Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: elman46




par elman46 » 06/03/22, 14:59

Obamot schreef:
elman46 schreef:BRAQUENART?
heb ik dat zelf geschreven? Ik dacht het niet....

05C111F5-F9B0-4F61-8AEA-F46A63E0388D.jpeg En weer de trollentechniek om scherp te stellen op een detail om het onderwerp te ontwijken. Probeer het nog eens... : Mrgreen:


Je hebt inderdaad gelijk gefeliciteerd! het is een typfout, het is jouw Braquemard waar ik het over heb. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 06/03/22, 15:09

Ik reageer niet op je kinderachtigheid die je van kilometers ver ziet aankomen...

Hier nog eenvrije energie” die in Zwitserland op grote schaal zal worden geëxploiteerd, tot het punt dat we binnenkort fossiele brandstoffen en kernenergie voor verwarming kunnen missen (ja, ja…):

A2DF9D5E-7792-45A8-95E0-FF3CE17ECB78.jpeg
https://www.ge.ch/dossier/transition-en ... geothermie

Dus wat u zegt is merkbaar in termen van "militant" discours, maar het is achterhaald en wordt in de praktijk niet geverifieerd.

Toen ik zei dat het zo was een politieke kwestie ...en dat het debat vanaf de eerste ondervraging was gesloten...
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 06/03/22, 15:23

Obamot schreef:Ik reageer niet op je kinderachtigheid die je van kilometers ver ziet aankomen...

Hier nog een "gratis energie" die in Zwitserland op grote schaal zal worden geëxploiteerd, tot het punt dat we binnenkort fossiele brandstoffen en kernenergie voor verwarming kunnen missen (ja, ja ...):

A2DF9D5E-7792-45A8-95E0-FF3CE17ECB78.jpeg https://www.ge.ch/dossier/transition-en ... geothermie

Dus wat u zegt is merkbaar in termen van "militant" discours, maar het is achterhaald en wordt in de praktijk niet geverifieerd.

Toen zei het debat vanaf de eerste ondervraging was gesloten...


Ik dacht dat aardwarmte voorbij was in Zwitserland, het veroorzaakte micro-aardbevingen :schok: Hoe oud is het artikel?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 06/03/22, 15:52

Kijk zelf maar, wij zijn jouw jongens niet, ze zijn klaar met de enquêtes, ze zijn al aan het boren!

Er zijn genoeg recente artikelen geweest... En boren op (–)1km is geen probleem denk... *)


* (wat je zegt is als je ondiep boort zoals Dedelco lang geleden suggereerde...)
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 06/03/22, 17:35

Obamot schreef:Kijk zelf maar, wij zijn jouw jongens niet, ze zijn klaar met de enquêtes, ze zijn al aan het boren!

Er zijn genoeg recente artikelen geweest... En boren op (–)1km is geen probleem denk... *)


* (wat je zegt is als je ondiep boort zoals Dedelco lang geleden suggereerde...)


Ik ben er niet van overtuigd dat aardwarmte de Graal is, ook al is het nog niet zo lang geleden, ik werd verleid door het idee, want aardbevingen veroorzaken is ook niet de beste : Cheesy:
https://geothermie-schweiz.ch/geothermi ... k/?lang=fr
https://lenergie-solaire.net/energies-r ... onvenients
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 06/03/22, 17:54

Die vraag risico's" niet behandeld in uw oorspronkelijke bewoordingen: wetenschappen-en-technologieën/technologie-onontdekt-en-die-de-wereld-zouden-veranderen-t17137.html#p491800

Je bent niet overtuigd, maar als je eerst teruggaat naar de kaart van je link, zie je dat het boren op een goede afstand van huizen wordt gedaan, en natuurlijk maakt het nucleaire risico voor jou in vergelijking niet uit erbij... .. pffff

Neemt u mij niet kwalijk, maar de opeenstapeling van onzin die u uitkraamt – en die aantoont dat uw doel niet is: noch begrijpen, noch oplossingen vinden, noch iets leren, maar uw toehoorders in de ban houden van tegenstrijdigheden die opwegen tegen alle logica – zodat onze "leuke" discussie daar zal eindigen.
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 06/03/22, 19:42

Obamot schreef:Die vraag risico's" niet behandeld in uw oorspronkelijke bewoordingen: wetenschappen-en-technologieën/technologie-onontdekt-en-die-de-wereld-zouden-veranderen-t17137.html#p491800

Je bent niet overtuigd, maar als je eerst teruggaat naar de kaart van je link, zie je dat het boren op een goede afstand van huizen wordt gedaan, en natuurlijk maakt het nucleaire risico voor jou in vergelijking niet uit erbij... .. pffff

Neemt u mij niet kwalijk, maar de opeenstapeling van onzin die u uitkraamt – en die aantoont dat uw doel niet is: noch begrijpen, noch oplossingen vinden, noch iets leren, maar uw toehoorders in de ban houden van tegenstrijdigheden die opwegen tegen alle logica – zodat onze "leuke" discussie daar zal eindigen.


: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 06/03/22, 22:28

Wanneer we dit moeten typen:



Waar: https://dailyexpose.uk/2022/02/12/covid ... mo-humans/

Je denkt dat we niets anders te doen hebben dan je VIRTUELE eco-existentiële kwellingen te slikken :? ( :P ) doei
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 07/03/22, 10:55

Obamot schreef:Wanneer we dit moeten typen:



Waar: https://dailyexpose.uk/2022/02/12/covid ... mo-humans/

Je denkt dat we niets anders te doen hebben dan je VIRTUELE eco-existentiële kwellingen te slikken :? ( :P ) doei


: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 07/03/22, 11:23

... jouw eco-existentiële kinderlijke kwellingen, VRIJWEL NIET-BESTAAND en geteleporteerd in ruimte-tijd Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten