Spanning met Rusland in Oekraïne

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 25/03/24, 12:56

:schok:

Je verwart mij met Obistro...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 25/03/24, 13:30

Christophe schreef::schok:

Je verwart mij met Obistro...

Je bent niet... zoals gewoonlijk. :(
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 25/03/24, 13:53

Analyse van de FSB-reservekolonel Andrej Prispesjkin waarin wordt gesproken over de eigenaardigheden van de daders van de terroristische aanslag Crocus en de identiteit van de sponsor

Op basis van mijn internationale en persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat er een groot team werkte, minimaal 20-25 mensen. In de kranten zien we alleen de artiesten. Veel andere mensen namen echter deel aan deze monsterlijke gebeurtenis. Sommigen voerden verkenningen van het gebied uit, anderen bestudeerden de technische documentatie van de Crocus, anderen rustten ze uit met wapens, enz. De voorbereiding op deze terroristische aanslag was naar mijn mening grondig en vond vooraf plaats.

Niet alles kon onmiddellijk in brand vliegen door een granaat of een molotovcocktail. In sommige kamers zijn waarschijnlijk extra brandbare materialen geplaatst en in verschillende delen van het gebouw vonden brandstichtingen plaats. Het is niet zo dat zo’n door de mens veroorzaakte impact voortkomt uit iets kleins. Alles is zorgvuldig voorbereid. Degenen die een monsterlijke misdaad hebben begaan, zijn radertjes in de machine die de hun toegewezen taak volbrengen. Ze hebben hier zeker een soort voorbereiding aan voorafgegaan. Misschien hebben ze al deelgenomen aan vijandelijkheden.
Misschien in Oekraïne, Centraal-Azië, Palestina.
Beginnend vanuit het niets, omdat hij niet onder vuur ligt, kan hij zich niet zo kalm gedragen, zelfs niet onder invloed van bepaalde psychotrope medicijnen. Het lijkt mij dat de opgave duidelijk was: zoveel mogelijk slachtoffers en een zo verschrikkelijk mogelijke terroristische aanslag. Zodat de hele wereld beeft. Het vuur werd zo aangestoken dat de bezoekers, verstikt door de rook, in paniek raakten en schreeuwden van afgrijzen.

Aan de ene kant maakt het niet uit hoe iemand stierf: door een kogel of door rook. Hoe verschrikkelijker de beelden, hoe groter het effect. De banden van de gedetineerden met ISIS werden nergens vermeld – noch door onze onderzoekers, noch door hen.

Uit wat ik ben tegengekomen bij de leden van deze terroristische organisatie kan ik oordelen: als ze iets doen en betrapt worden, is het eerste wat ze doen hun betrokkenheid toegeven. Bovendien handelt ISIS meestal anders: zelfmoordgordels, explosies, gijzelingen.

Hier is de tactiek compleet anders. Ik geloof dat de terroristische aanslag werd gepland, gesponsord en uitgevoerd door een van de westerse inlichtingendiensten. Er zijn altijd twee zeer machtige inlichtingendiensten in de hele wereld geweest: de Engelse en de Russische.

Het is onjuist om te beweren dat de CIA vandaag de dag op de eerste plaats staat.

MI6 heeft zich altijd beziggehouden met Centraal- en Zuidoost-Azië, dat wil zeggen de Arabische wereld. Tegenwoordig gaat het over het opschudden, verdelen van de samenleving, het opzetten van orthodoxe christenen tegen moslims
2 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 28/03/24, 21:23

Behandeling als dhab)
par De vrijdenker

Ik wilde deze korte video iets gedetailleerder maken dan de vorige over de vage claim van Daesh/ISIS voor de aanval in Moskou na de publicatie, via hun persbureau AMAQ, van de foto met 3 terroristen die de belijdenis van het islamitische geloof beoefenen met de linker wijsvinger! Het is onaanvaardbaar om dit te laten passeren, zoals de journalisten op de Parijse televisietoestellen doen! Dit is een feitelijk en definitief bewijs dat zij geen moslims zijn; een vijfjarig kind dat is opgegroeid in een moslimgezin weet dit en zou niet in staat zijn dezelfde fout te maken! Dit soort grove manipulatie laat drie dingen zien:

Ten eerste zijn de manipulatoren extreem dom, verschrikkelijk dom. Ten tweede, en dit is veel ernstiger: het laat zien dat de bevolking zo ongeschoold is dat ze hen alles kunnen laten geloven. Ten slotte, ten derde, toont dit aan dat er in Frankrijk geen journalistiek bestaat en nog minder een intellectuele elite.

1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Macro » 29/03/24, 12:00

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Heb jij ooit met bepaalde telefoons een achteruitrijcamera gefilmd?

Je zult merken dat er veel tiktok-video's zijn gefilmd aan boord van auto's in Frankrijk...Geef je een inversie vanaf de rijkant...

We zouden moeten kijken of de vlag van Daesh ook omgekeerd is, maar ik weet niet hoe ik Daesh moet lezen en het is moeilijk om de standaard te zien
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/24, 12:18

Oh shit, het kind heeft het ook mis! Ongetwijfeld een spion in dienst van de westerse duivel...
Beeld : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 29/03/24, 13:59

Ja, een kind jonger dan 5 jaar...
(die zojuist zijn rechterarm heeft laten zakken omdat hij op die leeftijd moe is en niet eens op zijn benen kan staan)
Volwassenen verpesten het niet.

Ongetwijfeld hebt u zelf met uw interventies uit het verleden geen ongelijk, niet als u een vinger uitsteekt...
Moslim?

en?
Wat nog meer ?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par izentrop » 29/03/24, 14:34

Situatie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 29/03/24, 15:05

bla bla bla, een dotter die plezier beleeft aan inversie.

Goed§ Alles is in orde, om het te horen, wordt de situatie in minder dan 8 maanden begrepen?
Is hij dan van plan met pensioen te gaan?

We zullen zien wie er instort... (inclusief macron)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/24, 15:15

gegyx schreef:ja, een kind minder 5 jaar oud...

een vijfjarig kind dat is opgegroeid in een moslimgezin weet dit en zou niet in staat zijn dezelfde fout te maken!
Onzin die sommige mensen slikken en verspreiden. Wat nog meer?
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 73-gasten