichaamde energie in de orde van grootte van emissies voor 25 tot 50 km

Maar voor een grote teslouille die op een gas-houtskoolmengsel rijdt, is de CO2-retourtijd meer dan 150 km.

Onze leiders zijn gewoon idioten, corrupt.

Het echte project is niet om het transport per gedwongen mars te elektrificeren, maar om een ​​mix van hernieuwbare energie te bieden.

En onder de hernieuwbare energiebronnen hebben neo-FUELS hun plaats.

Met neo-brandstoffen bedoel ik elke brandstof die niet uit een fossiele bron komt. En er valt genoeg te ontwikkelen.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Janic » 30/04/23, 13:59

30/04/23, 12:11
phil
Het is waar dat we alleen geïnteresseerd zijn in 25% van de "vervuiling" en niet in 99.99%, dus het is beter om je ogen te sluiten, en als er een muur voor je staat, laten we het dan goed doen, ben tanpis.
Zoals gewoonlijk een beetje overdreven. De 25% omvat ALLE verbrandingsmotoren inclusief vrachtwagens, tractoren, bouwmachines, etc... grote verbruikers en dus grote vervuilers die niet van plan zijn over te stappen op elektrisch en hier gaan we nog lang achteraan gaan. zoals je zegt, en dit zijn degenen die het meest vervuilen. Wat de overige 75% betreft, is het waar dat er nauwelijks genoeg moeite wordt gedaan om de impact ervan te verminderen, al was het maar omdat we, zoals gewoonlijk, altijd te laat beginnen.
Wat is de impact van een wasmachine van 15 jaar oud in vergelijking met een wasmachine van 1 jaar oud? hoeveel doden maakt dat nog meer?
Niet meer dan goed onderhouden auto's. De meeste doden zijn afkomstig van chauffeurs, niet van voertuigen, zowel thermisch als elektrisch.
Hoeveel besparingen levert het op? versus de constructie ervan?
Om dat te weten te komen, is het noodzakelijk om een ​​oprechte totaalbalans op te stellen, van de winning van grondstoffen tot de recycling of verwijdering ervan. Op dit moment is het een grote artistieke vaagheid, vooral met betrekking tot het nucleaire
De inzet is gewoon niet hetzelfde.
Effectief! Maar het is met energie net als met vaccins waar de impact gedurende 10 jaar werd gemeten, voor vaccins, voordat ze op de markt werden gebracht. We zien wat er met de neerslag op het mRNA is gebeurd zonder voldoende achteraf en het is hetzelfde voor de EV's terwijl we meer dan een eeuw ervaring en kennis hebben over het gebruik van thermisch bij verplaatsingen massieven individuen.
Het is lang geleden dat ik deze video's heb bekeken die fanservice zijn voor primaire anti-VE.
weer iemand die zijn ogen en oren verbergt om niet te weten, zoals Izmenteur. Deze video is niet anti-VE als je hem had bekeken
Ik heb andere informatiebronnen die ik objectiever vind.
het is hetzelfde gepraat als de vaccinleugenaar, maar is het geloofwaardig?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Remundo » 30/04/23, 14:06

phil59 schreef:https://www.peugeot.fr/offres/le-loyer-sur-mesure.html?gclsrc=ds&gclsrc=ds

Een elektrische 208 à € 150 per maand, met 500 km per maand en 7 cent per extra km.

A priori, voor zover ik het begrijp, wordt het maandelijks gefactureerd, dat wil zeggen dat je geen 6000 km/jaar hebt, wat alles verandert, na ongeveer € 7500 aan bijdrage.

Maar a priori, zoals velen, want 1000 km per maand, 500 km meer, levert u 35€ per maand op, alles voor 12 km/jaar.

Over 36 maanden is dat met jouw bijdrage van € 7500,- een kleine € 400,-/maand. ((7500/36)+150+35)

Als je een Tesla Y neemt, met dezelfde bijdrage van 7500€, voor 15 km/jaar, 000 maanden is dat 36€/maand....

Ik heb een paar dagen geleden het Y-model geprobeerd, enorme kofferbak, niets te maken met een 208 ....

https://www.tesla.com/fr_fr/modely/design#overview

teslay.JPG huren

Bewerken om de tesla-link en de schermafbeelding toe te voegen....

Dat is echter de startvraag. : Wink: : Wink: : Wink:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Forhorse » 30/04/23, 14:14

Janic schreef: zoals vaccins


Je hield nog 3 pagina's vol voordat je over vaccins sprak in een onderwerp dat niets te maken heeft, ik dacht dat je op dit moment niet in vorm was!
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Janic » 30/04/23, 14:24

remondo
Dat is echter de startvraag. : Wink: : Wink: : Wink:
zoals bij alle marketing. Waar vinden we verkopers die alle fouten van hun producten zouden zeggen en die de kwaliteiten ervan zouden verbergen? Het bestaat niet (anders worden ze snel ontslagen)
Izmenteur promoot de producten van zijn bazen (althans ideologisch) en verwerpt alle mogelijke en toch bekende gebreken.
Phil doet trouwens hetzelfde voor de VE's als zijn recht! maar dat is nog steeds marketing. :?

Forhorse »30/04/23, 14:14
Janic schreef:
zoals vaccins
Je hield nog 3 pagina's vol voordat je over vaccins sprak in een onderwerp dat niets te maken heeft, ik dacht dat je op dit moment niet in vorm was!
hoe, je realiseerde je niet eens dat het 2 jaar lang in het dagelijkse nieuws was voor de vaxx en voor de VE met een onophoudelijk gehamer. Het heeft een grote puinhoop verpest die de economie en de levens van veel mensen heeft verpest en zij doen hetzelfde met hun elektrische auto of pensioenproppen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Forhorse » 30/04/23, 14:33

Janic schreef:hoe, je realiseerde je niet eens dat het 2 jaar lang in het dagelijkse nieuws was voor de vaxx als voor de VE


Ik realiseerde me dat je nog steeds een groot psychisch probleem moet hebben om in een discussie systematisch over een vaccin te komen praten, zeker als het onderwerp er helemaal niets mee te maken heeft.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Janic » 30/04/23, 14:43

forhorse
Ik realiseerde me dat je nog steeds een groot psychisch probleem moet hebben om in een discussie systematisch over een vaccin te komen praten, zeker als het onderwerp er helemaal niets mee te maken heeft.
Je ziet dingen!
Maar eigenlijk hebben de onderwerpen blijkbaar niets met elkaar te maken; zo niet dezelfde geest, dezelfde mentaliteit in elk onderwerp en dat is een onmiskenbaar verband.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par phil59 » 30/04/23, 15:52

Janic schreef: Je ziet dingen!
Maar eigenlijk hebben de onderwerpen blijkbaar niets met elkaar te maken; zo niet dezelfde geest, dezelfde mentaliteit in elk onderwerp en dat is een onmiskenbaar verband.


Wat we zien is dat ongeacht de bewijzen die we u voorleggen, u dezelfde ongegronde beweringen blijft doen, of uit een ver verleden

10-11 jaar geleden had ik niet dezelfde mening over de VE, meer sceptisch, zonder volledig af te wijzen..
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 140 gasten