Kwaliteit door kwantiteit in huis

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 30/03/12, 21:37

Nou, ik ging naar je site ondanks de malwarewaarschuwingen.

Dat is behoorlijk slecht, een kind uit de negende klas dat dat doet, zou niet gemiddeld zijn.

Tegenstrijdigheid van de ene positie naar de andere, ineens heeft het gebouw geen fundering nodig, opeens zijn het paalfunderingen en op de foto's is het een betonnen plaat.

Alleen de plaat de plaat plus de bases plus de fundering is 15000 tot 20000 euro
aangezien we het over budget hebben, zie ik dat er een boerderijdak is, ongeveer 8000 € (en ik ben aardig)
De ramen zijn van low-end PVC, ongeveer 7000€.
Dus voor de muren blijft er maar 20000€ grand max over

Wetende dat de placo die in de werkplaats wordt geplaatst tussen de 15 en 20 euro per m² kost.
Dat de bekleding (het lijkt PVC te zijn, maar ik weet het niet zeker) low-end 25€ is en dat we volgens de plannen 125m² aan muren hebben, het budget voor bekleding en placo is ongeveer 5000€.

Waarbij het transport plus tillen moet worden opgeteld: 4000€.

Dan rest ons dus ongeveer € 11000 voor het raamwerk. Voor deze prijs begrijp ik dat er geen geld meer is voor de isolatie.

Ik geef door dat het een leugen is om water uit lucht te verkopen (maar als er wat meer is aangezien er een beetje elektriciteit en gevelbeplating is) voor een huis.

Trouwens, vertel je me hoe je bufferballonnen bewaart op zolders in boerderijen?

Op een post staat dat er 1€ verwarming per dag is of 360€, dan vertel je ons dat het maar 150€ is.

....

Ik ben in ieder geval niet van gedachten veranderd.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 31/03/12, 01:05

Willy, jouw manier van kijken naar zelfbouw door beroep te doen op professionals verbaast me :) ....

per definitie betekent zelf jezelf zijn, ik zie het idee niet in dat een professional wordt betaald om het daar te doen.

Als je dan een pro belt. de prijs gaat zo omhoog dat je 50000 euro bovenal de prijs is die je moet hebben om je stacaravan te verkopen zeg maar om zelf een mooie winst te maken, plots je wens om mensen te helpen, de boodschap door te geven van een oude man die de problemen probeerde en zag en je non-profit krijgt een grote klap in de vleugel.

Wees eerlijk, je wilt een industrieel ding verkopen omdat je uit de industriële wereld komt, om geld te verdienen om een ​​mooi huis in houtskeletbouw voor je te bouwen dat je leven en dat van jou zal respecteren, en je zult niet op een van je schroothopen wonen.

Dus ik kom op mijn vraag, waarom heb je niet zo'n huis voor jezelf gebouwd, ook al is het zo goed??

Waarom funderingen maken op palen, platen of funderingen gezien dat je ons vertelt in je 3e bericht I site:

"Voor opgebouwde constructies is een bodemplaat nodig, een bewijs van hun kwetsbaarheid."
dus je testhuis op plaat is kwetsbaar :) , als bewijs is er een plaat

Uw economische logica is schadelijk voor de wereld, u duwt het verbruik van metaal, recycleerbaar misschien, maar tegen welke prijs :onheil: , uw opvatting van de economie is vooral een opvatting van een persoon die geld nodig heeft en die altijd meer wil onder het mom van meer te brengen aan zijn naaste...

Jullie pipotettes, jullie tikken, jullie babbelen, maar jullie laten niets zien...

Waar is de thermische beeldvorming, thermische beeldvorming zal ons uw handelsgeheim niet laten zien en zal dus uw patent niet in gevaar brengen, dus waar is de beeldvorming???

geef ons een link om in ieder geval contact op te nemen met de mensen van icam die je project hebben gezien, ik vraag het ze graag :) wat hij heeft.

Ten slotte, met betrekking tot de reflectie van warmte, is het duidelijk dat de warmte gedeeltelijk wordt gereflecteerd, maar slechts gedeeltelijk, een ander deel van deze warmte wordt in de materialen geleid. Een andere eenvoudige test is om aardappelen in aluminium in dezelfde barbecue te doen.
Aluminium geeft een deel van de warmte terug door reflectie maar is ook een zeer goede geleider, daarom gebruiken we het ook als koellichaam, kijk in je computer, je ziet dingen met ventilatoren erop, nou, dat zijn aluminium radiatoren ;) ...

Kortom, je bent een doedelzakspeler die ook slecht speelt, je bent beledigend en uiteindelijk klein, ik wens dat je je ogen opent voor het reilen en zeilen van je acties...

Zoals Dedelco zegt; niets specifieks of duidelijk uitleggen, dus het stinkt naar verwarring en oplichterij.

Een goede zelfgebouwde GRebb komt terug op ca 1000 euro/m² AFGEWERKT dus je houdt 445 euro/m² over om je stacaravan af te bouwen (afgemaakt betekent dat je de sleutel in het slot steekt en je kunt erin wonen als buiten water uit de lucht betekent bedekt (uit het water) en frame geïnstalleerd (uit de lucht)).

Dus stop met rijk willen worden ten koste van arme mensen die je misschien gaan geloven...

In het geval van het niet overleggen van bewijs, kunnen we concluderen dat je slechts een oplichter bent die zich verschuilt onder de vermomming van een roodborstje, behalve dat je vermomming nogal waardeloos is.


Stop het geklets, plaats het bewijs, punt.

Metingen, en beeldmateriaal, daar hebben we op gewacht, en alleen als je deze dingen presenteert, zal ik de eerste zijn om publiekelijk mijn excuses aan te bieden.

Op goede voet...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 31/03/12, 01:48

Proberen de realiteit te raden die niet wordt gezegd, je bent veel moeilijker dan ik.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 31/03/12, 11:23

Hallo,

Dedelco in sommige gevallen denk ik niet dat ik "hard" ben, en ik wil de waarheid niet raden, ik wil gewoon dat het duidelijk wordt vermeld.

Je moet een spade een spade noemen, en vooral stoppen met proberen koste wat het kost een zogenaamd "innovatief" concept te verkopen zonder het minste echte bewijs of het minste geldige argument naar voren te brengen, wat uiteindelijk neerkomt op willen doen wat we oplichterij noemen.
Een van de grote problemen van onze samenleving is om handel te drijven met al deze "marketeers" die willen dat we van alles en nog wat geloven zolang ze hun ME... van .
Als bewijs van tv leven we heel goed zonder (ik zeg niet dat het niet prettig is om naar een goede documentaire te kijken, het is zelfs leerzaam als het onpartijdig wordt gedaan), maar het hebben van een tv verandert je leven niet (nou ja, als je je leven ervoor doorbrengt, verandert het je leven omdat het voorbij scrollt zonder dat we er iets aan doen, waardoor er een vrij veld overblijft voor degenen die er niet naar kijken...)

Het willen lezen van zo echt echte argumenten opgesmukt met bewijzen is voor mij daarom niet moeilijk maar juist heel nuchter ;) .

Ik heb een probleem met droomverkopers die vaak in nachtmerries veranderen...

Hoeveel fabrikanten hebben dromen verkocht die een enorme puinhoop of erger hebben gemaakt in het leven van klanten die erin geloofden, en dat allemaal voor wat voor geld....
0 x
Willy FURTER
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 47
Inschrijving: 06/01/10, 08:34
Plaats: 12300 Firmi




par Willy FURTER » 31/03/12, 12:24

Ik heb uw bijdragen gelezen, nuttig voor de voortgang van het debat, en ik geef u het volgende commentaar:
Voor de bever:
Weer een mislukte aflevering, ik herinner je eraan dat er een eerste prototype is gebouwd, waarvan ALLEEN de muren de metalen frame-elementen bevatten, beschermd door IMR.
In het volgende prototype geen spanten of platen, nog minder PVC in de ramen: publicatie INPI

1 TOESTEL VOOR LUCHT-, WATER- EN WINDDICHTHEID VAN EEN GLAZEN RAAM Uitvinder: FURTER WILLY [FR] Aanvrager: FURTER WILLY [FR]
EG IPC: E06B3/28; E06B5/00; E06B7/16
Publicatie: FR2962474 (A1) - 2012-01-13
Prioriteitsdatum: 2010-07-09

Voor Bidouille.

Wees niet verbijsterd, een zelfbouwer gaat niet het bos in om de bomen om te hakken die hij nodig heeft. Hij gaat naar de materialenhandelaar om reeds geïndustrialiseerde producten te kopen.
Hij gaat goed met de profs, wat zou hij anders doen als zijn boom eenmaal is geveld, losgekoppeld, geslipt, in balken en planken gezaagd door hem, gedroogd en behandeld?
Hij zou niet langer de kracht hebben om met de bouw te beginnen.
Laten we logisch zijn.
Een zelfbouwer is iemand die voldoende verlicht is om zijn eigen leefgebied te bouwen, door zich te omringen met mensen die hem in staat stellen zijn werk uit te voeren.
Ze doet wat haar fysieke en intellectuele capaciteiten haar toelaten, voor de rest omringt ze zich met de vaardigheden van profs.
Winst is voor jaloerse mensen.
Tot later, het eten wacht op me
0 x
Help jezelf en de hemel zal u helpen
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 31/03/12, 13:31

Nou, we hebben nog steeds niet de thermische studie, de gedetailleerde plannen, de antwoorden op de vragen, maar nog steeds uw blabla.

Ik denk dat je moeite gaat krijgen om zelfbouwers met een heftruck te vinden...

Er is geen INPI-document met de door u opgegeven referenties.
En zelfs als dat zo was, zou het niets veranderen, je kunt alles patenteren, of het nu werkt of niet.

PS: Luchtdichtheid en winddichtheid zijn precies hetzelfde.
Maar om mensen in de war te brengen, is het beter om dingen toe te voegen die nutteloos zijn...
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 31/03/12, 14:15

Wat betreft het kleine voorbeeld van hout :) , nou als een zelfbouwer de bomen die hij bezit volledig kan kappen, en dan een langszaag kan bellen die de genoemde boomstammen komt kappen ;), niet iedereen kan dit, maar het is mogelijk en het is gedaan de vader van een vriend heeft zo al zijn eikenhouten vloeren gemaakt, en al deze stukken hout die hij gebruikt om constructies thuis te maken :) .

Dus meer gepraat, het doel van zelfbouw is om op zijn minst professionals in te schakelen om de klus te klaren...

"1 APPARAAT VOOR LUCHT-, WATER- EN WINDDICHTHEID VAN EEN GLAZEN RAAM"

Ik ga ook even kijken uit nieuwsgierigheid. :) .

voorlopig is het onzin
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 31/03/12, 14:32

A ja dat was ik vergeten, qua kracht :) je weet dat als je slaapt en eet je weer op krachten komt, we zijn geen wegwerpbatterij : Mrgreen: : Mrgreen:

"Ze doet wat haar fysieke en intellectuele capaciteiten haar toelaten, voor de rest omringt ze zich met de vaardigheden van profs."

vaardigheid of advies, en vaak advies in plaats van vaardigheid, neem de tijd om de onderwerpen hier op de te lezen forum om het te realiseren ;) .

je argumenten zijn voorlopig slechts een rookgordijn,

met betrekking tot het patent bij de inpi heb ik een direct verzoek gedaan aan hun dienst, we zullen het antwoord zien ... Maar van wat ik las is het een afdichtingssysteem voor ramen en erkers, maar geen isolatie :) .

bla bla bla bla voor nu
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 31/03/12, 16:09

Nutteloze patenten, ongelooflijk, kopieën, in overvloed!!!
300 jaar perpetuum mobile patenten!!
Geen geldig bewijs dus.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 31/03/12, 19:09

Na echte informatie te hebben ingewonnen: huis van 13m x 7m met houten frame (hoeveelheid 140 mm, lariksbekleding, houten kistenplank enz. En in elkaar gezet door het bedrijf a.u.b.) volle voet, ruwweg af is het ongeveer 65000 euro af, alle klussen bij elkaar en inclusief de werktijd van de eigenaar die een deel van het werk doet, ik zei toch afgemaakt huis.

Dit geeft ons in totaal 91 m² voor een bedrag van 65000 euro, dus 714 euro / m² afgewerkt, :) (klein handig detail de houten bouwdoos als baas een metgezel die van zijn werk houdt :) wie koopt de stammen en brengt een zager ter plaatse;), en de stammen komen uit onze regio Bretagne dus een minimum aan transport, en wanneer u uw hout kiest zoals bijvoorbeeld lariks of eik of douglas;), en in het slechtste geval om te behandelen zijn er machines te huur die het heel goed smelten door injectie...).

Beoordeling op dit moment is het hout om te combineren met de technologie van het materiaal een van de materialen met een prijs-kwaliteitverhouding die zeer concurrerend is in vergelijking met andere constructies, om te combineren met het stro in zelfconstructie is het ver vooruit op alle andere constructiemethoden heeft de verdienste de bewoners en het milieu te respecteren door bosbeheer;).
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten