Zoek gevonden 10 resultaten

par Hyst
01/06/11, 18:23
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Frankrijk, een natie van brommers en stakers?
antwoorden: 21
views: 11321

ja maar hoeveel gaan er niet meer stemmen omdat ze niet meer geloven in alle mooie beloften? Zou het resultaat hetzelfde zijn als we moesten stemmen? bovendien denk ik dat de democratie tegenwoordig kan worden verbeterd door gebruik te maken van nieuwe technologie, het zou mogelijk zijn om iedereen te laten stemmen...
par Hyst
01/06/11, 17:59
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Frankrijk, een natie van brommers en stakers?
antwoorden: 21
views: 11321

persoonlijk denk ik dat het in Frankrijk stilte voor de storm is want als ik het me goed herinner: 5 jaar geleden ging de liter super 98 naar 1.50 euro.. we hadden demonstraties.... vandaag niets van de verhoging van de pensioenleeftijd. ..bijna geen demonstratie van de prijs van gas en elektriciteit...
par Hyst
26/05/11, 19:38
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

Wat HHO-systemen betreft, werken de beste systemen zonder toevoeging van enig product om de geleiding op waterniveau te verbeteren. Zodra je een additief aan het water toevoegt, wordt het vuil, schuimt het in de tank, begint het te ruiken naar regulier onderhoud. Werken met zuur water met omgekeerde osmose...
par Hyst
26/05/11, 14:41
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

Natuurlijk is er de mogelijkheid om het budget eenvoudiger te verlagen (bijvoorbeeld door een gaskookplaat te plaatsen in plaats van een inductiekookplaat (die door mijn eigenaar is geïnstalleerd) of zelfs een beter beheer van de pc-stand-by enz.), waar ik op reken. .. Maar aangezien de elektriciteit zou moeten toenemen met...
par Hyst
26/05/11, 14:23
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

in feite dacht ik (het moet gezegd worden dat het momenteel alleen in de planningsfase in mijn hoofd is) om een ​​motor aan te drijven met voldoende kracht om alles aan te drijven dat veel kracht vereist. Ik dacht in de eerste plaats aan een driefasige motor neemt een fase en keert de nulleider terug naar de sector (zie...
par Hyst
26/05/11, 07:48
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

Een automotor om elektriciteit te produceren zou het goed doen als de energievraag voldoende is. Het gebruik van afgewerkte olie zou in het geval van een dieselmotor kunnen werken, maar heb je al dat vermogen echt nodig? in feite gezien mijn elektriciteitsverbruik hiervan...
par Hyst
25/05/11, 18:34
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

lol Ik heb daar behoorlijk wat geleerd... behalve dat het voor mij niet de antwoorden op deze vraag waren die er toe deden;) (wetende dat het echter geen pijn doet) De berichten van Christophe hebben bepaalde vragen al beantwoord, zoals ik had verwacht..... Ik erken dat hij weet waar hij het over heeft en dat hij zijn standpunten zeer goed heeft verwoord...
par Hyst
25/05/11, 17:36
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

het is een plezier :)

Het is fijn om te zien dat we op wederzijdse hulp kunnen rekenen :) dus ik ga mezelf een eerste vraag stellen: hoe ga ik te werk om een ​​kerncentrale te bouwen? nee ik maak een grapje ;) sterker nog, ik begon met het idee om de motor van een auto te demonteren en er een elektrische generator van te maken...
par Hyst
25/05/11, 16:30
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

ja natuurlijk

in feite ben ik me terdege bewust van de omvang van de taak, en van het feit dat dit moeilijk te bereiken is zonder inbreuk te maken op uw onderzoekstijd. Aan de andere kant ben ik tijdens het lezen zojuist de berichten van Christophe tegengekomen die precies overeenkomen met wat ik bedoelde over gesproken, maar één idee...
par Hyst
25/05/11, 15:45
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?
antwoorden: 21
views: 14890

Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?

Hallo, ik ben erachter gekomen forum Korte tijd geleden was ik geïnteresseerd in verschillende onderwerpen die hier worden behandeld, en ik dacht dat ik daar goede informatie zou vinden om veel sneller vooruit te komen, wat mij in eerste instantie waar leek. maar ik denk dat uiteindelijk iedereen iedereen tegenspreekt...

Zoek Geavanceerd zoeken